Nav view search

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Αντί χαιρετισμού 

Το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα; Πώς μπορούμε να κάνουμε την επανάσταση στην εκπαίδευση; Πώς μπορούμε να εμπνεύσουμε, να οδηγήσουμε τα παιδιά και να επικοινωνήσουμε καλύτερα μαζί τους;
Loading Player...
Watching: Πώς πρέπει να είναι ο δάσκαλος

Ίχνη και ήχοι της απελευθέρωσης

 "Ίχνη και ήχοι της Απελευθέρωσης" ήταν ένα εξαιρετικό σχέδιο εργασίας που υλοποιήθηκε στο πλάσιο πολιτιστικού προγράμματος 

Χτίζουμε Γέφυρες Επικοινωνίας

Πολιτισμού & Συνεργασίας

τη σχ. χρονιά 2012-13 στο 8ο Δημ. Σχ. Ιωαννίνων με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Αναστασία Τζακώστα ΠΕ11 

 

Σκοπός του Προγράμματος

Κύριος άξονας του εκπαιδευτικού πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο

Ίχνη και ήχοι της απελευθέρωσης
είναι η συνεργασία του 8ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, μ?ένα σημαντικό φορέα πολιτισμού και παράδοσης, το Χορευτικό Τμήμα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών με σκοπό τη συνεργασία και την ανταλλαγή ιδεών και καλών πρακτικών που θα επιτρέψουν σε όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά στους μαθητές του 8ου Δημοτικού Σχολείου να συνδιαμορφώσουν το περιεχόμενο και τη μορφή επετειακής πολιτιστικής εκδήλωσης στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης μας.
Μεθοδολογία
Η εκπόνηση του σχεδίου εργασίας στηρίζεται στην
?ολική - μερική ? ολική μέθοδο διδασκαλίας των παραδοσιακών χορών,
?σε δημιουργικές και μαθητοκεντρικές διδακτικές στρατηγικές ,
?στη βιωματική - ομαδοσυνεργατική - ενεργητική μάθηση και
?στην αξιοποίηση των προϋπάρχουσων γνώσεων και εμπειριών των μαθητών μας σχετικά με τους τοπικούς παραδοσιακούς χορούς από την προεπαναστατική περίοδο, την περίοδο της επανάστασης και της σύγχρονης εποχής.
Συνεργαζόμενοι φορείς
?Χορευτικό Τμήμα Π.Κ.Δ.Ι.
& Υπεύθυνοι Χοροδιδάσκαλοι
του Π.Κ.Δ.Ι.:
?Ηλίας Γκαρτζονίκας ΠΕ 11
?Νίκος Νούσιας ΠΕ 11
?Βασίλης Ράπτης ΠΕ 11

Περισσότερα εδώ

Πρόσθετες Πληροφορίες

Το ιστολόγιό μας