Βήμα 1ο: Οι μαθητές επιλέγουν τα 3 πάθη στα οποία θα "αυτοερευνηθούν"
Βήμα 2ο: Διατυπώνονται οι σκοπιές μέσα από τις οποίες θα εξεταστεί το κάθε πάθος
Βήμα 3ο: Γίνεται κατανομή εργασιών
Βήμα 4ο: Διατυπώνονται ερωτήσεις στο wiki της μορφής...
Οι απαντήσεις των μαθητών (των ομάδων) είναι ικανοποιητικά πλούσιες σε δεδομένα.
Αυτή τη φορά όταν λέμε πάθη εννοούμε παθήματα. Ο ταραχώδης χαρακτήρας του Α3 οδηγεί τον εκπαιδευτικό-καθοδηγητή της ερευνητικής εργασίας να προτείνει "γραπτή αυτοκριτική". Οι μαθητές ανταποκρίνονται απρόσμενα θετικά. Το ερευνητικό υλικό είναι πλουσιότατο και περιέχει συγκλίνουσες απόψεις - δυνητικά συμπεράσματα της έρευνας. Ακολουθεί δείγμα της δουλειάς των μαθητών:
Hits: 98