[C39] Kyrodimou E., Papadakis S. & Papadimitriou (2021). In-Class Flip: An alternative proposal of flipping inside the classroom. An action research study in ICT context in Primary Education (Εσωτερικά Ανεστραμμένη Τάξη (In-Class Flip): Μια εναλλακτική πρόταση αναστροφής μέσα στην τάξη. Έρευνα δράσης στο μάθημα της Πληροφορικής στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) . In A. Lionarakis et al. (Eds.), Proceedings of the 11 International Conference on Open and Distance Learning, ‘Learning Design’ 26-28 November 2021, Athens, Greece, Hellenic Open University, Hellenic Network of Open & Distance Education, 9 2A, 179-187. ISBN 978-618-5335-09-0 https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/download/3446/3620


[C38] Βλάχου Ε., Κωτσίδης Κ. & Παπαδάκης Σ. (2021). Αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Υλικού με τη μέθοδο Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης σε περιβάλλον Τηλεδιάσκεψης στο Νηπιαγωγείο: Αποτίμηση & Προοπτικές, In A. Lionarakis (Ed.) Proceedings of the 11th International Conference on Open and Distance Learning, ‘Learning Design’ 26-28 November 2021, Athens, Greece, Hellenic Open University, Hellenic Network of Open & Distance Education, 11 7A, 1-11. ISBN 978-618-5335-15-1 DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.3446


[C37] Papadakis S., Katsenos I., Antonis K., Lampsas P. & Stamouli S.M. (2021) Μαθήματα Πληροφορικής εξ αποστάσεως με την προσέγγιση της ανεστραμμένης τάξης στην Τριτοβάθμια. In Th Bratitsis (Ed.) Proceedings of the 12th Panhellenic & International Conference «ICT in Education» Florina (online), 14-16 May 2021. p.p.31-39 ISBN: 978-618-83186-5-6 http://etpe2020.web.uowm.gr/


[C36] Mavroudi A. & Papadakis S. (2019). A case study on how Greek teachers make use of Big Data Analytics in K-12 education. Proceedings of 4th International Symposium on Emerging Technologies for Education In conjunction with ICWL. September 23 – 25, 2019 Magdeburg, Germany.

http://icwl-sete.org/


http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1031


http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1041


http://dx.doi.org/10.12681/icodl.1342


http://www.imcl-conference.org/imcl2017/


http://conference.iabl.org/



http://www.imcl-conference.org/imcl2014/


https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/728



http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2011/paper/view/63


http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2011/paper/view/51


http://www.keod.ic3k.org/


http://lams2011.lamsfoundation.org/papers.htm


http://incos2010.web.auth.gr/


http://lams2010.lamsfoundation.org/papers.htm


http://lams2009.lamsfoundation.org/papers.htm


http://lams2009.lamsfoundation.org/papers.htm





http://lams2008.lamsfoundation.org/index.htm


http://www.networkedlearningconference.org.uk/abstracts/93_Voyiatzaki.htm














http://www.eden-online.org/eden.php?menuId=142&contentId=173