Category: Γ' & Δ' Εξάμηνο: Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών (3DS Max) Published: Thursday, 31 May 2018 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Rendering

Περιέχει

1. βίντεο με βασικές τις βασικές αρχές που διέπουν το rendering. Οι αναφορές σε συγκεκριμένους renderers δεν ανταποκρίνονται ίσως στην έκδοση 3DSMAX που χρησιμοποιείτε. Αυτό δεν υποβαθμίζει την αξία του tutorial.

2. Συνοπτικές οδηγίες εξάσκησης

Βίντεο rendering

 

Συνοπτικές οδηγίες εξάσκησης

Τοποθετήστε στη σκηνή ένα επίπεδο (Plane) και μερικά Meshes (Geometry Standard Primitives 3D αντικείμενα), ώστε να εφάπτονται στο επίπεδο (π.χ. Box, Sphere, Teapot)

Rendering setup, επισκόπηση ρυθμίσεων SHIFT + Q

Lights - Standard - Omni (Shadows ON)

Επιλογή Default Scanline Renderer & SHIFT + Q

Διπλότυπο Render window (Clone)

Επιλογή Mental Ray Renderer & SHIFT + Q

Παρατηρήστε τις διαφορές

Material Editor - Standard - Arch & Design

Metals Chrome Template στο BOX

Solid Glass στη Sphere

Εφαρμόστε ένα Material της αρεσκείας σας στο Teapot και στο πάτωμα (Floor wood, carpet κ.λπ.)

Κατά την εφαρμογή των Materials (για κάποια από αυτά π.χ. πλακάκια, τούβλα, ξύλινο πάτωμα) για να υπάρχει σωστό rendering πρέπει να γίνουν οι εξής ρυθμίσεις α) Show Standard Map in Viewport από το παράθυρο των Materials και β) τικ (επιλογή) στο Real World Map Size από την παλέτα ιδιοτήτων του 3D αντικειμένου στο οποίο εφαρμόζεται το material.

 

Hits: 210