Nav view search

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Αντί χαιρετισμού 

Το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα; Πώς μπορούμε να κάνουμε την επανάσταση στην εκπαίδευση; Πώς μπορούμε να εμπνεύσουμε, να οδηγήσουμε τα παιδιά και να επικοινωνήσουμε καλύτερα μαζί τους;
Loading Player...
Watching: Πώς πρέπει να είναι ο δάσκαλος

Διδάσκοντας οι παλιότεροι Μαθαίνοντας οι νεότεροι Παραδοσιακά παιχνίδια

 

Το θέμα ενός ενδιαφέροντος σχεδίου εργασίας που υλοποιήθηκε στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων από την Εκπαιδευτικό

Τζακώστα Αναστασία ΠΕ11 τη σχολική χρονιά 2012-2013 ήταν "Χτίζουμε γέφυρες επικοινωνίας Πολιτισμού και Συνεργασία"  Διδάσκοντας οι παλιότεροι Μαθαίνοντας οι νεότεροι Παραδοσιακά παιχνίδια.

Σκοπός του Προγράμματος Η συμμετοχή των μαθητών του 8ου Δημοτικού Σχολείου σε δράσεις και εκδηλώσεις κοινού ενδιαφέροντος με άτομα και φορείς της πόλης μας, μέσα από το σχεδιασμό και την υλοποίηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος διαγενεακής αλληλεγγύης και αναβίωσης της πολιτιστικής κληρονομιάς και των παραδοσιακών ελληνικών παιχνιδιών. Υποθέματα

?Γνωριμία με τα παραδοσιακά παιχνίδια των γονιών και των παππούδων μας.
?Αναζήτηση παραδοσιακών παιχνιδιών στην περιοχή της Ηπείρου και στην Ελλάδα.
?Αναβίωση και εισαγωγή των παραδοσιακών παιχνιδιών στη σχολική & εξωσχολική καθημερινότητα ? πραγματικότητα των μαθητών.. Μεθοδολογία
? Η εκπόνηση του σχεδίου εργασίας στηρίζεται στη μέθοδο μικρών ομάδων εργασίας, στη βιωματική και στην ενεργητική μάθηση.
?Αξιοποιήθηκαν οι προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες των μαθητών και του περιβάλλοντός τους για τη διερεύνηση του θέματος και τη συλλογή πληροφοριών. Συνεργαζόμενοι φορείς
?Κ.Α.Π.Η. Πόλεως Ιωαννίνων - Υπεύθυνοι Δράσης: Νίκος Νούσιας ΠΕ 11 & Βασίλης Ράπτης ΠΕ 11

περισσότερα εδώ

 

Πρόσθετες Πληροφορίες

Το ιστολόγιό μας