Το Scratch και ο προγραμματισμός

Το Scratch αποτελεί εκτός των άλλων και μια ευκαιρία να ασχοληθούμε με τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.

  • Ό,τι πιο απλό γίνεται...

Άσκηση 1η

  • Οι φιγούρες φορούν πολλά κοστούμια

Άσκηση 2η

  • Οι φιγούρες μας εκτελούν ήχους

Άσκηση 3η

  • Επανάληψη και αρχικοποιήσεις για πρώτη φορά

Άσκηση 4η

  • Η σφραγίδα που επαναλαμβάνει τον εαυτό της

Άσκηση 5η

  •  Μια σφραγίδα κτίζει σπίτια

Άσκηση 6η

  • Οι ενδυμασίες ένα βήμα πιο πέρα... ή κάνοντας ένα σκυλάκι να περπατά

Άσκηση 7η

  • Οι φιγούρες επικοινωνούν μεταξύ τους

Άσκηση 8η

  • Ακολουθώντας το ποντίκι

Άσκηση 9η

  • Μόνο με τα βελάκια και το σκηνικό

Άσκηση 10η

Φολέγανδρος - Κάρπαθος - Νάξος - Σύμη - Σύρος

  • Άς προσθέσουμε...

Άσκηση 11η

  • Άς αφαιρέσουμε... σε συνέχεια του προηγούμενου

Άσκηση 12η

  • Το πρώτο μας παιχνίδι - πινγκ πονγκ για έναν παίκτη

Άσκηση 13η

  • Γρήγορα στο τέρμα ενός ζικ ζακ

Άσκηση 14η

  • Μας ρίχνουν αυγά! Μαζέψτε τα!

Άσκηση 15η

καλάθι - αυγό ολόκληρο - αυγό σπασμένο