Γενικό Μέρος - Ενότητα 1

Τεχνολογίες Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση

ΠακεΟι επιμορφωτές θα πρέπει να γνωρίζουν:

α) την εκπαιδευτική πολιτική των Ευρωπαϊκών κυρίως χωρών που αφορά στην ένταξη των ΤΠΕ και

β) τα μοντέλα ένταξης, χρήσης και αξιολόγησης των τεχνολογιών αυτών σε επίπεδο σχολικής μονάδας, έτσι ώστε να μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στην ένταξή τους στην εκπαιδευτική πρακτική.

Ειδικότερα οι επιμορφωτές πρέπει:

  • Να γνωρίζουν τα μοντέλα ένταξης των ΤΠΕ τόσο σε μακροεπίπεδο (εκπαιδευτική πολιτική) όσο και σε μικροεπίπεδο
  • Να γνωρίζουν διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις της χρήσης των ΤΠΕ σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα και διαθεματικές προσεγγίσεις
  • Να γνωρίζουν τις βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού και βασικά στοιχεία της μεθόδου αξιολόγησής του
  • Να γνωρίζουν τις βασικές προσεγγίσεις στη χρήση της τεχνολογίας των δικτύων και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση.

 

 

 

 

 

1.1. Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης

1.2. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010

1.3.Το πρόγραμμα «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ»

1.4. Ευρωπαϊκή και διεθνής πολιτική σε θέματα ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση-Ερευνητικά Δεδομένα για την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

1.5. Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση σε επίπεδο εκπαιδευτικής πολιτικής και σε επίπεδο σχολικής μονάδας:

Κατηγορίες υλικού:

  • ΓΜ Υποενότητα 1.1, 1.2, 1.3   ( 2 Άρθρα )

    Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της γνώσης

  • ΓΜ Υποενότητα 1.4   ( 1 Άρθρο )

    Ευρωπαϊκή και διεθνής πολιτική σε θέματα ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση-Ερευνητικά Δεδομένα για την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

  • ΓΜ Υποενότητα 1.5   ( 1 Άρθρο )

Η γνώμη σας για το site