meseduteams.sch.gr

Ομάδες Εργασίας
Εκπαιδευτικών Μεσσηνίας
(ΠΕ & ΔΕ)

(Ο ιστότοπος είναι υπό κατασκευή
και εκπέμπει δοκιμαστικά.
Τελευταία ενημέρωση: 16/09/2018)

 

 

Γενικά

 

Η σελίδα meseduteams.sch.gr δημιουργήθηκε για να συμβάλλει στην επικοινωνία και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών από διαφορετικές σχολικές μονάδες, από τις δύο Βαθμίδες Εκπαίδευσης, μέσα από Ομάδες Εργασίας μιας θεματικής.

 

Κάθε Ομάδα Εργασίας που δημιουργείται από Εκπαιδευτικούς Μεσσηνίας (και Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αμιγείς ή μικτές) με σκοπό την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων τους, έχοντας μια συγκεκριμένη θεματική, μπορεί να επικοινωνήσει τις πληροφορίες της στον ιστότοπο αυτό.

 

Επίσης, κάθε ιδέα για Ομάδα Εργασίας, στο παρόν πλαίσιο, μπορεί να αναρτηθεί ως πρόσκληση στον ιστότοπο αυτό.

 

 

Θεσμικές Δράσεις

 

Σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, οι Ομάδες Εργασίας έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν θεσμικές επιμορφώσεις, «Ενδο-Ομαδικές», αλλά και ανοιχτές στο Κοινό και να δραστηριοποιηθούν θεσμικά και σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ως μικτές Ομάδες Εργασίας. Στο πλαίσιο της ίδιας συνεργασίας μπορούν να έχουν όποια υποστήριξη χρειάζονται και μπορεί να τους δοθεί.

 

Επίσης, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, οι Ομάδες Εργασίας έχουν τη Δυνατότητα να οργανώσουν θεσμικά καινοτόμα προγράμματα και έργα (projects).

 

 

Διαδικασία Δημιουργίας

 

Ομάδες Εργασίας μπορούν να δημιουργηθούν - εκτός από πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών - και έπειτα από προσκλήσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δομών τους. Για παράδειγμα, για τη Χρονιά 2017-2018 και μέχρι τη στιγμή αυτή, προσκλήσεις έχουν ανακοινωθεί από το Εργαστήριο Βιωματικής Εκπαίδευσης της Δ.Π.Ε. Μεσσηνίας και από τη συνεργαζόμενη με το Εργαστήριο Βιωματικής Εκπαίδευσης Ομάδα Εργασίας για την Ένταξη.

 

 

Δημοσιεύσεις

 

Ο ιστότοπος meseduteams.sch.gr είναι το «σημείο έναρξης» (startpoint) των Ομάδων Εργασίας, που οδηγεί στους ιστοτόπους ή τις ιστοσελίδες κάθε Ομάδας Εργασίας.

 

 

Γενική Επικοινωνία

 

Μπορείτε να απευθύνεστε στις Ομάδες Εργασίας στα στοιχεία που περιλαμβάνονται στα παρακάτω έγγραφα.

 

Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη γενική ταχυδρομική θυρίδα (email): meseduteams(εδώ βάζετε παπάκι)sch.gr, που σας συνδέει τόσο με τις Ομάδες Εργασίας όσο και με τα Γραφεία Σχολικών Δραστηριοτήτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (Δ.Π.Ε. και Δ.Δ.Ε. Μεσσηνίας) και το Εργαστήριο Βιωματικής Εκπαίδευσης.

 

 

Τεκμηρίωση

 

 

 

Προγραμματισμός Επιμορφώσεων Ομάδας Εργασίας με θέμα την Ένταξη (Α.Π. 1700/21-03-2018).

 

Υφιστάμενες και νέες Ομάδες Εργασίες Εργαστηρίου Βιωματικής Εκπαίδευσης – Προσκλήσεις Ενδιαφέροντος (Α.Π. 1111/27-02-2018)

 

Πρόσκληση για Ομάδα Εργασίας «Οργανωτική Επιτροπή» 5ου Συνεδρίου Ακουστικής Οικολογίας και συμμετοχή σε βιωματική επιμόρφωση εκπαιδευτικών (Α.Π. 1000/21-02-2018).

 

Δημιουργία Ομάδας Εργασίας και Διοργάνωση Βιωματικών Δραστηριοτήτων για μαθητές(Ο.Ε. Ρητορικής στην Εκπαίδευση - Α.Π. 937/16-02-2018).

 

Επιμορφωτικές Δραστηριότητες Ομάδας Εργασίας με θεματική Ομάδας «Ένταξη» (Α.Π. 777/09-02-2018 ΔΠΕ Μεσ.).

 

Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής σε Ομάδα Εργασίας με θέμα την "Ένταξη" (9ο Νηπ. Καλ. - 14ο Νηπ. Καλ - Νηπ. Λεΐκων Α.Π. 3/5-01-2018).

 

Επιμόρφωση "Ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης προβλημάτων μέσα στη σχολική τάξη της Ομάδας Εργασίας για την Ένταξη (Ενδο-ομαδική επιμόρφωση) (Α.Π. 432/24-01-2018).

 

Πρόσκληση Εκδήλωση ενδιαφέροντος για «Ανταποκριτές Εργαστηρίου Βιωματικής Εκπαίδευσης» (Α.Π. 1/3-01-2018).

 

Πρόγραμμα «Μεταφεστιβάλ για την Βιωματική Πολιτισμική Εκπαίδευση» (Α.Π. 8181/26-10-2018).

 

Πλαίσιο λειτουργίας και πιστοποίησης Επιμορφωτικών Ομάδων Εργασίας και Ομάδων Εργασίας Εργαστηρίου Βιωματικής Εκπαίδευσης (Ε.Β.Ε.) Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας (Α.Π. 7777/12-10-2017).

 

Ομάδες Εργασίας Εργαστηρίου Βιωματικής Εκπαίδευσης 2017-2018 (Α.Π. 6222/12-09-2017).

 

 

 

ιστότοπος από το


με την υποστήριξη

© 2017-2018

Web
Analytics