Ερωτήσεις Τύπου Story

ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ – ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ

1 / 11
  1. ΕΡΩΤΗΣΗ 26
    ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ 2
    Παρατίθεται η ακόλουθη άποψη ενός εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης:
    «Όταν σχεδιάζω σενάρια Φυσικών Επιστημών ή Μελέτης Περιβάλλοντος με χρήση ΤΠΕ στοχεύω στο χειρισμό αφηρημένων ιδεών και εννοιών, στην οπτικοποίηση δυναμικών και σύνθετων αλληλεπιδράσεων, στον πειραματισμό και τη διερεύνηση, στην ανεύρεση σχημάτων, στην αναζήτηση σχέσεων ανάμεσα σε μεταβλητές και στη μαθηματική επεξεργασία των δεδομένων. Δίνω επίσης έμφαση στην προσομοίωση φαινομένων και καταστάσεων, στη μοντελοποίηση, στη διατύπωση υποθέσεων, τον πειραματικό έλεγχο και την εξαγωγή συμπερασμάτων, στην εργαστηριακή προσέγγιση και στην επίλυση προβλημάτων. Για την υλοποίηση των παραπάνω χρησιμοποιώ (ενίοτε συνδυαστικά) λογισμικά οπτικοποίησης, λογιστικά φύλλα, βάσεις δεδομένων, εικονικά εργαστήρια προσομοίωσης και μοντελοποίησης, προγραμματιστικά περιβάλλοντα τύπου Logo».
    Σύμφωνα με τις σύγχρονες αντιλήψεις για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών:

    1.   Η άποψη του εκπαιδευτικού είναι εν μέρει ορθή.
    2.   Η άποψη του εκπαιδευτικού είναι ορθή.
    3.   Η άποψη του εκπαιδευτικού είναι λανθασμένη.

 

 

 

 

 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ|ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ |ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ |ΤΕΣΤ |ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ| ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προτεινόμενη ανάλυση οθόνης 1024Χ768

 Copyright ® ΒΑΣΙΛΗΣ Μ. ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ © 2001-2008

 

Nedstat Basic - Free web site statistics