Category: Γ' Εξάμηνο: OpenGL Published: Friday, 04 December 2015 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

OpenGL: Εισαγωγικό Μάθημα

Πραγματεύεται θέματα όπως APIs, διανυσματικά και ψηφιογραφικά γραφικά, υποσύστημα γραφικών στον Η/Υ (GPU, VRAM, pixels, refresh rate, raster scan, VSync & Frame buffer, 2D συντεταγμένες οθόνης), 3D γραφικά με OpenGL - Βασική θεωρία (3D σύστημα συντεταγμένων, OpenGL γεωμετρικές οντότητες - primitives, Vertex attributes, σύστημα διοχέτευσης ριπής / pipeline για την αναπαράσταση 3D γραφικών), εξέλιξη του OpenGL API, περιβάλλοντα αυτόματης δημιουργίας OpenGL context, GLUT, Οδηγός εγκατάστασης περιβαλλόντων ανάπτυξης / βιβλιοθηκών.

 

Βοήθημα εκπαιδευόμενου

Πατήστε εδώ.

Πέρα από τα πολλά language bindings (γλώσσες προγραμματισμού για τη συγγραφή προγραμμάτων με κλήση συναρτήσεων του OpenGL API) και τις πολλές συμβατές με τo OpenGL πλατφόρμες υπάρχουν ομοίως πολλά ολοκληρωμένα περιβάλλοντα ανάπτυξης OpenGL προγραμμάτων.

Περιβάλλον ανάπτυξης DEV C++

DEV C++ και GLUT βιβλιοθήκες για μεταγλώττιση ANSI C OpenGL προγραμμάτων. Ακολουθεί οδηγός εγκατάστασης.

Παραθέτουμε και τον δοκιμαστικό κώδικα για έλεγχο επιτυχούς εγκατάστασης GLUT | DEV C++ και εδώ.

Πηγή οδηγού εγκατάστασης: http://chortle.ccsu.edu/bloodshed/howtogl.html

Περιβάλλον ανάπτυξης Eclipse CDK

Eclipse CDK με MinGW C/C++ compiler και σχετικές βιβλιοθήκες (freeglut MinGW Package). Οδηγίες εγκατάστασης υπάρχουν στη διεύθυνση

https://www3.ntu.edu.sg/home/ehchua/programming/opengl/HowTo_OpenGL_C.html

 

Hits: 1741