Ενότητα 6.1 Βασικά στοιχεία της εξέλιξης της επιστήμης και των εργαλείων ΤΠΕ για τη μάθηση των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων.
Ενότητα 6.2 Σύγχρονο θεωρητικό πλαίσιο για τη διδασκαλία και μάθηση του γνωστικού αντικειμένου.
Ενότητα 6.3 Ρόλοι, αντιλήψεις, παραδοχές εκπαιδευτικών και μαθητών αναφορικά με το γνωστικό αντικείμενο και υπό το πρίσμα των ΤΠΕ.
Ενότητα 6.4 Παρουσίαση, σύγκριση και προβληματισμός για την επίδραση των ΤΠΕ στη διαμόρφωση της διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου. Μαθησιακές δυσκολίες και η διαχείρισή τους με τις ΤΠΕ.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Βασικά στοιχεία της εξέλιξης της επιστήμης και των εργαλείων ΤΠΕ για τη μάθηση των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων.

• Ορολογία

• Τρόποι μάθησης των μαθητών

• Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις (ενεργητική μάθηση, διερευνητική και ανακαλυπτική μάθηση, συνεργατική μάθηση και μάθηση σε ομάδες, μάθηση με σχέδια εργασίας, μάθηση μέσω πειραματικής διαδικασίας, διαθεματική προσέγγιση)

Σύγχρονο θεωρητικό πλαίσιο για τη διδασκαλία και μάθηση του γνωστικού αντικειμένου

• Στοιχεία Διδακτικής της Ελληνικής Γλώσσας

• Στοιχεία Διδακτικής της Ιστορίας

• Στοιχεία Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών

• Στοιχεία Διδακτικής των Μαθηματικών

• Στοιχεία Διδακτικής της Πληροφορικής

Ρόλοι, αντιλήψεις, παραδοχές εκπαιδευτικών και μαθητών αναφορικά με το γνωστικό αντικείμενο και υπό το πρίσμα των ΤΠΕ.

• Οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στις ΤΠΕ

• Στάσεις, δεξιότητες και εκπαίδευση των εκπαιδευτικών

Παρουσίαση, σύγκριση και προβληματισμός για την επίδραση των ΤΠΕ στη διαμόρφωση της διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου. Μαθησιακές δυσκολίες και η διαχείρισή τους με τις ΤΠΕ.

• Η απόκτηση δεξιοτήτων μέσω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με χρήση ΤΠΕ

• Τα είδη της γνώσης και οι γνωστικές δεξιότητες

• Εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία εννοιών με τη χρήση ΤΠΕ


ΒΑΣΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων (Κόμης Β. & άλ., 2008).


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
 


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ