^επιστροφή

 

Αφυγραντήρας, η επάνω πλευρά είναι διαφανές πλέξι-γκλας, ώστε να φαίνεται το εσωτερικό της

Φορτηγό Ψυγείο, στο βάθος φαίνεται η κίτρινη καρότσα που αφαιρέθηκε ώστε να γίνει τράκτορας

Το εσωτερικό του αφυγραντήρα. Όλα τα εξαρτήματα είναι μεταχειρισμένα, προέρχονται από παλαιότερες κατασκευές

Αγκρόν Τολούμι και Πέτρος Πανακομιχελάκης δουλεύουν πάνω στην ρυμούλκα του φορτηγού, η οποία περιλαμβάνει την ψυκτική μονάδα

Δημήτρης Τριχάκης και Μπάμπης Γαϊτανάκης εργάζονται στον αφυγραντήρα

Καμπέρ Λέκα και Θανάσης Μπαρκαλάκης τοποθετούν τον συμπυκνωτή στην οροφή της ρυμούλκας

Ο Αγκρόν Τολούμι επισκευάζει την βαλβίδα σέρβις της συσκευής

Ο Νίκος Γκολέμι με τον Θανάση Μπαρκαλάκη στο φορτηγό

Ο Πέτρος Πανακομιχελάκης τακτοποιεί την καλωδίωση του αφυγραντήρα

Ο Άγγελος Γκολέμι περνάει τις σωληνώσεις του ψυκτικού στο εσωτερικό της ρυμούλκας-ψυγείου και πιο πίσω ο Καμπέρ Λέκα δουλεύει πάνω στην μετάδοση κίνησης του τράκτορα

Ο Γιάννης Ξανθάκης με τον Δημήτρη Τριχάκη και τον Γιάννη Πλακαντωνάκη

Συλλογική προσπάθεια…

Ο Γιάννης Ξανθάκης κατασκευάζει τους άξονες και τους τροχούς του φορτηγού

Από μπροστά προς τα πίσω:

Γκαζμίρ Λέζι, Αγκρόν Τολούμι, Δημήτρης Τριχάκης, Καμπέρ Λέκα και στο βάθος ο Γιάννης Πλακαντωνάκης

Σε πρώτο πλάνο ο Γκαζμίρ Λέζι, πίσω του οι Άγγελος Γκολέμι, Καμπέρ Λέκα και Δημήτρης Τριχάκης, ενώ στο βάθος διακρίνονται οι δύο μηχανολόγοι καθηγητές τους μαζί με τον Θανάση Μπαρκαλάκη

Ο Στέφανος Ανδρουλιδάκης και πιο πίσω ο Θανάσης Μπαρκαλάκης

Μηχανισμός (τετρα)κίνησης των αξόνων του τράκτορα

Το νερό αποχετεύεται σε σπιράλ (κομμένο στη μέση) που είναι κάτω από τον ατμοποιητή και οδηγείται έξω από τον αφυγραντήρα

 

^επιστροφή στην αρχική σελίδα