Home Άρθρα Άρθρα - Δημοσιεύσεις 2η Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Αιτ/νιας

2η Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Αιτ/νιας

 

Οι μαθητές της Β δημοτικού και τα κέρματα του ευρώ ?, εναλλακτικές προσεγγίσεις διδασκαλίας. .....

......Μεσολόγγι, Τετάρτη 19/6/2013

 

Οι μαθητές της Β δημοτικού και τα κέρματα του ευρώ ?, εναλλακτικές προσεγγίσεις διδασκαλίας.

Μπακόπουλος Νίκος 1,

1. Εκπαιδευτικός B/βάθμιας ?Πληροφορικός ΠΕ19 ? nmpako@upatras.gr

Περίληψη

Η έρευνα αυτή περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές της Β Δημοτικού (ηλικίας 7 με 8 ετών) επιλύουν προβλήματα με κέρματα, μέσα από ένα παιχνίδι αγορών, ρεαλιστικό πρόβλημα, και συμπληρωματικά την χρήση εκπαιδευτικών εφαρμογών. Χρησιμοποιούν προϊόντα από το κυλικείο, που πρέπει να αγοράσουν τυπωμένα κέρματα. Οι αγορές πραγματοποιήθηκαν σε ένα μαγαζί το οποίο δημιουργήθηκε μέσα στην αίθουσα. Μέσα από τις κοινωνικές έννοιες που αναπτύσσονται στην κάθε συναλλαγή, όπως αγορά, πώληση, προϊόν, ρέστα, συναλλαγή, αξία, πελάτης, πωλητής, προσπαθούν να κατανοήσουν μαθηματικές έννοιες. Από τα αποτελέσματα παρατηρούμε ότι, οι μαθητές που έχουν εμπλακεί με επίλυση ρεαλιστικών προβλημάτων και εκπαιδευτικών εφαρμογών παρουσίασαν καλύτερα αποτελέσματα, από τους μαθητές που διδάχτηκαν ακριβώς με την πρόταση του βιβλίου δασκάλου.

Λέξεις κλειδιά: κέρματα, ρέστα, αξία, αγορά προϊόντος, πώληση, προϊόν, συναλλαγή, πελάτης, πωλητής.