Είσαι μαθητής ή μαθήτρια · Είσαι υποψήφιος για τα Πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, αλλά και για κάθε άλλη σχολή κατάρτισης και επιμόρφωσης · Είσαι γονέας ή κηδεμόνας · Είσαι εκπαιδευτικός · αλλά και κάθε νέος ή νέα
Συμβουλευτική στήριξη στους μαθητές προκειμένου να πάρουν τις καλύτερες αποφάσεις για το μέλλον τους · Πληροφόρηση σχετικά με τις σπουδές, τα επαγγέλματα και την αγορά εργασίας ·
Η επιλογή επαγγέλματος είναι από τις πιο σημαντικές αποφάσεις της ζωής σου. Τώρα είναι η ώρα να προετοιμαστείς για το σχεδιασμό της σταδιοδρομία σου και να αποφασίσεις με υπευθυνότητα για τις εκπαιδευτικές & επαγγελματικές επιλογές σου.
Η επιλογή επαγγέλματος είναι από τις πιο σημαντικές αποφάσεις της ζωής σου. Τώρα είναι η ώρα να προετοιμαστείς για το σχεδιασμό της σταδιοδρομία σου και να αποφασίσεις με υπευθυνότητα για τις εκπαιδευτικές & επαγγελματικές επιλογές σου.
Σ' αυτή σου την προσπάθεια το sep4all | Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό σου προσφέρει ουσιαστική βοήθεια και στήριξη! Για να πάρεις σωστές αποφάσεις για το μέλλον σου μάθε εδώ όσα
Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας; Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!
Εκπαίδευση - Εκπαιδευτικοί
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all Τετάρτη, 24 Ιανουάριος 2018 14:43
Στην επικαιροποίηση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την οργάνωση και τη λειτουργία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε σε αντικατάσταση του έως τώρα ισχύοντος ΠΔ 104/1979 και της σχετικής Υ.Α για τα ΕΠΑΛ.
Είναι η πρώτη φορά που ρυθμίζονται με ενιαίο τρόπο θέματα που αφορούν τα Γυμνάσια, καθώς και τα Λύκεια (Γενικά και Επαγγελματικά).
Στην Υ.Α συγκεντρώνονται διατάξεις που μεταξύ άλλων αφορούν στο σχολικό και διδακτικό έτος, σε υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα, εγγραφές και μετεγγραφές, φοίτηση, διαγωγή κ. ά.
Με τη συγκέντρωση και ενοποίηση της διάσπαρτης νομοθεσίας διευκολύνονται στο έργο τους οι σχολικές μονάδες και οι εκπαιδευτικοί και, παράλληλα, εισάγονται αλλαγές και παρεμβάσεις που στοχεύουν στην ορθολογικότερη λειτουργία των σχολείων, στην αντιμετώπιση προβλημάτων και αναγκών που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια και κυρίως στη βελτίωση του παιδαγωγικού κλίματος μέσω της προώθησης ενός πλαισίου καλύτερης επικοινωνίας και συνεργασίας των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Οι βασικές καινοτομίες είναι οι εξής:
Καταργείται η διάκριση των απουσιών σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες
Είναι αυτονόητο ότι τόσο το σχολείο όσο και οι κηδεμόνες των μαθητών /τριών επιβάλλεται να ενημερώνονται άμεσα για κάθε απουσία του μαθητή/τριας και για τους λόγους της. Η κατάργηση της διάκρισης σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες εξασφαλίζει την εξοικονόμηση χρόνου και πόρων τόσο για το σχολείο όσο και για τις οικογένειες και μετατοπίζει την έμφαση στην ουσία της διαδικασίας που είναι η συνεχής επικοινωνία του σχολείου με τους γονείς/κηδεμόνες για την αμφίδρομη ενημέρωση που αφορά τη φοίτηση, ώστε να είναι εφικτή η έγκαιρη παρέμβαση, στις περιπτώσεις που απαιτείται.
Με το νομοσχέδιο για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας και άλλες διατάξεις, που ψηφίστηκε στις 10/2/2017 στη Βουλή ρυθμίζονται επείγοντα θέματα που αφορούν και τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης:
Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Θεσμοθετούνται οι ηλεκτρονικές εξετάσεις για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και διευκολύνεται η διαδικασία πιστοποίησης του επιπέδου γλωσσομάθειας σε περιοχές της περιφέρειας. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια βελτίωσης των συνθηκών διενέργειας των υπαρχόντων εξετάσεων καθώς και αξιοποίηση του εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και της τεχνογνωσίας που έχουν αναπτύξει φορείς του Δημοσίου.
Καθιερώνεται ο Ενιαίος Αριθμός Μαθητή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Έτσι, καθίσταται δυνατόν να μελετηθεί αξιόπιστα το φαινόμενο της σχολικής διαρροής και να προκύψουν δράσεις, με στόχο τη δραστική της μείωση.
Επανέρχονται στις υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ οι αρμοδιότητες έγκρισης και διενέργειας του συνόλου των σχολικών εκδρομώνκαι των πάσης φύσεως μετακινήσεων των μαθητών και εκπαιδευτικών στο εσωτερικό και εξωτερικό.
O Νόμος 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις», ο οποίος μεταξύ των άλλων καταργεί το καθεστώς των μετεγγραφών και καθιερώνει τον ειδικό αριθμό εισακτέων υποψηφίων που είχαν παλαιότερα δικαίωμα μετεγγραφής.
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 163/τ.Β./21-9-2010 ο Νόμος 3879 «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις»
1. Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η ανάπτυξη της δια βίου μάθησης, μέσω της αναγνώρισης εναλλακτικών εκπαιδευτικών διαδρομών, της δικτύωσης των φορέων δια βίου μάθησης και της διασφάλισης της διαφάνειας και της ποιότητας, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η διασύνδεση της δια βίου μάθησης με την απασχόληση, η διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας των ατόμων και γενικότερα η κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη.
2. Με τον παρόντα νόμο ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν τη δια βίου μάθηση πέραν του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος, καθώς και τα θέματα που αφορούν τις δράσεις δια βίου μάθησης των φορέων του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η άτυπη μάθηση διέπεται από τις διατάξεις του παρόντος νόμου μόνο κατά το μέρος που αφορά την αναγνώριση και πιστοποίηση των αποτελεσμάτων της.
O νόμος 3848/2010«Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 71 τ.Α. 17 Μαΐου 2010. Περιλαμβάνει τον τρόπο διορισμού και πρόσληψης των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τον τρόπο επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης, θέματα μεταθέσεων, αποσπάσεων και μετατάξεων, τον προγραμματισμό και αξιολόγηση της δράσης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, την κατάργηση της «βάσης» για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θέματα ΑΕΙ, θέματα εγγραφών στα ΕΠΑΛ κ.λπ.
Με αφορμή ερωτήματα και αιτήματα που υποβάλλονται στις υπηρεσίες μας αναφορικά με τη χορήγηση ειδικών αδειών στους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
1. ? Με την αρ. Φ. 353.1./324/105657/Δ1/8-10-2002 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ1340 Β/16-10-2002), όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, καθορίστηκαν τα ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων διδασκόντων.
? Σύμφωνα με το κεφάλαιο ΙΧ. της αρ. πρωτ. 74275/Δ2/10-7-2007 εγκυκλίου της υπηρεσίας μας, αρμόδια υπηρεσία για τη χορήγηση αδειών στους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς είναι η υπηρεσία στην οποία είναι αποσπασμένοι, με εξαίρεση τη χορήγηση αδειών για την οποία απαιτείται γνώμη υπηρεσιακού συμβουλίου.
Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Προϊσταμένων των Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Διευθυντών και Υποδιευθυντών των Σχολικών Μονάδων και Σ.Ε.Κ. και των Συλλόγων των διδασκόντων.
Το Ηλεκτρονικό Μηχανογραφικό των υποψηφίων Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου για το 2020. Αναλυτικοί οδηγοί, αριθμός εισακτέων και στατιστικά στοιχεία προηγουμένων εξετάσεων.
Από τη μεσοπρόθεσμη πρόγνωση του Cedefop όσον αφορά τις προσφερόμενες δεξιότητες στην Ευρωπαϊκή αγορά εργασίας μέχρι το 2020, προκύπτει ότι θα αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό του ενήλικου εργατικού δυναμικού που διαθέτει υψηλό και μεσαίο επίπεδο εξειδίκευσης. Ταυτοχρόνως, στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες προβλέπεται μείωση του αριθμού των ανειδίκευτων. Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Ο Σερ Κεν Ρόμπινσον κάνει μια διασκεδαστική και έντονα συγκινητική πρόταση για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος που να γαλουχεί (αντί να υπονομεύει) τη δημιουργικότητα.
Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).
Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.
Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser.
The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.
Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.