Facebook Like Box


..Οδηγός Πλοήγησης..



Παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων

  • «Σύγχρονες   διδακτικές   προσεγγίσεις για την  ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης» διάρκειας 64 ωρών του οργανισμού επιμόρφωσης εκπαιδευτικών που υλοποιήθηκε από 02/10/2007 έως και 12/12/2007.
  • 14/04/2008: Σεμινάρια εκπαίδευσης χρηστών από τη βιβλιοθήκη του Χαροκοπείου πανεπιστημίου
  • 08/10/2008: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Στόχοι κατά τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στο γυμνάσιο και στρατηγικές επιτυχίας τους»
  • 3/12/2008: Παιδαγωγική  συνάντηση με τον σχολικό σύμβουλο κοινωνιολογίας.
  • 19-03-2009: Παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος στο Μουσείο Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη.
  • 21-03-2009: Πιστοποίηση στην ενότητα «Κατασκευή Κοσμήματος» διάρκειας 4 ωρών στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Εκπαίδευση και Πολιτισμός».
  • 12-10-2009 έως 7-11-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «5 μαθήματα ελληνικής γλώσσας η διδασκαλία της γλώσσας στο σχολείο. Θεωρία, μέθοδος, βιβλία, προβλήματα, παραδείγματα» του καθηγητή Γεωργίου Μπαμπινιώτη.
  • 14-10-2009 έως 18-11-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «5 μαθήματα για την φύση, την αξιολόγηση και την καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης στο σχολείο και στην οικογένεια: πρακτικές εφαρμογές» με συντονιστή τον Ιωάννη Παρασκευόπουλο.
  • 13-10-2009 έως 15-12-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «10 μαθήματα νεοελληνικής ποίησης Οδυσσέας Ελύτης: Η ποίηση, η γλώσσα, η τέχνη του» με συντονιστή τον  καθηγητή Γεώργιο Μπαμπινιώτη.
  • 14-10-2009 έως 16-12-2009: Παρακολούθηση στο ελεύθερο πανεπιστήμιο της στοάς του βιβλίου τη σειρά «10 μαθήματα για τη διαχείριση των μνημείων. Πώς ζουν τα μνημεία στα χέρια του σημερινού ανθρώπου;» με συντονιστές τους καθηγητές Βασίλη Λαμπρινουδάκη και Μανόλη Κορρέ.
  • 4-07-2010 έως 8-07-2010: Παρακολούθηση της θεματικής ενότητας «Τα ιστολόγια/Blogsστην εκπαίδευση», διάρκειας 30 ωρών, από το κέντρο Δια Βίου Μάθησης και Αειφόρου Ανάπτυξης σε συνεργασία με το ΚogeBusinessCollege-Denmarkστο Βαθύ Ιθάκης.
  • 30-10-2010 έως 05-12-2010: Παρακολούθηση του προγράμματος της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών Δ.Ε.
  • 15-02-2011: Σεμινάριο Διδακτικής Φιλολογικών μαθημάτων τρίωρης διάρκειας στο Γυμνάσιο Βαγίων από τη Σχολική Σύμβουλο κ. Μπαλτά.
  • 10-01-2011 έως 06-03-2011: Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα διάρκειας 80 ωρών με αντικείμενο: «Τα ιστολόγια / blogs στην εκπαίδευση». Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού διαμόρφωσα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα: «Μια εξερεύνηση…στον πολιτισμό της Αναγέννησης: μία διδακτική εφαρμογή με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο μάθημα της Ιστορίας Β΄ Λυκείου».
  • 26-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Η διδακτική μεθοδολογία του μαθήματος της ιστορίας» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • 26-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Δεξιότητες επικοινωνίας» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • 26-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Διαχείριση άγχους εξετάσεων» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • 27-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Διαχείριση κρίσεων και συναισθημάτων σε εκπαιδευτικά και σχολικά πλαίσια: βιωματικό σεμινάριο» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού»
  • 27-02-2011: Παρακολούθηση σεμιναρίου «Σχεδιασμός και ανάπτυξη υποστηρικτικών εργαλείων ανάλυσης της αλληλεπίδρασης σε σύγχρονα δικτυακά περιβάλλοντα συνεργατικής μάθησης» στη διημερίδα επιμόρφωσης καθηγητών με τίτλο «Ευημερία και κατάρτιση του σύγχρονου εκπαιδευτικού».
  • Ιανουάριος 2011- Ιούνιος 2011:Επιμόρφωση εκπαιδευτικών β επιπέδου για την αξιοποίηση κι εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων (διάρκειας 96 ωρών) και Πιστοποίηση β΄ επιπέδου ύστερα από επιτυχή τετράωρη εξέταση στο ΤΕΙ Πειραιά.

  • 8/10/2012-16/12/2012: Παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης διάρκειας 100 ωρών με θέμα: «Το project στην εκπαίδευση». Στο πλαίσιο του προγράμματος μελέτησα εκπαιδευτικό υλικό διαμορφωμένο για προγράμματα εξ αποστάσεως  εκπαίδευσης και εκπόνησα τις προτεινόμενες ασκήσεις αυτοαξιολόγησης καθώς και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Επίσης, παράλληλα με τη μελέτη, εκπόνησα εργασία που αφορούσε το σχεδιασμό Project για μαθητές Γενικού Λυκείου με θέμα: "Μια εξερεύνηση στο μαγικό κόσμο των Μουσείων του ιστορικού κέντρου Αθηνών". Το πρόγραμμα οργάνωσε το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης & Αειφόρου Ανάπτυξης.

  • 29/10/2012 – 18/02/2013: Λήψη πιστοποιητικού επιμόρφωσης ύστερα από επιτυχής παρακολούθηση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Οργάνωση διδασκαλίας – Κίνητρα για μάθηση» που διατέθηκε στο Ακαδημαϊκό Έτος 2012-2013 και οργανώθηκε στο Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τη χρήση Καινοτόμων Μεθόδων εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Παρακολούθησα τα παρακάτω μαθήματα: Α) «Παιδί και Μάθηση» με τις ακόλουθες  3 διδακτικές ενότητες: 1)Θεωρίες μάθησης, 2)Ποινές και αμοιβές και 3)Κίνητρα και μάθηση Β) «Οργάνωση Διδασκαλίας» με τις ακόλουθες 7 διδακτικές ενότητες: 1)Το Αποτελεσματικό Μάθημα, 2)Μαθητοκεντρικές και Νοοκατασκευστικές Προσεγγίσεις της Διδασκαλίας, 3)Προσαρμόζοντας τη Διδασκαλία στις Ατομικές Ανάγκες, 4)Δίνοντας στους Μαθητές Κίνητρα για Μάθηση, 5)Αποτελεσματικό Μαθησιακό Περιβάλλον, 6)Αξιολόγηση της Μάθησης, 7)Σταθμισμένες Δοκιμασίες και Γ) «Προτάσεις σύγχρονης διδακτικής» με τις ακόλουθες 4 διδακτικές ενότητες: 1)Το ολοήμερο σχολείο, 2)Το διαπολιτισμικό σχολείο: Η οργάνωση ενός προγράμματος διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, 3)Μέθοδος project και 4)Περιβαλλοντική εκπαίδευση.

  • 19/11/2012 – 05/05/2013: Λήψη πιστοποιητικού επιμόρφωσης ύστερα από επιτυχής παρακολούθηση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» που διατέθηκε στο Ακαδημαϊκό Έτος 2012-2013 και οργανώθηκε στο Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης με τη χρήση Καινοτόμων Μεθόδων εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Παρακολούθησα τα παρακάτω μαθήματα: Α) «Θεωρίες ανάπτυξης» με τις ακόλουθες  4 διδακτικές ενότητες: 1)Θεωρία Piaget, 2)Οι ιδέες των μαθητών – Η Θεωρία Μάθησης του Κονστρουκτιβισμού, 3)Νέα Περιβάλλοντα Μάθησης και ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού και 4) Οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Β) «Διδακτική Μεθοδολογία και Πράξη» με τις ακόλουθες 4 διδακτικές ενότητες: 1)Γλωσσάρι Παιδαγωγικής και Διδακτικής, 2)Θεωρίες Αγωγής και Μάθησης, 3)Ταξινομίες Σκοπών και Στόχων Διδασκαλίας και 4)Ειδική Διδακτική – Οργάνωση Ωριαίας Διδασκαλίας  Γ) «Διαφορές Μαθητών» με τις ακόλουθες 4 διδακτικές ενότητες: 1)Ρατσισμός, Ξενοφοβία και Σχολείο, 2)Θέματα προσαρμογής και εκπαιδευτικής ένταξης των Μαθητών - Μεταναστών, 3) Θέματα προσαρμογής και εκπαιδευτικής ένταξης των Τσιγγανοπαίδων και 4) Θέματα προσαρμογής και εκπαιδευτικής ένταξης των Μουσουλμανοπαίδων Δ) «Πολιτισμικό Υπόβαθρο και Εκπαίδευση» με τις ακόλουθες 3 διδακτικές ενότητες: 1)Η Διαμόρφωση του Πολιτισμικού Υποβάθρου, 2)Πολιτισμικές Αξίες και Στερεότυπα και 3)Πολιτισμικό Υπόβαθρο και Εκπαιδευτικές Πρακτικές Ε) «Μαθητοκεντρικές Προσεγγίσεις της Διδασκαλίας» με τις ακόλουθες 8 διδακτικές ενότητες: 1)Η Έννοια της Μάθησης και η Χρήση Εκπαιδευτικών Τεχνικών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, 2)Η τεχνική της Εισήγησης, 3)Παίξιμο Ρόλων και Προσομοιώσεις, 4)Η Μέθοδος Project – H Πρακτική Άσκηση και οι Μελέτες Περίπτωσης, 5)Οι Τεχνικές της «Συζήτησης», των «Ερωτήσεων – Απαντήσεων» και του «Καταιγισμού Ιδεών» (Brainstorming) και της «Επίδειξης», 6)Ομάδες Εργασίας, 7)Επισκέψεις Μαθητών σε Επιχειρήσεις και 8)Η Οργάνωση ενός Μαθήματος με τη Χρήση Εκπαιδευτικών Τεχνικών ΣΤ) «Αξιολόγηση της απόδοσης επενδύσεων σε εκπαιδευτικά προγράμματα» με τις ακόλουθες 6 διδακτικές ενότητες: 1)Η Μεθοδολογία RQI, 2)Η Συλλογή των Δεδομένων, 3)Υπολογισμός της Προόδου που οφείλεται στην Εκπαίδευση, 4)Μετατροπή των Δεδομένων σε Αξία και τα Κόστη ενός Προγράμματος RQI, 5)Ο Υπολογισμός της Απόδοσης και 6)Προβλέψεις, Δημοσιοποίηση και Εφαρμογή του Μοντέλου RQI.
  • 28/01/2013-29/01/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού». Το σεμινάριο έγινε με webinar και το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν το powerpoint. To σεμινάριο πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 4/02/2013-5/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Σχεδιασμός ιστοσελίδας». Το σεμινάριο έγινε με webinar και διδαχθήκαμε τις βασικές αρχές δημιουργίας Ιστοτόπων (Websites) με τη χρήση της πλατφόρμας Weebly. To σεμινάριο πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 6/02/2013-7/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Διαδραστικού Υλικού – Hot Potatoes». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 18/02/2013-17/06/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού «Διά βίου» προγράμματος ειδίκευσης με τίτλο: «Κριτικός Γραμματισμός με έμφαση στη Σύγχρονη Διδακτική Πράξη», διάρκειας 96 ωρών. Το πρόγραμμα οργανώθηκε από το Εργαστήριο Μελέτης της Γλώσσας και των Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Το Πρόγραμμα απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα σε: εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας (νηπιαγωγούς και δασκάλους) και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (όσους εμπλέκονται με τη διδασκαλία της γλώσσας), Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και Σχολικούς Συμβούλους. Οι διδακτικές ενότητες του προγράμματος ήταν οι εξής: 1)Πρώτο Μέρος: Θεωρητικό.α) Ο κριτικός γραμματισμός: διαστάσεις και όρια, η παιδαγωγική του γραμματισμού,σχολές κριτικού γραμματισμού, β) Η κριτική ανάλυση λόγου και κριτικός γραμματισμός, μοντέλα και παραδείγματα (κριτικής) ανάλυσης λόγου. 2)Δεύτερο Μέρος: Εργαστηριακό:Ο κριτικός γραμματισμός στην Εκπαίδευση,γ)Θέματα διδακτικής μεθοδολογίας (προσέγγιση κειμένων, τεχνική επαναδιατύπωσης κειμένων, παραδείγματα), δ)Προγράμματα Σπουδών που στηρίζονται στον κριτικό γραμματισμό (εξωτερικού, Κύπρου, Ελλάδας), ε) Η λειτουργική γραμματική με παραδείγματα εφαρμογής σε κείμενα της νέας ελληνικής και στ)Διδασκαλία με υποστήριξη ΤΠΕ (παραδοσιακοί και νέοι γραμματισμοί, σενάρια διδασκαλίας).Στο πρόγραμμα δίδαξαν οι εξής καθηγητές: Έλενα Γρίβα, Δημήτρης Κουτσογιάννης, Κωνσταντίνος Ντίνας, Αναστασία Στάμου, Σωφρόνης Χατζησαββίδης. Με το τέλος του θεωρητικού μέρους παρέδωσα μια θεωρητικού χαρακτήρα εργασία 800-1000 λέξεων και στο τέλος του σεμιναρίου παρέδωσα μια δεύτερη μεγαλύτερη σε έκταση (3000-3200 λέξεων) εργασία με θέμα που σχετιζόταν με τη διδακτική πράξη.

     

  • 20/02/2013-21/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Χρήση Διαδραστικού Πίνακα στη Τάξη». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.
  • 25/02/2013-26/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Διαδραστικές Παρουσιάσεις». Το σεμινάριο έγινε με webinar και το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε ήταν το powerpoint. Πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 27/02/2013-28/02/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Διαδραστικού Υλικού – Εφαρμογή: Quiz Maker». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.
  • 6/03/2013: Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς στο Μουσείο Ακρόπολης 2ωρης διάρκειας.

  • 9/03/2013: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Δικαιώματα και Υποχρεώσεις: Πώς βάζουμε Όρια στα Παιδιά» συνολικής διάρκειας 5 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης με Επιμορφωτή τον κ. Γιάννη Κοσμόπουλο.

  • 30/03/2013: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στη Συνεργασία» συνολικής διάρκειας 5 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης με Επιμορφώτρια την κ. Κατερίνα Καζέλα, Διδ. Παιδαγωγικών Επιστημών, Σχ. Σύμβουλο 56ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Αττικής.

  • 01/03/2013-31/03/2013: Πιστοποιητικό εξειδίκευσης και κατάρτισης ύστερα από ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Μεθοδολογία συγγραφής επιστημονικών εγγράφων» διάρκειας 40 ωρών από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το πρόγραμμα δομείται σε δύο βασικές ενότητες: Ενότητα 1η: Εισαγωγικές παρατηρήσεις: Μάθημα 1ο: Τεχνικές περίληψης, Μάθημα 2ο: Ακαδημαϊκή δεοντολογία & Λογοκλοπή, Μάθημα 3ο: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας & σύνταξη βιβλιογραφικών παραπομπών και Ενότητα 2η: Συγγραφή εργασίας. Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού εξειδίκευσης συνέγραψα εργασία, η οποία αφορούσε στην περιληπτική απόδοση επιστημονικού κειμένου, το οποίο επέλεξα από κατάλογο θεμάτων.

  • 30/03/2013-19/05/2013: Παρακολούθηση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - Διοικητική Κρίσεων και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», το οποίο εντάσσεται στο αυτοχρηματοδοτούμενο έργο με τίτλο «Προγράμματα Κατάρτισης σε θέματα Διοίκησης και Οικονομικών» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και απευθύνεται σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που επιθυμούν να αποκτήσουν ή/και να εμπλουτίσουν τη γνώση τους τόσο σε θέματα επί των βασικών αρχών διοίκησης ενός οργανισμού όσο και σε εξειδικευμένα θέματα που αφορούν στη λειτουργία των ομάδων, την έννοια και τη διαχείριση του κινδύνου, την έννοια και τη διαχείριση των κρίσεων, με ιδιαίτερη έμφαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.  Το Πρόγραμμα εφάρμοσε αποκλειστικά τεχνικές της εκπαίδευσης από απόσταση (σύγχρονης και ασύγχρονης) και ήταν έτσι σχεδιασμένο, ώστε η μαθησιακή διαδικασία να βασίζεται στις αρχές της μάθησης με εξατομικευμένο ρυθμό, της συμβουλευτικής επικοινωνίας καθώς και της συνεργατικότητας και αλληλεπίδρασης μεταξύ εκπαιδευόμενων και εισηγητών. Οι διδακτικές ενότητες ήταν οι ακόλουθες: 1)Βασικές Αρχές Μάνατζμεντ, 2)Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, 3)Η Έννοια του Κινδύνου – Διοικητική Κινδύνων, 4)Η Έννοια της Κρίσης – Διοικητική Κρίσεων και 5)Μελέτη Περίπτωσης.
  • Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου διάρκειας 16 ωρών με θέμα: «Παρουσιάσεις – Προχωρημένο Επίπεδο». Το λογισμικό που βασίστηκε το σεμινάριο ήταν το powerpoint office. Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου διάρκειας 8 ωρών με θέμα: «Google: Δυνατότητες και εργαλεία». To περιεχόμενο του σεμιναρίου ήταν το εξής: 1) Η Google στην καθημερινότητά μας 2) Google Plus, Google Drive, Google Docs 3) Picasa, Youtube, Google Sites 4) Η Google στην εκπαίδευση. Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 01/04/2013-16/06/2013: Παρακολούθηση εξ αποστάσεως διαδικτυακού σεμιναρίου με τίτλο: «Επάγγελμα:Επιμελητής/Επιμελήτρια Εκδόσεων», το οποίο οργανώθηκε από την e-Σχόλη των Εκδόσεων Πατάκη (on line Εργαστήρια Δημιουργικής  Γραφής) με διδάσκουσα την κ. Ελένη Κεχαγιόγλου. Το εργαστήριο ήταν μια εισαγωγή στη διόρθωση, γλωσσική και τυπογραφική επιμέλεια. Οι θεματικές ενότητες του σεμιναρίου είναι οι ακόλουθες:

    1)Εισαγωγή: Σαν παιχνίδι. Ορισμός: Το ήμισυ του παντός. Η παραγωγή του βιβλίου στην Ελλάδα χθες και σήμερα. Διάκριση/διευκρίνιση των όρων «επιμελητής σειράς», «υπεύθυνος εκδόσεων», «γλωσσικός επιμελητής», «φιλολογικός επιμελητής», «γλωσσική επιμέλεια», «φιλολογική επιμέλεια», «τυπογραφική επιμέλεια», «διόρθωση». Τα διορθωτικά σύμβολα.

    2)Ο επιμελητής ως «κριτικός αναγνώστης» ενός κειμένου.

    3)Περί ελληνικής γλώσσας και άλλων δαιμονίων. Το Γλωσσικό Ζήτημα στην Ελλάδα. Το μονοτονικό. Τα λεξικά.

    4)Ο επιμελητής υπέρ της «απόλαυσης» του κειμένου εκ μέρους του αναγνώστη. Τα όρια της επιμέλειας. Πότε και γιατί εγκαλείται ο επιμελητής ως «κρυπτοσυγγραφέας»;

    5)Η αρχιτεκτονική του βιβλίου. Ζητήματα τυπογραφικής επιμέλειας.

    6)Μέθοδος εργασίας. Τα εργαλεία του επιμελητή.

    7)Προβλήματα επιμέλειας σε συνδυασμό με το ύφος και το είδος του κειμένου. Η στίξη, ως ο ρυθμός του κειμένου.

    8) «Ανάμεσα σε δύο γλώσσες»: Ο επιμελητής ως διαμεσολαβητής μεταξύ συγγραφέα, μεταφραστή και αναγνώστη.

    9)Επιμέλεια επιστημονικού κειμένου.

    10)Διαχείριση σχέσεων. Επιμελητής και εκδότης. Επιμελητής και συγγραφέας. Επιμελητής και μεταφραστής.

    Η παρακολούθηση του προγράμματος ήταν επιτυχής μετά την υποβολή ασκήσεων και εργασιών.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και ο ρόλος της στην ανίχνευση και αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.
  •  Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Παραβατικότητα στην παιδική και εφηβική ηλικία». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

  • Μάρτιος – Απρίλιος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Το παιχνίδι και ο ρόλος του στην ανάπτυξη του παιδιού». Το σεμινάριο είχε συνολική διάρκεια 45 ώρες, οργανώθηκε στα πλαίσια της Διά Βίου εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου μέσα από τη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.
  • 28/04/2013: Παρακολούθηση σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την επιστημονική ομάδα της ikid με θέμα «Πώς να διαχειριστώ αποτελεσματικότερα τους καβγάδες μεταξύ των παιδιών μου.». Αναπτύχθηκαν επαρκώς μια σειρά από ενότητες που αφορούσαν τη μεθοδολογία αντιμετώπισης και τους τρόπους παρέμβασης.

  • 09/05/2013–13/06/2013: Παρακολούθηση σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από την iQstudies με θέμα «Σχεδιασμός ιστοσελίδων με τα προγράμματα CMS Joomla και Wordpress». Το πρόγραμμα είχε διάρκεια 24 ωρών.
  • 29/05/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Διαδραστικών Βιβλίων». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.

  • 13/06/2013-14/06/2013: Παρακολούθηση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα: «Δημιουργία Comics». Το σεμινάριο έγινε με webinar και πραγματοποιήθηκε από την INTERactive Education.
  • 29/09/2013: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Η Διδακτική των Φιλολογικών Μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο» συνολικής διάρκειας 5 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης με Επιμορφωτή τον κ. Συμεών Νικολιδάκη.
  • 20/11/2013: Σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με θέματα: 1)Ο θάνατος των γλωσσών. Η περίπτωση των κατωιταλικών ιδιωμάτων, 2)Η διδασκαλία των Αρχαίων μέσω του lexigram και 3)Το ΤLG  ως εργαλείο για το φιλόλογο και τον ερευνητή. Το σεμινάριο διοργάνωσαν οι σχολικές σύμβουλοι κ. Μαρία Κέκκου-Δεμερτζή και κ.Χριστίνα Πετροπούλου της ΔΔΕ Α΄ Αθήνας.
  • 21/11/2013: Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα: «Εμψύχωση Μουσειακών Προγραμμάτων για Παιδιά» συνολικής διάρκειας 3 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα με Εμψυχώτρια την κ. Ξανθή Ταβουλαρέα από το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης.
  • Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με τίτλο: «Η πλατφόρμα ΜΟΟDLE: Εγκατάσταση, παραμετροποίηση και εισαγωγή ή δημιουργία πηγών και δραστηριοτήτων» στο πλαίσιο των εξ αποστάσεως σεμιναρίων της Interactive education. H βεβαίωση απονεμήθηκε μετά την αποστολή εργασίας στην οποία βαθμολογήθηκα με βαθμό Άριστα 100/100.
  • 7/12/2013: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με τίτλο: «Δημιουργία ηλεκτρονικής εφημερίδας ή περιοδικού» στο πλαίσιο των εξ αποστάσεως σεμιναρίων της Interactive education. H βεβαίωση απονεμήθηκε μετά την αποστολή εργασίας στην οποία βαθμολογήθηκα με βαθμό Άριστα 100/100.
  • 17/09/2013-25/11/2013: Παρακολούθηση εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος διάρκειας 100 ωρών με αντικείμενο: «Συμμετοχικές διδακτικές τεχνικές στη σύγχρονη εκπαίδευση». Στο πλαίσιο του προγράμματος μελέτησα εκπαιδευτικό υλικό διαμορφωμένο για προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και εκπόνησα τις προτεινόμενες ασκήσεις αυτοαξιολόγησης καθώς και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Επίσης, εκπόνησα εργασία που αφορούσε το σχεδιασμό διδασκαλίας με χρήση συμμετοχικών διδακτικών τεχνικών για μαθητές Γ΄ Γυμνασίου στο μάθημα της Ιστορίας με θέμα: «Πνευματική ζωή, Γράμματα και Τέχνες στην Ελλάδα τον 19ο αιώνα». Φορέας διοργάνωσης και υλοποίησης του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος ήταν το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης και Αειφόρου Ανάπτυξης.

  • 27,29-30/03/2014: Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου ευαισθητοποίησης σε θέματα πρόληψης και έγκαιρης παρέμβασης της χρήσης ουσιών καθώς και διαχείρισης περιστατικών παραβατικότητας, συνολικής διάρκειας 18 ωρών. Το σεμινάριο απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Λυκείων της ΔΔΕ Β΄ Αθήνας και υλοποιήθηκε από το Δίκτυο Υπηρεσιών Πρόληψης και Έγκαιρης Παρέμβασης του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ), σε συνεργασία με το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας.

  • 18 και 31/03/2014: Παρακολούθηση διήμερου βιωματικού επιμορφωτικού σεμιναρίου διάρκειας 8 διδακτικών ωρών, με τίτλο: «Διδακτικές Τεχνικές για την εκπαίδευση του Ενεργού πολίτη». Το σεμινάριο διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο 5ο Γενικό Λύκειο Αμαρουσίου.

  • Ετήσιο Διαπανεπιστημιακό Διαδικτυακό Σεμινάριο ειδίκευσης 2013-2014 με τίτλο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Έρευνα, με έμφαση στη Διδακτική και Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε μαθητές και ενήλικες» διάρκειας 400 διδακτικών ωρών από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών και το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών με επιστημονικό υπεύθυνο του Σεμιναρίου τον κ. Παντελή Γεωργογιάννη. Η διδασκαλία ήταν σύγχρονη και ασύγχρονη. Περιελάμβανε τηλεδιασκέψεις, πρωτόκολλα διδασκαλίας, 2 υποχρεωτικές εργασίες εξάσκησης (1 ποσοτικής και 1 ποιοτικής έρευνας), 1 υποχρεωτική ερευνητική-εμπειρική εργασία, 3 πρακτικές ασκήσεις υπό μορφή Αρχετύπων Διοικητικής Οργάνωσης και τεστ πολλαπλών επιλογών.
  • Ετήσιο Διαπανεπιστημιακό Διαδικτυακό Σεμινάριο ειδίκευσης 2013-2014 με τίτλο «Διδακτική και Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας» διάρκειας 400 διδακτικών ωρών από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών και το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Πολιτών με επιστημονικό υπεύθυνο του Σεμιναρίου τον κ. Παντελή Γεωργογιάννη. Η διδασκαλία ήταν σύγχρονη και ασύγχρονη. Περιελάμβανε τηλεδιασκέψεις, πρωτόκολλα διδασκαλίας, 2 υποχρεωτικές εργασίες εξάσκησης (1 ποσοτικής και 1 ποιοτικής έρευνας), 1 υποχρεωτική ερευνητική-εμπειρική εργασία, 3 πρακτικές ασκήσεις υπό μορφήν Αρχετύπων Διοικητικής Οργάνωσης και τεστ πολλαπλών επιλογών.


Όλγα Παΐζη © 2012-2013

Σχεδιασμός - Ανάπτυξη: Όλγα Παΐζη

Η ιστοσελίδα φιλοξενείται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Η ιστοσελίδα εμπλουτίζεται καθημερινά

Τελευταία Ενημέρωση: 25 Ιουλίου 2014