Category: Γ' & Δ' Εξάμηνο: Εργαλεία Δημιουργίας Τρισδιάστατων Γραφικών (3DS Max) Published: Monday, 28 May 2018 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

Materials

Διακρίνονται σε Τυπικά και Φυσικά - Autodesk Materials.

Περιέχονται

1. Εγχειρίδιο για Standard Materials

2. Εγχειρίδιο για Physical - Autodesk Materials

3. Ασκήσεις πάνω σε Materials & Texturing από την Autodesk Knowledge Base

Τυπικά (Standard) Materials

Τυπικά (Standard) Materials by GeorgePapaloukas on Scribd

 

Φυσικά (Physical) Materials και Autodesk Materials

Φυσικά (Physical) Materials by GeorgePapaloukas on Scribd

Autodesk Knowledge Base

#1 Download βοηθητικά αρχεία για την υλοποίηση των 3DSMAX 2017 (και 2016) Tutorials

https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/downloads/caas/downloads/content/3ds-max-2016-tutorials.html

#2 Προετοιμασία για το Tutorial Introduction to Materials and Mapping

http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2017/ENU/?guid=GUID-B845D28D-8282-4823-924E-7A26B2FDE211

#3 Εφαρμόζοντας Υλικά και Υφή ( Materials & Texture)

http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2017/ENU/?guid=GUID-5BA72891-97EC-4688-8B50-9FACCF1FF040

Εφαρμογή παραμετροποιημένου Standard Material

Εφαρμογή map στο χρώμα του material (σύνδεση map με diffuse color)

Εφαρμογή Texture map (ή αλλιώς bitmap map)

Προσαρμογή του mapping με UVW Map modifier στο αντικείμενο που υφίσταται το texture map

Εφαρμογή Noise map κ. λπ.

 

Hits: 134