..Οδηγός Πλοήγησης..
...........................................................................
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Uncategorised
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012 22:29
- Γράφτηκε από τον/την Όλγα Παΐζη
- Εμφανίσεις: 5859
Ας ταξιδέψουμε στον κόσμο της Εκπαίδευσης και του Πολιτισμού
Η ιστοσελίδα μου με τίτλο "Εκπαίδευση και Πολιτισμός" απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και γενικά σε όποιον ενδιαφέρεται για θέματα εκπαίδευσης και πολιτισμού. Η εκπαιδευτική πράξη πρέπει να συνδέεται με την πολιτισμική παιδεία, δύο επιστημονικά πεδία, τα οποία λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά θα ήταν ωφέλιμο να συνεργάζονται και να αλληλοτροφοδοτούνται. Στόχος της ιστοσελίδας είναι η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση πάνω σε θέματα εκπαίδευσης και πολιτισμού, η επιμόρφωση, η παρουσίαση εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού υλικού σε σχέση με τα φιλολογικά μαθήματα, τη διδακτική, τις ΤΠΕ και τον πολιτισμό,η εξάσκηση των μαθητών με κατάλληλες ασκήσεις, η παρουσίαση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η ανάδειξη του ρόλου των ΤΠΕ στη διδακτική διαδικασία. Επίσης, παρουσιάζεται αρχειακό υλικό, πολύ σημαντικό για τη διδασκαλία της ιστορίας και της λογοτεχνίας από πρωτογενείς πηγές καθώς τα αρχεία αποτελούν μέρος του εκπαιδευτικού πολιτισμού μας.
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας!
Όλγα Παΐζη
Φιλόλογος - Ιστορικός, ΜEd "Εκπαίδευση και Πολιτισμός"
ΜEd "Θεωρία, Πρακτική και Αξιολόγηση της διδασκαλίας"
Υποψήφια Διδάκτωρ Ιστορίας Ιονίου Πανεπιστημίου
Ιθάκη (1911)
|
“Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του κι όταν πια του έχει διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες”
Νίκος Καζαντζάκης, 1883-1957
"Κατάλαβέ το καλά, και κλείσε αυτή την αλήθεια
μέσα στην ψυχή σου, ότι η διδασκαλία ανήκει στην κατηγορία
των πνευματικών έργων όπου το καλό αποτέλεσμα
είναι προϊόν έμπνευσης και δημιουργικού οίστρου.
Με μια λέξη: είναι δημιουργία. Και ο άξιος δάσκαλος: δημιουργός.
Αυτό πρέπει να σκέπτεσαι όταν αρχίζεις
όχι μόνο μια σειρά μαθημάτων, αλλά και το κάθε μάθημα,
κάθε ώρα διδασκαλίας. Δεν θα εργαστείς απάνω σε γνωστές
και πολυμεταχειρισμένες, στερεότυπες φόρμες και φόρμουλες
(όπως: ο τεχνίτης στα "βάναυσα" έργα), αλλά θα δημιουργήσεις
πάντοτε κάτι νέο και πρωτότυπο, κάτι που δεν είχε,
δεν μπορούσε να έχει γίνει ως τώρα
(όπως ο αληθινός ποιητής στα "ευγενή" έργα του πνεύματος)."
Ευάγγελος Παπανούτσος (1976),
"Η παιδεία το μεγάλο μας πρόβλημα"
Αθήνα: Δωδώνη