ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΜΠΟΥΣΙΟΥ)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
41.Σύμφωνα με την κοινωνικοπολιτιστική θεωρία μάθησης ο μαθητής μαθαίνει:
- Όταν μιμείται άμεσα το προβαλλόμενο πρότυπο
- Όταν εργάζεται ατομικά
- Όταν αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον
- Όταν δέχεται συχνές αμοιβές από το πρότυπο
42.Ο προοργανωτής είναι μια εισαγωγή στο διδασκόμενο μάθημα
- ΣΩΣΤΟ
- ΛAΘΟΣ
43. Η θεωρία της Ζώνης Επικείμενης Ανάπτυξης του Vygotsky προτείνει ότι οι δάσκαλοι θα πρέπει
- να επιτρέπουν στους μαθητές να συνεργάζονται για να λύνουν τα προβλήματα
- να αφήνουν τους μαθητές να λύνουν τα προβλήματα μόνοι τους
- να περιμένουν μέχρι να δείξουν ενδιαφέρον για ένα θέμα οι μαθητές, πριν το διδάξουν
- να λένε τις απαντήσεις στους μαθητές
44.Ο Vygotsky συμφωνεί με τον Piaget ότι τα παιδιά οικοδομούν τη δική τους κατανόηση του περιβάλλοντός τους εργαζόμενα μόνα τους
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
45.Ο Vygotsky υποστήριζε τη δασκαλοκεντρική διδασκαλία:
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
46.Η μεταμνήμη είναι η γνώση σχετικά με τη μνήμη και ο έλεγχος των στρατηγικών της μνήμης.
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
47.Η μεταγνωστική λειτουργία ελέγχει και επηρεάζει τη μακροχρόνια μνήμη και τη διαδικασία κωδικοποίησης.
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
48.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, η διαδικασία της προσοχής εμφανίζεται αμέσως μετά την βραχυχρόνια μνήμη.
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
49.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, αντίληψη είναι η διαδικασία κατά την οποία οι άνθρωποι συνδέουν το νόημα με την εμπειρία.
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
50.Η αντίληψη επηρεάζει τις πληροφορίες που εισάγονται στη μακροχρόνια μνήμη.
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
51.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, κωδικοποίηση είναι η διαδικασία τοποθέτησης της πληροφορίας στη μακροχρόνια μνήμη.
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
52.Η βραχυχρόνια μνήμη (Α) ή η αισθητηριακή μνήμη (Β) ονομάζεται και μνήμη εργασίας;
- Α.
- Β.
53.Στη θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών, η προγενέστερη γνώση δεν επηρεάζει την ταχύτητα της επεξεργασίας.
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
54.Ποιος θεωρητικός παρακινεί να αφήνουν τους μαθητές να «γεμίζουν τα κενά τους» μόνοι τους;
- Bandoura
- Gagne
- Vygotsky
- Bruner
55.Ποια θεωρία υποστηρίζει τη γνωστική μαθητεία στην επαγγελματική εκπαίδευση;
- θεωρία των όρων μάθησης
- εποικοδομιστική θεωρία
- θεωρία της κοινωνικοπολιτιστικής ανάπτυξης
- κοινωνικογνωστική θεωρία
56.Το να επιτρέπεται στους μαθητές να ανακαλύπτουν αρχές μόνοι τους είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε ποιον από τους παρακάτω θεωρητικούς;
- Bandoura
- Bruner
- Vygotsky
- Gagne
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ|ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
|ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
|ΤΕΣΤ
|ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ|
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προτεινόμενη ανάλυση οθόνης 1024Χ768
Copyright ®
ΒΑΣΙΛΗΣ Μ. ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
© 2001-2008