Category: Γ' Εξάμηνο: OpenGL Published: Tuesday, 12 January 2016 Written by Γεώργιος Παπαλουκάς

OpenGL: Μάθημα 3ο - Κίνηση / Animation #1

Στο 3ο μάθημα γίνεται επέκταση του κώδικα των προηγούμενων μαθημάτων με στόχο να δώσουμε κίνηση (περιστροφή) στο σχήμα. Γίνεται χρήση των νέων εντολών glLoadIdentity, gluLookAt, glRotatef, glutSwapBuffers και glutIdleFunc.

Το μάθημα περιλαμβάνει τα εξής μέρη:

1. Επεξήγηση κώδικα animation

2. Κατέβασμα κώδικα από εδώ εδώ και εκτέλεση (Νέο έργο στο DEV C++ περιβάλλον)

3. Ανατρέξτε σε οποιαδήποτε διαδικτυακή πηγή επιθυμείτε εξηγείστε / σχολιάστε με λεπτομέρεια τον πλήρη κώδικα.

Σκοπός του μαθήματος είναι η καλή κατανόηση των προγραματιστικών ιδιαιτεροτήτων της OpenGL & GLUT βιβλιοθήκης.

Ασκήσεις εμπέδωσης

Πατήστε εδώ για "Ασκήσεις 3ου μαθήματος: Animation".

 

Hits: 795