ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ

Περιέχει ερωτήσεις για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης του μαθήματος.(Μπορεί να περιέχει λάθη!)
Δεν περιέχει:σύμβολα αδειών, έννοιες και πτυχές της ποιότητας των ΑΕΠ, διακρίσεις ΑΕΠ, μοντέλα χρηματοδότησης ΑΕΠ.
Δέχομαι παρατηρήσεις στο linagrougia@gmail.com

1 / 52
  1. Η ευρεσιμότητα ενός μαθησιακού αντικειμένου...
    1. ...σχετίζεται με την αναζήτηση.
    2. ...σχετίζεται με την επαναχρησιμοποίηση.
    3. ...σχετίζεται με τα μεταδεδομένα.
    4. ...σχετίζεται με τη δυνατότητά του να λειτουργεί σε άλλα συστήματα.