21)Ποιας θεωρίας απόρροια αποτελεί η εγκαθιδρυμένη μάθηση;
22)Ποια είναι η πιο βασική αρχή της θεωρίας της κοινωνικής νοητικής ανάπτυξης;
23)«Εγκαθιδρυμένη Μάθηση» είναι η θεωρία που πρεσβεύει τη μάθηση που λαμβάνει χώρα σε συγκεκριμένο πλαίσιο (εργασιακή ή επιστημονική κοινότητα), με συνδυασμό αυτόνομης δραστηριότητας και κοινωνικής και νοητικής υποστήριξης.
24)Βασική αρχή της θεωρίας των δραστηριοτήτων είναι ότι η ανθρώπινη δράση διαμεσολαβείται από πολιτισμικά σύμβολα, λέξεις και εργαλεία, τα οποία ωστόσο δεν επιδρούν σημαντικά στη δραστηριότητα του ατόμου και συνεπώς στις διανοητικές του διεργασίες.
25)Ένας εκπαιδευτικός που λαμβάνει υπόψη το επίπεδο της συντελεσθείσας ανάπτυξης των μαθητών πριν επιλέξει διδακτικό υλικό, ώστε να τους βοηθήσει να αναπτύξουν τη δική τους αντίληψη για το περιεχόμενο της διδασκαλίας, εκφράζει περισσότερο την αντίληψη της μάθησης:
26)Ένας εκπαιδευτικός που αρνείται να εξετάσει τις γνώσεις των μαθητών του διότι πιστεύει ότι η γνώση ισούται με την ικανότητα του ατόμου να κατανοήσει το περιβάλλον του και να χρησιμοποιήσει την κατανόηση που προκύπτει για να καθοδηγήσει τις σκέψεις και τις πράξεις του, εκφράζει περισσότερο την αντίληψη της μάθησης:
27)Σύμφωνα με τη θεωρία της Σχολής Επεξεργασίας Πληροφοριών, η ανθρώπινη σκέψη όπως και οι λειτουργίες που επιτελεί ο υπολογιστής, νοούνται από τη σκοπιά της επεξεργασίας συμβολικών πληροφοριών.
28) Κύρια διαμεσολαβητικό μέσο για τον μαθητή, κατά τον Vygotsky, είναι:
29) O Ausubel, υποστήριζε ως στρατηγική γνώσης, τη:
30) Σύμφωνα με το μοντέλο του Ausubel η παρουσίαση της διδακτικής ενότητας πραγματοποιείται με:
31) Κατά τον Ausubel, η επιλεγόμενη κάθε φορά μέθοδος διδασκαλίας επηρεάζει λιγότερο την ενεργοποίηση των γνωστικών δυνάμεων του μαθητή από ότι η θετική του στάση απέναντι στο διδακτικό υλικό.
32) Κατά τον Ausubel, η διδασκαλία προκειμένου να είναι αποτελεσματική πρέπει να βοηθήσει το μαθητή να συσχετίσει κάθε νέα γνώση με τα γνωστικά μοντέλα που διαθέτει.
33) Η ουσιαστική- νοηματική λεκτική μάθηση (meaningful verbal learning)
αντιστοιχεί στον:
34) Στη θεωρία του Ausubel, η διαδικασία της συσχέτισης καθιστά τη διαδικασία της μάθησης ενεργητική και το προϊόν της κατανοητό.
Η συντελεσθείσα ανάπτυξη καθορίζει εκείνα τα οποία μπορεί να κάνει ένα παιδί υπό την καθοδήγηση ενός ενηλίκου.
36 Η δυνητική ανάπτυξη καθορίζει αυτά τα οποία μπορεί να κάνει ένα παιδί χωρίς την βοήθεια άλλων.
37) Οι προκαταβολικοί οργανωτές κατευθύνουν την προσοχή των μαθητών σε σημαντικές έννοιες του προς μάθηση υλικού μαθητή.
38) Η αλληλεπίδραση με το δάσκαλο, κατά την θεωρία της κοινωνικοπολιτιστικής ανάπτυξης, δεν είναι τόσο σημαντική στη διαδικασία της μάθησης.
39) Σύμφωνα με τη θεωρία της κοινωνικοπολιτιστικής ανάπτυξης, το άτομο δρα στα πλαίσια της κοινωνικής αλληλεπίδρασης προκειμένου να διαμορφώσει τη γνωστική του πραγματικότητα.
40) Χαρακτηριστικό του μοντέλου της επεξεργασίας των πληροφοριών είναι:
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ|ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ |ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ |ΤΕΣΤ |ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ| ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προτεινόμενη ανάλυση οθόνης 1024Χ768
Copyright ® ΒΑΣΙΛΗΣ Μ. ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ © 2001-2008