ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΜΠΟΥΣΙΟΥ)
	ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
  
 
 
 
 
 
41.Σύμφωνα με την κοινωνικοπολιτιστική θεωρία μάθησης ο μαθητής μαθαίνει:
-   Όταν μιμείται άμεσα το προβαλλόμενο πρότυπο
 -   Όταν εργάζεται ατομικά
 -   Όταν αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον
 -   Όταν δέχεται συχνές αμοιβές από το πρότυπο
 
 
42.Ο προοργανωτής είναι μια εισαγωγή στο διδασκόμενο μάθημα
-   ΣΩΣΤΟ
 -   ΛAΘΟΣ
 
 
43. Η θεωρία της Ζώνης Επικείμενης Ανάπτυξης του Vygotsky προτείνει ότι οι δάσκαλοι θα πρέπει 
-   να επιτρέπουν στους μαθητές να συνεργάζονται για να λύνουν τα προβλήματα
 -   να αφήνουν τους μαθητές να λύνουν τα προβλήματα μόνοι τους
 -   να περιμένουν μέχρι να δείξουν ενδιαφέρον για ένα θέμα οι μαθητές, πριν το διδάξουν
 -   να λένε τις απαντήσεις στους μαθητές
 
 
44.Ο Vygotsky συμφωνεί με τον Piaget ότι τα παιδιά οικοδομούν τη δική τους κατανόηση του περιβάλλοντός τους εργαζόμενα μόνα τους
-   ΣΩΣΤΟ 
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
45.Ο Vygotsky υποστήριζε τη δασκαλοκεντρική διδασκαλία:
-   ΣΩΣΤΟ 
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
46.Η μεταμνήμη είναι η γνώση σχετικά με τη μνήμη και ο έλεγχος των στρατηγικών της μνήμης.
-   ΣΩΣΤΟ
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
47.Η μεταγνωστική λειτουργία ελέγχει και επηρεάζει τη μακροχρόνια μνήμη και τη διαδικασία κωδικοποίησης.
-   ΣΩΣΤΟ
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
48.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, η διαδικασία της προσοχής εμφανίζεται αμέσως μετά την βραχυχρόνια μνήμη.
-   ΣΩΣΤΟ
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
49.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, αντίληψη είναι η διαδικασία κατά την οποία οι άνθρωποι συνδέουν το νόημα με την εμπειρία.
-   ΣΩΣΤΟ 
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
50.Η αντίληψη επηρεάζει τις πληροφορίες που εισάγονται στη μακροχρόνια μνήμη.
-   ΣΩΣΤΟ 
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
51.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, κωδικοποίηση είναι η διαδικασία τοποθέτησης της πληροφορίας στη μακροχρόνια μνήμη.
-   ΣΩΣΤΟ
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
52.Η βραχυχρόνια μνήμη (Α) ή η αισθητηριακή μνήμη (Β) ονομάζεται και μνήμη εργασίας;
-   Α.
 -   Β.
 
 
53.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, η προγενέστερη γνώση δεν επηρεάζει την ταχύτητα της επεξεργασίας.
-   ΣΩΣΤΟ
 -   ΛΑΘΟΣ
 
 
54.Ποιος θεωρητικός παρακινεί να αφήνουν τους μαθητές να «γεμίζουν τα κενά τους» μόνοι τους; 
-   Bandoura
 -   Gagne
 -   Vygotsky
 -   Bruner 
 
 
55.Ποια θεωρία υποστηρίζει τη γνωστική μαθητεία στην επαγγελματική εκπαίδευση;
-   θεωρία των όρων μάθησης
 -   εποικοδομιστική θεωρία
 -   θεωρία της κοινωνικοπολιτιστικής ανάπτυξης
 -   κοινωνικογνωστική θεωρία
 
 
56.Το να επιτρέπεται στους μαθητές να ανακαλύπτουν αρχές μόνοι τους είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε ποιον από τους παρακάτω θεωρητικούς;
-   Bandoura
 -   Bruner 
 -   Vygotsky
 -   Gagne
 
 
 
 
 
    
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ|ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
    
    
|ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
    
  
 
|ΤΕΣΤ
    
    
|ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ|
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    
  
Προτεινόμενη ανάλυση οθόνης 1024Χ768  
 Copyright ® 
ΒΑΣΙΛΗΣ Μ. ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
 
    
    
© 2001-2008
 
