7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Θεσ/κης 2013

Διαβάστε το άρθρο.......

 

....... με το οποίο έγινε η εισήγηση.

Δραστηριότητες Scratch και Lego WeDo για το Δημοτικό

Νικολός Δημήτρης1, Μπακόπουλος Νίκος1, Μισιρλή Αναστασία2, Δαβράζος Γρηγόρης2, Κόμης Βασίλης3
nmpako@sch.gr, dimnikolos@sch.gr, komis@upatras.gr

1 Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής

2 Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

3 Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών

 

Περίληψη

Στην εργασία αυτή θα επιχειρηθεί η αξιολόγηση μιας διδακτικής παρέμβασης σε παιδιά Δημοτικού. Για την παρέμβαση χρησιμοποιείται ο συνδυασμός Scratch και Lego? WeDo? μέσω τριών δραστηριοτήτων. Η παρέμβαση αυτή εφαρμόστηκε σε μαθητές Ε? Δημοτικού και περιγράφονται τα συμπεράσματα που εξήχθησαν τόσο για το σύνολο της διδακτικής παρέμβασης όσο και για τις συγκεκριμένες δραστηριότητες. Τα δεδομένα της έρευνας προκύπτουν από την παρατήρηση των εκπαιδευτικών και από τα ερωτηματολόγια που κλήθηκαν να απαντήσουν οι μαθητές. Οι προτάσεις που προκύπτουν από την αξιολόγηση της διδακτικής παρέμβασης θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωσή της στo πλαίσιο της μεθοδολογίας έρευνας σχεδιασμού που υποστηρίζει τον επανασχεδιασμό της διδακτικής πράξης.

Λέξεις κλειδιά: Scratch, Lego WeDo, ρομποτική