ü Μέλος της Επιστημονικής / Εκπαιδευτικής Ομάδας του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστήμων στο Ερευνητικό / Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Schools: Future Labs”  της Ευρωπαϊκής Ένωσης, (Program: Erasmus+, Key Action: Cooperation for innovation and the exchange of good practices, Field: Strategic Partnerships for school education, 2014 – 2017, www.sflabs.eu. Συνεργασία του Εργαστήριου Φυσικών Επιστημών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Goethe Institute, του Instituto Cervantes και άλλων Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

ü  Συμμετοχή στη διακρατική ερευνητική μελέτη «Προωθώντας την Ποιότητα και την Ισότητα: μια δυναμική προσέγγιση για τη βελτίωση του σχολείου» – Promoting Quality and Equity: a dynamic approach to school improvement” στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, με συντονίστρια από το ΕΚΠΑ την Καθ. Αντωνία Παπαστυλιανού (2015 -2016).

ü  Συμμετοχή ως συντονιστής ερευνητικών ομάδων, στο European Commission, Education and Culture, “Science TeachersTraining Across EuropeProject Science TeachersTraining Across EuropeProjectScience Teachers Training across Europe: Establishing a Pathway for a common teachers training framework (πρόγραμμα προσδιορισμού των βασικών αρχών και προτύπων, για τη σχεδίαση πλαισίου κατάρτισης και των αντίστοιχων προγραμμάτων σπουδών κατάρτισης των ευρωπαίων εκπαιδευτικών των θετικών επιστημών) (Univ. of Athens, Univ. of Louvain, Univ. of Ludwigsburg, Univ. of Claude Bernard / Lyon 1, Univ.of BabesBolyai, Univ. of Napoli, Univ. of Palermo, Ellinogermaniki Agogi, Pedagogical Institute of the Greek Ministry of Education), Socrates Programme, 2003 – 2006.

ü  Συμμετοχή στο European Commission, Project: “Hands-on-Science” (Univ.of Minho / PT, Univ. of Athens / GR, Univ. of Oxford / UK, Univ. of Ljubljana / SI, Univ. of Maribor / SI, Univ. of Murcia / ES, Univ. of Vigo / ES, Univ. of Crete / GR, Univ of Cyprus / CY), Comenius-C3, 2003 – 2006.