Δευτέρα έως Παρασκευή: ώρες γραφείου

Υπεύθυνες ΣΕΠ του ΚΕΣΥΠ Αιγίου:
Μάρα Μαζαράκη - Ελένη Καρόγιαννη

Τηλ.: 26910 61563, 26910 22454
Το ΚΕΣΥΠ Αιγίου στεγάζεται στο 2ο Γυμνάσιο Αιγίου, Παύλου Μελά 6.

ΣΕΠ
Δραστηριότητες με στόχο την ανάπτυξη της καινοτομίας και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του θεσμού του σχολικού συνεταιρισμού PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Τετάρτη, 18 Οκτώβριος 2017 08:00

Σας ενημερώνουμε ότι για το τρέχον σχολικό έτος προτείνεται η πραγματοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του σχολικού συνεταιρισμού, βάσει της απόφασης επέκτασης του θεσμού αυτού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΦΕΚ: 1127 τ.Β’/10-05-2013 και παρ. 3 του άρθρου 46 του Ν. 1566/85, ΦΕΚ 167 τ.Α/1985). Σκοπός των δραστηριοτήτων αυτών είναι η εξοικείωση των μαθητών/τριών των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την έννοια τηςκοινωνικής επιχειρηματικότητας, η οποία διέπεται από τις αρχές του σχολικού συνεταιρισμού, όπως αλληλοβοήθεια, συνεργασία, κοινωνική ευθύνη, ανάπτυξη της ανεξάρτητης σκέψης και δημοκρατικής συνείδησης, καθώς και γνώση των συλλογικών μορφών οικονομικής δραστηριότητας (Ν. 1566/1985, σχετ.1).

Αναλυτικότερα, στόχος των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων είναι:

  • Να ενθαρρύνουν την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από τη βιωματική/προσομοιωτική άσκηση επαγγελματικών ρόλων.
  • Να αναδείξουν την σύνδεση της καινοτομίας και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας με την ικανοποίηση των αναγκών της τοπικής και της ευρύτερης κοινωνίας, με σεβασμό πάντα προς το φυσικό περιβάλλον.
  • Να ωθήσουν τους μαθητές/τριες στην ανάληψη καινοτόμων κοινωφελών πρωτοβουλιών, ώστε να συνειδητοποιήσουν, με βιωματικό τρόπο, την δυνατότητά τους να συντελούν στην οικονομική ανάπτυξη και στην επιδίωξη θετικών κοινωνικών αλλαγών.
  • Να καλλιεργήσουν στους μαθητές/τριες στάσεις και δεξιότητες που συνδέονται με την κοινωνική διάσταση της επιχειρηματικότητας, προωθούν την αλληλεγγύη και εξυπηρετούν το γενικό καλό του κοινωνικού συνόλου.
  • Να προαγάγουν την ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, όπως την κοινωνική υπευθυνότητα, τις στρατηγικές επίλυσης προβλήματος, την κριτική σκέψη, την ανάληψη ρόλων ευθύνης, την αποτελεσματική διαχείριση χρόνου, την αυτομέριμνα κ.ά.
  • Να προωθήσουν την ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, όπως την συνεργατικότητα, την κατανομή ρόλων, την δημοκρατική διαχείριση και την λήψη απόφασης κ.α.
  • Να πληροφορήσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σχετικά με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους επιλογές.
 
Στην ανεργία το 36% όσων αποφοίτησαν από το 2011 μέχρι σήμερα PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Τρίτη, 11 Ιούλιος 2017 09:05

Εμφανείς είναι οι επιπτώσεις της κρίσης στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και στη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που παρουσίασε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).

Σύμφωνα με τα στοιχεία, για τους απόφοιτους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από το 2011 και έπειτα, η πραγματικότητα είναι αρκετά δύσκολη, με το 36% των αποφοίτων να είναι άνεργοι. Παράλληλα, σε σχέση με τους αποφοίτους παλαιότερων ετών, παρουσιάζεται αυξημένο το ποσοστό προσωρινής ή μερικής απασχόλησης και, όπως μαρτυρούν τα στοιχεία, το 57% των εργαζομένων που απέκτησαν πτυχίο μετά το 2011 λαμβάνουν μισθό 400-800 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί παράλληλα με τα παραπάνω, ότι ο αριθμός των ατόμων με τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, σχεδόν διπλασιάστηκε το 2016 σε σχέση με το 2000.

Γενικά, το ποσοστό απασχόλησης των ατόμων με τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι το χαμηλότερο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς ο μέσος όρος της ΕΕ των 28 πλησιάζει το 80%, ενώ ο ελληνικός μέσος όρος κινείται στο επίπεδο του 65% (στοιχεία 2016).

Για το 2016, το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας καταγράφεται στα άτομα με μετα-δευτεροβάθμια εκπαίδευση και με απολυτήριο γυμνασίου. Στα άτομα με πανεπιστημιακή ή τεχνολογική εκπαίδευση, το ποσοστό ανεργίας, την ίδια χρονιά, αυξήθηκε κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες, από 7%, που ήταν το 2009 σε 18%.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 11 Ιούλιος 2017 09:41
 
Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα ΣΕΠ - Ειδικά Θέματα Ασφάλειας και Υγείας του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Δευτέρα, 06 Φεβρουάριος 2017 09:05

Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Προσανατολισμού «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Ασφάλεια & Υγεία στο χώρο εργασίας» της Α΄ τάξης Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2016-2017 – Συμπληρωματικές Οδηγίες σχετικά με τα Ειδικά Θέματα Ασφάλειας και Υγείας του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων - 

Δείτε το σχετικό έγγραφο

 
Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα του ΣΕΠ στα ΕΠΑΛ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Δευτέρα, 21 Νοέμβριος 2016 09:25

Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Προσανατολισμού «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Ασφάλεια & Υγεία στο χώρο εργασίας» της Α΄ τάξης Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2016-2017.
Δείτε τη σχετική εγκύκλιο

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 21 Νοέμβριος 2016 09:47
 
Eγκύκλιος για τις Σχολικές Δραστηριότητες 2016-2017 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Πέμπτη, 13 Οκτώβριος 2016 11:43

Εγκύκλιος σχεδιασμού και υλοποίησης των:

Α ) Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών θεμάτων),
Β) Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας,
Γ) Ευρωπαϊκών προγραμμάτων (Erasmus+, eΤwinning, σχολεία Unesco κ.λ.π.) στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ισχύουν τα ακόλουθα:

Για το τρέχον σχολικό έτος δεν προβλέπεται από τον κρατικό προϋπολογισμό κάλυψη δαπανών για αναλώσιμα και υπερωρίες εκπαιδευτικών.

Τα προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, υλοποιούνται εκτός ωρολογίου προγράμματος. Εξαιρούνται οι μαθητές των ΕΠΑΛ που λαμβάνουν μέρος σε σχολικές δραστηριότητες στο πλαίσιο της Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων στην Α’ ΕΠΑΛ.

Επισημαίνεται ότι για όλα τα προγράμματα της παρούσας εγκυκλίου δεν προβλέπεται συμπλήρωση ωραρίου.

Διαβάστε την εγκύκλιο

 
Τα 8 επίπεδα του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Παρασκευή, 30 Σεπτέμβριος 2016 14:06

Γνωρίζεις το επίπεδο των προσόντων σου;

Μπορείς κι εσύ να βρεις σε ποιο επίπεδο του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (ΕΠΠ) ανήκουν τα προσόντα σου, δηλαδή οι τίτλοι σπουδών που απέκτησες από την τυπική εκπαίδευση στην Ελλάδα ή και από την Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση μετά από πιστοποίηση.

To Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (ΕΠΠ) είναι ένα πλαίσιο με οκτώ (8) επίπεδα, στα οποία κατατάσσονται αρχικά οι τίτλοι σπουδών /τα προσόντα, που έχουν αποκτηθεί μέσω του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και της αρχικής επαγγελματικής κατάρισης μετά από πιστοποίηση.

Τα οκτώ (8) επίπεδα του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (ΕΠΠ) καλύπτουν όλο το φάσμα των προσόντων του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος από την πρωτοβάθμια έως την ανωτάτη εκπαίδευση και των προσόντων της Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης μετά από πιστοποίηση.

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων απευθύνεται σε όλους που μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη που προσφέρει:

* Εκπαιδευόμενους
* Εργαζόμενους,
* Ανέργους,
* Εργοδότες,
* Παρόχους εκπαίδευσης και κατάρτισης,
* Φορείς πιστοποίησης προσόντων,
* Συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού,
* Επαγγελματικούς κλάδους,
* Κοινωνικούς εταίρους.
* Επιμελητήρια,
* Κοινωνικούς φορείς και
* σε κάθε πολίτη, κάτοχο τίτλων σπουδών.

Τώρα μπορείς να παρουσιάζεις το περιεχόμενο των προσόντων σου, με αναφορά στο Εθνικό και στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων. Με την ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (ΕΠΠ) διασφαλίζεται η ύπαρξη ενός και μοναδικού εργαλείου μέσω του οποίου μπορούν να περιγραφούν και να αποτιμηθούν όλοι οι τίτλοι σπουδών, οι οποίοι απονέμονται στην Ελλάδα.

Τα 8 επίπεδα του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 30 Σεπτέμβριος 2016 15:08
 
Πρόταση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής: Πλήρης αναβάθμιση σε όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης της Συμβουλευτικής και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Πέμπτη, 19 Μάιος 2016 14:17

Στο εκατοντασέλιδο κείμενο που φέρει τον τίτλο «Διαπιστώσεις, προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης» που προέκυψε μέσα από το πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, μαζί με την Επιτροπή Διαλόγου και το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας περιλαμβάνεται και η πιο κάτω πρόταση η οποία είναι ενταγμένη στην ΕΝΟΤΗΤΑ: II. Διδακτική/Μαθησιακή διαδικασία, με τίτλο: Πλήρης αναβάθμιση σε όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης της συμβουλευτικής και του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού.


ΠΡΟΤΑΣΗ 09: Πλήρης αναβάθμιση σε όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης της Συμβουλευτικής και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού


1. Συνοπτική περιγραφή της πρότασης/έννοιας

Ο θεσμός της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού συνδέεται άμεσα με τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης και συμβάλλει σημαντικά στην προετοιμασία των νέων ώστε να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στη κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή.
Η αποτελεσματική λειτουργία σχετικών δομών στη δημόσια εκπαίδευση μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η λήψη απόφασης, να υποστηρίξει το έργο του σχολείου όσον αφορά την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών (π.χ. ανάπτυξη αυτογνωσίας) και να ενισχύσει τους δεσμούς σχολείου και κοινωνίας.


2. Γιατί είναι σημαντική;
(Τεκμηρίωση: Ποια προβλήματα επιλύονται; Τι θα επιτευχθεί με την πρόταση;)

Σε μια εποχή που οι απαιτήσεις της αγοράς εργασίας στο ελληνικό αλλά στο διεθνές περιβάλλον μεταβάλλονται με ταχύτατους ρυθμούς, η εκπαίδευση αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους μηχανισμούς για την ανταπόκριση των χωρών στις σύγχρονες οικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και των ατόμων και των κοινωνιών στις ανάγκες για ικανοποίηση των βιοποριστικών αναγκών  τους καθώς και των αναγκών τους για προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ανάπτυξη.

Παρά τη γενικότερη αναγνώριση που έχει διεθνώς ο θεσμός της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, στη χώρα μας λειτουργεί αποσπασματικά και στο περιθώριο του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Παράλληλα παρά τη διαπιστωμένη ανάγκη του κοινού για παροχή υπηρεσιών Επαγγελματικού Προσανατολισμού, οι δομές του στο πλαίσιο του δημόσιου σχολείου δεν έτυχαν της αναμενόμενης προσοχής από την Πολιτεία όσον αφορά στην οργάνωση και την υποστήριξή τους, τον καθορισμό της στοχοθεσίας και του πλαισίου λειτουργίας τους. Αποκορύφωμα της αντιμετώπισης αυτής ήταν η πλήρης κατάργηση των δομών ΣΕΠ με την αναστολή της λειτουργίας των ΓΡΑ.ΣΥ. της χώρας το 2010, την κατάργηση των ΓΡΑ.ΣΕΠ, την υπολειτουργία των ΚΕ.ΣΥ.Π. και την κατάργηση του μαθήματος του Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο Λύκειο.

Η αποτελεσματική λειτουργία των δομών της Συμβουλευτικής και του ΣΕΠ στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού συστήματος μπορεί να συμβάλει σημαντικά:

  • στην ενημέρωση και υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους όσον αφορά τις επιλογές τους για σπουδές και επαγγελματική ανάπτυξη,
  • στην ενημέρωση και υποστήριξη των σχολικών μονάδων όσον αφορά θέματα διαχείρισης συμπεριφοράς καθώς και θέματα πολιτισμικών, κοινωνικών ή άλλων διαφορών,
  • στην αναβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης,
  • στην αναβάθμιση του ρόλου του Λυκείου όσον αφορά την προετοιμασία των νέων για την ενήλικη ζωή τους, υποστηρίζοντας όχι μόνο τις ανάγκες τους για επαγγελματική αλλά και για προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη.

3. Προϋποθέσεις επιτυχίας/υλοποίησης

Για την αποτελεσματική λειτουργία του θεσμού της Συμβουλευτικής και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού εντός του εκπαιδευτικού συστήματος, απαιτείται:

  • η ανάπτυξη μητρώου ειδικών επιμορφωμένων Συμβούλων–Εκπαιδευτικών,
  • η καθιέρωση του μαθήματος στο Λύκειο καθώς και η αναβάθμισή του στο Γυμνάσιο με την ανάθεσή του σε εξειδικευμένους-ειδικά επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς,
  • η διερεύνηση της επαναλειτουργίας των ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες της χώρας και η συνεργασίας τους με τις αντίστοιχες περιφερειακές δομές (π.χ. ΓΡΑ.ΣΥ., ΚΕ.ΣΥ.Π.),
  • η ενημέρωση του κοινού αλλά και των εκπαιδευτικών σχετικά με τις δυνατότητες συνεργασίας και το ρόλο των δομών αυτών.

Προτεραιότητα/Χρονοδιάγραμμα

9.1. Ανάπτυξη Μητρώου Ειδικών Επιμορφωμένων Συμβούλων – Εκπαιδευτικών./ [Β] (ΙΟΥΝΙΟΣ 2016 – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2016)

9.2. Διαμόρφωση δομών και σχετικών συνεργιών./ [Β] (ΙΟΥΝΙΟΣ 2016 – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2016)

Πηγή: Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής / Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος για την Παιδεία / Διαπιστώσεις, προτάσεις και χρονοδιαγράμματα υλοποίησης

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 19 Μάιος 2016 14:22
 
Πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. στο πλαίσιο του ΣΕΠ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Κυριακή, 27 Μάρτιος 2016 21:09

Έγγραφο 47911/Δ7/21-3-2016 του Υπουργείου Παιδείας

Με αφορμή ερωτήματα που ετέθησαν στην υπηρεσία μας, σχετικά με την πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ), σας  υπενθυμίζουμε ότι παραμένει σε ισχύ η υπ’ αρίθμ.8974/Γ7/26-01-2012 εγκύκλιος με θέμα «Πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού».

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 27 Μάρτιος 2016 21:14
 
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εργασιακό Περιβάλλον, Ασφάλεια και Υγιεινή» Α' ΕΠΑΛ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Δευτέρα, 16 Νοέμβριος 2015 20:53

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εργασιακό Περιβάλλον, Ασφάλεια και Υγιεινή» όλων των Ομάδων Προσανατολισμού της Α΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Δείτε το ΦΕΚ με τη σχετική Υπουργική απόφαση Φ2/177558/Δ4/5-11-2015

 
Συμπληρωματικές οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Παρασκευή, 13 Νοέμβριος 2015 11:46

Σχετικά με την εφαρμογή των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο διευκρινίζονται τα εξής:

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του τρόπου οργάνωσης των Βιωματικών Δράσεων στη Β΄ και την Γ΄ τάξη σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 144968/Δ2/16-09-2015 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ., είναι δυνατόν, με την έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης, οι προτάσεις να εκτείνονται και σε δύο ή και σε τρία τρίμηνα.

Συνεπώς μπορούν στη διάρκεια της χρονιάς να πραγματοποιηθούν δράσεις μόνο δύο ή μόνο ενός επιστημονικού πεδίου από κάθε μαθητή/τρια.

Σε κάθε περίπτωση επιλέγεται ο προσφορότερος τρόπος οργάνωσης των Τμημάτων και θεμάτων Βιωματικών Δράσεων.

Σχετικό έγγραφο

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 12 Απρίλιος 2016 14:17
 
Σχεδιασμός και υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων για το 2015-2016 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Δευτέρα, 09 Νοέμβριος 2015 15:10

Κατά τη σχολική χρονιά 2015-16 και για τον καλύτερο σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων: Αγωγής Σταδιοδρομίας (ΑΣ), Αγωγής Υγείας (ΑΥ), Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Πολιτιστικών Θεμάτων (ΠΘ), Ευρωπαϊκών προγραμμάτων ERASMUS+ και eTwinning στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ισχύουν όσα περιγράφονται στην σχετική εγκύκλιο του υπουργείου.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 10 Νοέμβριος 2015 21:13
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.