Α  Ν  Ε  Κ  Δ  Ο  Τ  Α      Α  Ν  Ε  Κ  Δ  Ο  Τ  Α       Α  Ν  Ε  Κ  Δ  Ο  Τ  Α

 

 

Στον έλεγχο του αεροδρομίου οι αστυνομικοί ανακαλύπτουν μία βόμβα στην τσάντα ενός στατιστικού

και του ζητούν εξηγήσεις. Ο στατιστικός: « Η πιθανότητα να βρεθεί μία βόμβα στο αεροπλάνο είναι 1/1000,

άρα η πιθανότητα να βρεθούν δύο είναι 1/1 000 000. Έτσι αισθάνομαι ασφαλέστερος».

«  ×  «

                    Η Εξέλιξη της Διδασκαλίας των Μαθηματικών

                      (ΔΕΠΠΣ, Δραστηριότητες και δεν συμμαζεύεται…..)

 

 

·        Δεκαετία του 60: Ένας γεωργός πουλά ένα σακί πατάτες 1000 δρχ. Το κόστος της παραγωγής είναι τα 4/5 αυτού του ποσού. Ποιο είναι το κέρδος του;

·        Δεκαετία του 70: Ένας αγρότης πουλά ένα σακί πατάτες 1000 δρχ. Το κόστος της παραγωγής είναι τα 4/5 αυτού του ποσού, δηλ. 800 δρχ. Ποιο είναι το κέρδος του;

·        Τέλη της δεκαετία του 70 (τα νέα μαθηματικά): Ένας αγρότης ανταλλάσσει ένα σύνολο Π από πατάτες με ένα σύνολο Λ χρημάτων. Ο πληθάριθμος του Λ ισούται με 1000 και κάθε στοιχείο του Λ είναι 1 δρχ. Σχεδίασε 1000 σημεία που παριστάνουν τα στοιχεία του Μ. Τα 800 σημεία αποτελούν το υποσύνολο Κ του κόστους. Ποιος είναι ο πληθάριθμος του συνόλου Η του κέρδους;

·        Δεκαετία του 80: Ένας αγρότης πουλά ένα σακί πατάτες 1000 δρχ. Το κόστος της παραγωγής είναι 800 δρχ. και το κέρδος του 200. Υπογράμμισε τη λέξη πατάτες και κουβέντιασέ το με τους συμμαθητές σου.

·        Δεκαετία του 90: Ένας αγρότης/ρια πουλά ένα σακί πατάτες 1000 δρχ. Το κόστος της παραγωγής του/ης είναι 0.80 του εσόδου του/ης. (Πού είσαι Ρεπούση!). Τρέξε το πρόγραμμα «ΠΑΤΑΤΕΣ» για να καθορίσεις το κέρδος του/ης. Συζήτησε το αποτέλεσμα με τους συμμαθητές/ριες σου. Ασχολήσου με την έννοια του κέρδους διαχρονικά, σε διάφορες μορφές κοινωνιών.

 «  ×  «

       Ένας μαθηματικός και ένας μηχανικός ναυαγούν σε ένα έρημο νησί. Βρίσκουν δύο κοκκοφοίνικες με ένα καρπό στον καθένα. Ο μηχανικός ανεβαίνει στον ένα, κόβει τον καρπό, κατεβαίνει και τον τρώει. Ο μαθηματικός ανεβαίνει στο δεύτερο δέντρο, κόβει τον καρπό κατεβαίνει,  ανεβαίνει στο πρώτο δέντρο και τον τοποθετεί εκεί. Τώρα λέει έχουμε αναγάγει το πρόβλημά μας, σε ένα πρόβλημα με γνωστή λύση!

«  ×  «

               Καθηγητής: Έστω x ο αριθμός των προβάτων.

                     Μαθητής: Μάλιστα κύριε, αλλά τι θα συμβεί αν ο αριθμός των προβάτων δεν είναι x;

 

Ένας μαθηματικός, ένας φυσικός και ένας μηχανικός ταξιδεύουν με το τραίνο στην Σκωτία. Μακριά στο λιβάδι βλέπουν ένα μαύρο πρόβατο. « ΄Αα», λέει ο μηχανικός, «Τα πρόβατα στην Σκωτία έχουν μαύρο μαλλί». «Μμμ», λέει ο φυσικός, γυρίζοντας προς τον μαθηματικό, «Αυτό που μπορούμε να ισχυριστούμε είναι ότι  κάποια από τα πρόβατα της Σκωτίας έχουν μαύρο μαλλί». «Όχι», λέει ο μαθηματικός, αυτό που ξέρουμε είναι ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα πρόβατο στην Σκωτία, του οποίου η μία πλευρά έχει μαύρο μαλλί!

 «  ×  «

Ένας μεταπτυχιακός φοιτητής των μαθηματικών, που πήγαινε κάθε μέρα με τα πόδια, στο πανεπιστήμιο, φθάνει μια μέρα με ποδήλατο και αντιμετωπίζει τα δικαιολογημένα ερωτήματα δύο συμφοιτητών του. «Είναι ένα ευχαριστήριο δώρο», απαντά αυτός. Έκανα ιδιαίτερο μάθημα σε μια φοιτήτρια του μαθηματικού και χθες με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως πέρασε όλα τα μαθήματα και θα έρθει να με ευχαριστήσει προσωπικά. Φθάνει και αφού βγάζει όλα τα ρούχα της, μου λέει: «Πάρε ότι θέλεις από μένα». «Καλά έκανες και πήρες το ποδήλατο», λέει ο ένας, «Τα ρούχα ήταν κοριτσίστικα», «Άσε που δεν θα σου κάνανε», λέει ο δεύτερος.

«  ×  «

Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι στον κόσμο, αυτοί που ξέρουν να μετρούν και αυτοί που δεν ξέρουν.

Υπάρχουν 10 ειδών άνθρωποι στον κόσμο, αυτοί που γνωρίζουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το γνωρίζουν.

                                                         «  ×  «

                                  Το συντομότερο μαθηματικό αστείο:  Έστω ε μικρότερο του μηδενός.

                                                          «  ×  «

Ασκήσεις της ξανθιάς και όχι μόνο...

                                                         «  ×  «

Γιατί οι καθηγητές δεν έχουν λεφτά, ενώ έχουν και γνώσεις

                   και παράγουν έργο!

 

 

http://www.kurilka.com/cards/catwmouseC.jpg

                               Γιατί οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές είναι γένους θηλυκού (πχ  υπολογιστικές μηχανές):

                                         Γιατί:

                       Κανείς εκτός από τον Δημιουργό, δεν καταλαβαίνει την λογική τους.

                             Η γλώσσα επικοινωνίας μεταξύ τους είναι ακατανόητη από τους υπόλοιπους.

               Το παραμικρό σου λάθος, απομνημονεύεται, για να έρθει στην επιφάνεια κάποια στιγμή.

             Μόλις συσχετιστείς με ένα από αυτά, διαπιστώνεις ότι ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων σου δαπανάται

                                              σε αξεσουάρ.

 

Καλό έστω και αν δεν είναι αληθινό

                  Νερό ή Κρασί ένα δίλλημα που έχει απασχολήσει τον άνθρωπο από πολύ παλιά. Η αφίσα δίνει την δική της απάντηση.    

     Και οι υπολογιστές...έχουν ψυχή!