Τα εκπαιδευτικά λογισμικά είναι έννοια ευρύτερη των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων.
Σωστό
Λάθος
Τι εννοούμε με τον όρο "εκπαιδευτικό ψηφιακό περιβάλλον";
Τις εφαρμογές λογισμικού (αλλά και υλικού) οι οποίες χρησιμοποιούνται για την ψηφιακή υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Μόνο το ειδικά κατασκευασμένο υλικό και το εκπαιδευτικό λογισμικό με σαφή διδακτικό και μαθησιακό σκοπό.
Αποκλειστικά τις εφαρμογές λογισμικού (όχι το υλικό) οι οποίες χρησιμοποιούνται για την ψηφιακή υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Το υλικό (hardware) που χρησιμοποιείται για την ψηφιακή υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Με τι συνδέεται η Ψηφιακή Υποστήριξη της Διδασκαλίας;
Με τι συνδέεται η Υπολογιστική Υποστήριξη της Μάθησης;
Στην Ψηφιακή Υποστήριξη της Διδασκαλίας οι ΤΠΕ...
...έχουν εργαλειακή μορφή (φυσική και γνωστική).
...αποτελούν ένα σύγχρονο εποπτικό μέσο διδασκαλίας στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα.
Στην Υπολογιστική Υποστήριξη της Μάθησης οι ΤΠΕ...
...έχουν εργαλειακή μορφή (φυσική και γνωστική).
...αποτελούν ένα σύγχρονο εποπτικό μέσο διδασκαλίας στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα.
Σε πόσες κύριες κατηγορίες ταξινομούνται τα εκπαιδευτικά ψηφιακά περιβάλλοντα με βάση την ακολουθούμενη διδακτική προσέγγιση;
2
3
4
5
Ποιες από τις παρακάτω θεωρούνται διδακτικές προσεγγίσεις;
Ποιες από τις παρακάτω θεωρούνται θεωρίες μάθησης;
Τα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας ...
Τα περιβάλλοντα μάθησης μέσω (καθοδηγούμενης ή όχι) ανακάλυψης και διερεύνησης...
Σε ποια κατηγορία εκπαιδευτικών ψηφιακών περιβαλλόντων ανήκουν τα blogs, τα wikis, οι μηχανές αναζήτησης και τα λογισμικά γενικής χρήσης όπως επεξεργαστές κειμένου και υπολογιστικά φύλλα;
Στα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας.
Στα περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης και διερεύνησης.
Στα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας.
Τα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας έχουν ιδιαίτερη σημασία για ...
...τη γλωσσική εκπαίδευση.
...την περιβαλλοντική εκπαίδευση.
...το μάθημα των φυσικών επιστημών.
...το μάθημα των μαθηματικών.
Τα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας έχουν τις ρίζες τους σε...
...συμπεριφοριστικές θεωρίες και ενίοτε σε γνωστικές θεωρίες.
...εποικοδομιστικές θεωρίες.
...κοινωνικογνωστικές θεωρίες.
...κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες.
Τα περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης και διερεύνησης στηρίζονται κυρίως σε...
...γνωστικές και εποικοδομιστικές θεωρίες.
...συμπεριφοριστικές θεωρίες και ενίοτε σε γνωστικές θεωρίες.
...εποικοδομιστικές και κοινωνικογνωστικές θεωρίες.
...εποικοδομιστικές και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες.
Τα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας στηρίζονται κυρίως σε...
...εποικοδομιστικές και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες.
...γνωστικές και εποικοδομιστικές θεωρίες.
...συμπεριφοριστικές θεωρίες και ενίοτε σε γνωστικές θεωρίες.
...συμπεριφοριστικές θεωρίες.
Τα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας προϋποθέτουν κατά κανόνα...
...ατομικές χρήσεις.
...ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες.
Ποια λογισμικά ανήκουν στα συστήματα καθοδηγούμενης διδασκαλίας;
Ποια λογισμικά ανήκουν στα συστήματα καθοδηγούμενης διδασκαλίας;
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα μάθησης μέσω (καθοδηγούμενης ή όχι) ανακάλυψης και διερεύνησης;
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα μάθησης μέσω (καθοδηγούμενης ή όχι) ανακάλυψης και διερεύνησης;
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας;
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας;
Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS)...
...υποστηρίζουν εφαρμογές που επιτρέπουν τη δημιουργία, αποθήκευση, διαχείριση και διανομή πληροφοριών.
...διανέμουν εκπαιδευτικούς πόρους και διαχειρίζονται επιμέρους μαθησιακές ανάγκες.
Τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS)...
...υποστηρίζουν εφαρμογές που επιτρέπουν τη δημιουργία, αποθήκευση, διαχείριση και διανομή πληροφοριών.
...διανέμουν εκπαιδευτικούς πόρους και διαχειρίζονται επιμέρους μαθησιακές ανάγκες.
Το moodle είναι...
...CMS.
...LMS.
Η μεικτή μάθηση είναι ο επιτυχημένος συνδυασμός διαφορετικών μοντέλων διδασκαλίας και μάθησης.
Σωστό
Λάθος
Σε ποιες κατηγορίες λογισμικών υφίστανται μερικές βασικές οντότητες και ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει νέες οντότητες, νέα "αντικείμενα" και να δημιουργήσει σχέσεις μεταξύ των αντικειμένων;
Στους ανοιχτούς μικρόκοσμους.
Στα λογισμικά προσομοίωσης.
Στα λογισμικά εννοιολογικής χαρτογράφησης.
Στα λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα επικοινωνίας.
Τα λογισμικά εννοιολογικής χαρτογράφησης χρησιμοποιούνται, μεταξύ άλλων, ...
...για την οργάνωση και την αναπαράσταση των ιδεών.
...για την καλύτερη προγύμναση και εξάσκηση των σπουδαστών.
...για να προσομοιώσουν περιβάλλοντα που δεν υφίστανται.
...ως εργαλεία αναζήτησης πληροφοριών.
Σε ποια κατηγορία λογισμικών εντάσσονται τα λογισμικά Δυναμικής Γεωμετρίας Cabri, Άλγεβρας Geogebra και Φυσικής Interactive Physics;
Στα λογισμικά προσομοίωσης.
Στους ανοιχτούς μικρόκοσμους.
Στα περιβάλλοντα ανάπτυξης εφαρμογών.
Στα εργαλεία γενικής χρήσης.
Τι είναι το λογισμικό Scratch;
Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης.
Γλώσσα προγραμματισμού.
Λογισμικό προσομοίωσης.
Λογισμικό πρακτικής και εκγύμνασης.
Ποια λογισμικά εντάσσονται στα εργαλεία γενικής χρήσης;