Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Η εφαρμογή του ΣΕΠ στο σχολείο


Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Κυριακή, 27 Μάρτιος 2016 21:09    PDF Εκτύπωση E-mail
Πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. στο πλαίσιο του ΣΕΠ

Έγγραφο 47911/Δ7/21-3-2016 του Υπουργείου Παιδείας

Με αφορμή ερωτήματα που ετέθησαν στην υπηρεσία μας, σχετικά με την πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ), σας  υπενθυμίζουμε ότι παραμένει σε ισχύ η υπ? αρίθμ.8974/Γ7/26-01-2012 εγκύκλιος με θέμα «Πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού».

Τελευταία Ενημέρωση ( Κυριακή, 27 Μάρτιος 2016 21:14 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 16 Νοέμβριος 2015 20:53    PDF Εκτύπωση E-mail
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εργασιακό Περιβάλλον, Ασφάλεια και Υγιεινή» Α' ΕΠΑΛ

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εργασιακό Περιβάλλον, Ασφάλεια και Υγιεινή» όλων των Ομάδων Προσανατολισμού της Α΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Δείτε το ΦΕΚ με τη σχετική Υπουργική απόφαση Φ2/177558/Δ4/5-11-2015

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 13 Νοέμβριος 2015 11:46    PDF Εκτύπωση E-mail
Συμπληρωματικές οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016

Σχετικά με την εφαρμογή των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο διευκρινίζονται τα εξής:

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του τρόπου οργάνωσης των Βιωματικών Δράσεων στη Β΄ και την Γ΄ τάξη σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 144968/Δ2/16-09-2015 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ., είναι δυνατόν, με την έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης, οι προτάσεις να εκτείνονται και σε δύο ή και σε τρία τρίμηνα.

Συνεπώς μπορούν στη διάρκεια της χρονιάς να πραγματοποιηθούν δράσεις μόνο δύο ή μόνο ενός επιστημονικού πεδίου από κάθε μαθητή/τρια.

Σε κάθε περίπτωση επιλέγεται ο προσφορότερος τρόπος οργάνωσης των Τμημάτων και θεμάτων Βιωματικών Δράσεων.

Σχετικό έγγραφο

Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 12 Απρίλιος 2016 14:17 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 10 Σεπτέμβριος 2015 08:46    PDF Εκτύπωση E-mail
Βιωματικές Δράσεις Γ? τάξης Γυμνασίου & ΣΕΠ

Ο Σχολικός; Επαγγελματικός Προσανατολισμός από το σχολικό έτος 2015-16 θα αποτελεί διδακτικό αντικείμενο των Βιωματικών Δράσεων της Γ΄ τάξης των Γυμνασίων. σύμφωνα με την από 21-08-2013/115475/Γ2 (ΦΕΚ 2121/Β/28-8-2013) Υπουργική Απόφαση.

Με την Αρ. Πρωτ. 141288/Γ2/08-09-2014 εγκύκλιο με την οποία δίνονται οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου ορίζεται ότι:

«Στα τρία τρίμηνα της Γ΄ τάξης (σχολικό έτος 2015-2016) προβλέπεται η υλοποίηση δράσεων από τρία επιστημονικά πεδία, δηλ:

1. του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, λόγω των ενδιαφερόντων και των αναγκών της συγκεκριμένης ηλικίας,

2. της Τοπικής Ιστορίας και

3. του Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης.

Λόγω του προβλεπόμενου δίωρου στη Γ΄ τάξη, η δράση κάθε επιστημονικού πεδίου θα διαρκεί ένα τρίμηνο και οι εποπτεύοντες καθηγητές θα μετακινούνται διαδοχικά ανά τρίμηνο σε επόμενο τμήμα Βιωματικής Δράσης, ώστε στο τέλος της χρονιάς όλα τα τμήματα να έχουν ασχοληθεί και με τα τρία επιστημονικά πεδία.

Για το θέμα, το σκοπό, τις δραστηριότητες, τον προγραμματισμό κ.λπ. κάθε Βιωματικής Δράσης οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν για έγκριση συνοπτική πρόταση στον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του παραπάνω τρόπου οργάνωσης, με την έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης επιλέγεται ο προσφορότερος τρόπος οργάνωσης των Τμημάτων και θεμάτων Βιωματικών Δράσεων.»

Οι Βιωματικές Δράσεις πραγματοποιούνται εβδομαδιαίως για 2 ώρες στα Ημερήσια Γυμνάσια και 1 ώρα στα Εσπερινά Γυμνάσια.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 10 Σεπτέμβριος 2015 09:06 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 09:49    PDF Εκτύπωση E-mail
Ανάθεση Μαθήματος ΣΕΠ στην Α' τάξη των ΕΠΑΛ

Ανάθεση Μαθήματος: Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Περιβάλλον Εργασίας ? Ασφάλεια & Υγιεινή στην Α' τάξη των Επαγγελματικών Λυκείων - 67791/Γ2/05-05-2014

Όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ, με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 & ΠΕ20, που διδάσκουν μαθήματα ειδικοτήτων ως Α΄ ανάθεση στην κάθε ομάδα προσανατολισμού η οποία συμπεριλαμβάνει τους τομείς και τις ειδικότητες όλων των τάξεων. Προηγούνται με σειρά προτεραιότητας:

Α. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.

Β. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.

Γ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδίκευσης του Σ.Υ.Π. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Δ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος μεταπτυχιακού επιπέδου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 1.000 ωρών.

Ε. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 520 ωρών ή πιστοποιητικό προγράμματος κατάρτισης στην τεκμηρίωση πληροφοριακού υλικού Σ.Ε.Π. του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 660 ωρών.

ΣΤ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού πεντάμηνου σεμιναρίου επιμόρφωσης στελεχών στον Σ.Ε.Π.

Ζ. Εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει ολιγοήμερα σεμινάρια Σ.Ε.Π.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 12:20 )
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.