29
Σεπ 11

Πλάνο παρατήρησης διδασκαλίας στο ΚΣΕ

Ένα συνηθισμένο ΚΣΕ1. Θέμα της ενότητας

Αναφέρετε το γνωστικό αντικείμενο της ενότητας, τη σχέση της με το ΑΠΣ και το υλικό του ΚΣΕ. Ποιες ήταν οι κυριότερες νέες γνώσεις που διαπραγματεύθηκε ο επιμορφωτής και οι επιμορφούμενοι;

2. Επίπεδο επιμορφούμενων

Ήταν προσαρμοσμένο το μάθημα στο επίπεδο των επιμορφούμενων; Διέκρινες διαφορετικά επίπεδα επιμορφούμενων ως προς την χρήση ΤΠΕ; Διέκρινες κάποιες παρανοήσεις από τους επιμορφούμενους;

3. Στόχοι

Γράψτε ποιοι ήταν οι στόχοι της διδασκαλίας όλης της ενότητας

4. Υλικοτεχνική υποδομή

Χρησιμοποιήθηκαν και επιπλέον ψηφιακοί πόροι εκτός από τους εγκατεστημένους στο ΚΣΕ;

5. Οργάνωση του τμήματος

Αναφέρετε πώς ήταν οργανωμένο το τμήμα κατά τη διάρκεια της διδακτικής διαδικασίας και αν συμμετείχαν οι επιμορφούμενοι στη χρήση των ψηφιακών πόρων.

6. Διδακτικές προσεγγίσεις και στρατηγικές

Αναφέρετε και σχολιάστε τις βασικές διδακτικές προσεγγίσεις και τεχνικές που εφαρμόσθηκαν, τη σχέση τους με τις σύγχρονες θεωρίες για τη διδασκαλία σε αυτή τη γνωστική περιοχή και τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων. Αιτιολογήστε.

7. Περιγραφή της διδακτικής διαδικασίας

Περιγράψτε με σαφήνεια την εισαγωγή και την εξέλιξη της διδακτικής διαδικασίας, τις ενέργειες του επιμορφωτή, τη σχέση τους με τις ενέργειες των επιμορφούμενων, τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, τη συμμετοχή των επιμορφούμενων, τις δυσκολίες τους.

8. Ενδιαφέρον

Αναφέρετε και αιτιολογείστε αν υπήρχε ενδιαφέρον από τους επιμορφούμενους.

9. Συμπεράσματα

Αναφέρετε και αιτιολογείστε, θετικά και προβληματικά στοιχεία. Συμπερασματικά πώς πιστεύετε ότι υλοποιήθηκε η διδακτική διαδικασία;

10. Προτάσεις

Διατυπώστε προτάσεις βελτίωσης της διδακτικής διαδικασίας, που θα τις θα εφαρμόζατε ως επιμορφωτής.

 

Πληροφορίες για τον πόρο:

  • Είδος Πόρου: docx
  • Σελίδες: 2
  • Συγγραφέας: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Επιμόρφωσης και Κατάρτισης (ΔΕΚ)


Πλάνο παρατήρησης διδασκαλίας στο ΚΣΕ