Run Marco… All Can Code

Οι εφαρμογές για τα πρώτα βήματα στον Προγραμματισμό είναι αμέτρητες. Ότι αξιόλογο κυκλοφορεί θα σας το παρουσιάζω μέσα από αυτό τον Ιστότοπο. Το Run Marco δεν είναι καινούργιο. Μετρά περίπου 3 χρόνια και η ιδέα και η υλοποίηση ανήκει σε Έλληνες. Την ομάδα εκτός από Προγραμματιστή, αποτελούν εικονογράφοι, συγγραφέας παιδικών βιβλίων, animator και συνθέτης, οπότε το αποτέλεσμα δε θα είναι τυχαίο. Η όλη πλατφόρμα στηρίζεται στην οπτικοποιημένη γλώσσα Blocky της Google που δημιουργήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Όπως προαναφέραμε η εφαρμογή απευθύνεται σε αρχάριους προγραμματιστές και μπορείτε άνετα να το δείξετε σε μαθητές Δημοτικού και στις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου. Η εφαρμογή μοιάζει με παιχνίδι και σχεδόν δεν θα καταλάβετε τη διαφορά του παίζω ή μαθαίνω. Ας το δούμε όμως μαζί!

Επισκεφτείτε τον επίσημο Ιστότοπο. Μπορείτε να παίξετε απευθείας χωρίς εγγραφή, αλλά αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε με τους μαθητές σας, καλό είναι να εγγραφείτε για να αξιοποιήσετε  τη δυνατότητα For Schools. Η εφαρμογή υποστηρίζει 26 διαφορετικές γλώσσες (φυσικά και την Ελληνική). Επιλέγετε τη γλώσσα που επιθυμείτε και για να παίξετε πατήστε Play Now! Επόμενο βήμα η επιλογή του χαρακτήρα με τον οποίο θα παίξετε:

Αφού διαλέξετε τον Marco ή τη Sophia είστε έτοιμοι να επιλέξετε πίστα:

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν. Οι πρώτη πίστα είναι πολύ εύκολη, η δεύτερη λίγο πιο δύσκολη κ.ο.κ. Όλες οι οδηγίες – εντολές υπάρχουν διαθέσιμες σε μορφή μπλοκ και αρκεί να τις σύρετε και αφήσετε στη γραμμή εντολών:

Κάθε φορά που έχουμε γράψει σωστά τις εντολές περνάμε στην επόμενη πίστα και η πρόοδός μας αποθηκεύεται:

Ας δούμε τώρα και τη δημιουργία ομάδων (Group) στην εφαρμογή για Σχολεία. Ακολουθούμε το σύνδεσμο Schools και κάνουμε εγγραφή. Συνδεόμαστε στο λογαριασμό μας και προσθέτουμε νέα ομάδα (Create New):

Θα μας ζητηθεί να δώσουμε ένα όνομα, μια περιγραφή και την ηλικιακή ομάδα της τάξης μας:

Στην επιλογή Manage Members, μπορούμε να προσθέσουμε τους μαθητές μας. Έστω ότι έχουμε ένα μαθητή με όνομα Μάκης. Συμπληρώνουμε όνομα (name), όνομα χρήστη (username) και ένα κωδικό (password) και πατάμε update:

Αφού ολοκληρώσουμε τη δημιουργία των ομάδων, θα πρέπει να αναθέσουμε τις δραστηριότητες για να ξεκινήσουν να παίζουν. Η εφαρμογή θα παράξει ένα σύνδεσμο, τον οποίο κοινοποιούμε στους μαθητές μας:

Μόλις πατήσει ο Μάκης το σύνδεσμο θα δεί αυτό:

Θα επιλέξει το όνομά του από τη λίστα (προφανώς δε θα είναι μόνο το δικό του όνομα), θα εισάγει τον κωδικό του και θα συνδεθεί για να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί την εφαρμογή.

Από τον πίνακα ελέγχου μας μπορούμε να παρακολουθούμε την πρόοδο των μαθητών μας , από την καρτέλα Progress.

Αυτό ήταν! Εύχρηστο, Καλοσχεδιασμένο και Ελληνικό!

Δείτε το τρέιλερ της εφαρμογής για την τελευταία έκδοση:

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για όλες τις κινητές συσκευές και μπορείτε να την κατεβάσετε από τα αντίστοιχα links του επίσημου Ιστοτόπου. Τέλος, αξίζει να επισκεφτείτε τη σελίδα υποστήριξης, όπου θα βρείτε σχέδια μαθήματος για όλες τις πίστες.

Δοκιμάστε το!

Print Friendly, PDF & Email
Share
Share