Αφυγραντήρας, η επάνω πλευρά είναι διαφανές πλέξι-γκλας, ώστε να φαίνεται
το εσωτερικό της |
Φορτηγό Ψυγείο, στο βάθος φαίνεται η κίτρινη καρότσα που αφαιρέθηκε ώστε
να γίνει τράκτορας |
Το εσωτερικό του αφυγραντήρα. Όλα τα εξαρτήματα είναι μεταχειρισμένα,
προέρχονται από παλαιότερες κατασκευές |
Αγκρόν Τολούμι και Πέτρος Πανακομιχελάκης δουλεύουν πάνω στην ρυμούλκα
του φορτηγού, η οποία περιλαμβάνει την ψυκτική μονάδα |
Δημήτρης Τριχάκης και Μπάμπης Γαϊτανάκης εργάζονται στον αφυγραντήρα |
Καμπέρ Λέκα και Θανάσης Μπαρκαλάκης τοποθετούν τον συμπυκνωτή στην οροφή
της ρυμούλκας |
Ο Αγκρόν Τολούμι επισκευάζει την βαλβίδα σέρβις της συσκευής |
Ο Νίκος Γκολέμι με τον Θανάση Μπαρκαλάκη στο φορτηγό |
Ο Πέτρος Πανακομιχελάκης τακτοποιεί την καλωδίωση του αφυγραντήρα |
Ο Άγγελος Γκολέμι περνάει τις σωληνώσεις του ψυκτικού στο εσωτερικό της
ρυμούλκας-ψυγείου και πιο πίσω ο Καμπέρ Λέκα δουλεύει πάνω στην μετάδοση
κίνησης του τράκτορα |
Ο Γιάννης Ξανθάκης με τον Δημήτρη Τριχάκη και τον Γιάννη Πλακαντωνάκη |
Συλλογική προσπάθεια… |
Ο Γιάννης Ξανθάκης κατασκευάζει τους άξονες και τους τροχούς του φορτηγού |
Από μπροστά προς τα πίσω: Γκαζμίρ Λέζι, Αγκρόν Τολούμι, Δημήτρης Τριχάκης, Καμπέρ Λέκα και στο
βάθος ο Γιάννης Πλακαντωνάκης |
Σε πρώτο πλάνο ο Γκαζμίρ Λέζι, πίσω του οι Άγγελος Γκολέμι, Καμπέρ Λέκα
και Δημήτρης Τριχάκης, ενώ στο βάθος διακρίνονται οι δύο μηχανολόγοι
καθηγητές τους μαζί με τον Θανάση Μπαρκαλάκη |
Ο Στέφανος Ανδρουλιδάκης και πιο πίσω ο Θανάσης Μπαρκαλάκης |
Μηχανισμός (τετρα)κίνησης των αξόνων του τράκτορα |
Το νερό αποχετεύεται σε σπιράλ (κομμένο στη μέση) που είναι κάτω από τον
ατμοποιητή και οδηγείται έξω από τον αφυγραντήρα |