Πρασονήσι Ρόδου

Στο νοτιότερο άκρο της Ρόδου βρίσκεται το Πρασονήσι. Η φύση σε αυτό το άκρο του νησιού έχει κάνει για μια ακόμη φορά το θαύμα της. Το νησάκι συνδέεται με τη στεριά με μια λουρίδα άμμου που σχηματίζει δυο εξωτικές αμμουδερές

ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

  Το βιβλίο του μαθητή περιέχει κείμενα και κατάλληλες δραστηριότητες για την επεξεργασία τους, οι οποίες αφορούν τους βασικούς άξονες, καθώς και τις κατηγορίες των διδακτικών  στόχων του Αναλυτικού ­Προγράμματος Σπουδών της Γλώσσας για το δημοτικό, και ιδιαίτερα για τη Δ΄

5η Μαθητική Έκθεση Έργων

Το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Ρόδου (1ο Ε.Κ. Ρόδου) διοργάνωσε την 5η μαθητική Έκθεση έργων στην αίθουσα εκδηλώσεων «Ροδίνι» από τις 6 έως και τις 9 Μαΐου 2017. Οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Ρόδου, του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ρόδου, του ΕΠΑΛ Αρχαγγέλου

Σεμινάρια eTwinning

            III. Εργαλεία δημιουργίας Ιστοτόπων- Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία. Eπιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων με συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0

Συμβουλές προς μαθητές σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο θέλοντας να  εξασφαλίσει την ασφαλή παρουσία των μαθητών  στην δικτυακή κοινωνία, την καλή χρήση των υπηρεσιών του διαδικτύου και την αποτροπή από ανεπίτρεπτες συμπεριφορές, κατέγραψε μια σειρά από συμβουλές. Θεωρούμε χρήσιμο να τις παρουσιάσουμε παρακάτω: Μην

Εθισμός στο Διαδίκτυο και Διαδικτυακά Παιχνίδια

Εθισμός στο Διαδίκτυο  Ο εθισμός στο διαδίκτυο (internet addiction) είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης και αναφέρεται στην «καταναγκαστική, υπερβολική χρήση του διαδικτύου και τον εκνευρισμό ή δυσθυμική συμπεριφορά που παρουσιάζεται κατά τη στέρησή της» (Mitchell, 2000). Ο εθισμός στο Διαδίκτυο  αποτελεί μια κατάσταση,

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη

Ο δυναμικός χαρακτήρας των νέων τεχνολογιών έχει εισέλθει και στον τομέα της εκπαίδευσης καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη αναπροσαρμογής του ρόλου του εκπαιδευτικού στη μαθησιακή πρακτική. Η ανάδειξη του νέου ρόλου του εκπαιδευτικού, ο οποίος καλείται πλέον να αποποιηθεί του παραδοσιακού

ΓΛΩΣΣΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ  Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Τ­ο βιβλίο του μαθητή περιέχει κείμενα και κατάλληλες δραστηριότητες Ασκήσεις Γλώσσα για την επεξεργασία των κειμένων αυτών, οι οποίες αφορούν τους βασικούς άξονες, καθώς και τις κατηγορίες των διδακτικών στόχων του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών της Γλώσσας για το Δημοτικό, και ιδιαίτερα