Τα περιβάλλοντα μάθησης μέσω (καθοδηγούμενης ή όχι) ανακάλυψης και διερεύνησης...
Στην Υπολογιστική Υποστήριξη της Μάθησης οι ΤΠΕ...
...αποτελούν ένα σύγχρονο εποπτικό μέσο διδασκαλίας στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα.
...έχουν εργαλειακή μορφή (φυσική και γνωστική).
Η μεικτή μάθηση είναι ο επιτυχημένος συνδυασμός διαφορετικών μοντέλων διδασκαλίας και μάθησης.
Λάθος
Σωστό
Τα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας στηρίζονται κυρίως σε...
...γνωστικές και εποικοδομιστικές θεωρίες.
...εποικοδομιστικές και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες.
...συμπεριφοριστικές θεωρίες.
...συμπεριφοριστικές θεωρίες και ενίοτε σε γνωστικές θεωρίες.
Σε ποιες κατηγορίες λογισμικών υφίστανται μερικές βασικές οντότητες και ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει νέες οντότητες, νέα "αντικείμενα" και να δημιουργήσει σχέσεις μεταξύ των αντικειμένων;
Στα λογισμικά προσομοίωσης.
Στα λογισμικά εννοιολογικής χαρτογράφησης.
Στα λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα επικοινωνίας.
Στους ανοιχτούς μικρόκοσμους.
Τα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας ...
Τα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας έχουν τις ρίζες τους σε...
...εποικοδομιστικές θεωρίες.
...κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες.
...κοινωνικογνωστικές θεωρίες.
...συμπεριφοριστικές θεωρίες και ενίοτε σε γνωστικές θεωρίες.
Ποια λογισμικά ανήκουν στα συστήματα καθοδηγούμενης διδασκαλίας;
Τι εννοούμε με τον όρο "εκπαιδευτικό ψηφιακό περιβάλλον";
Τις εφαρμογές λογισμικού (αλλά και υλικού) οι οποίες χρησιμοποιούνται για την ψηφιακή υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Αποκλειστικά τις εφαρμογές λογισμικού (όχι το υλικό) οι οποίες χρησιμοποιούνται για την ψηφιακή υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Το υλικό (hardware) που χρησιμοποιείται για την ψηφιακή υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Μόνο το ειδικά κατασκευασμένο υλικό και το εκπαιδευτικό λογισμικό με σαφή διδακτικό και μαθησιακό σκοπό.
Ποια λογισμικά ανήκουν στα συστήματα καθοδηγούμενης διδασκαλίας;
Ποια λογισμικά εντάσσονται στα εργαλεία γενικής χρήσης;
Ποιες από τις παρακάτω θεωρούνται θεωρίες μάθησης;
Τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS)...
...διανέμουν εκπαιδευτικούς πόρους και διαχειρίζονται επιμέρους μαθησιακές ανάγκες.
...υποστηρίζουν εφαρμογές που επιτρέπουν τη δημιουργία, αποθήκευση, διαχείριση και διανομή πληροφοριών.
Το moodle είναι...
...CMS.
...LMS.
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας;
Τα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας προϋποθέτουν κατά κανόνα...
...ατομικές χρήσεις.
...ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες.
Σε ποια κατηγορία εκπαιδευτικών ψηφιακών περιβαλλόντων ανήκουν τα blogs, τα wikis, οι μηχανές αναζήτησης και τα λογισμικά γενικής χρήσης όπως επεξεργαστές κειμένου και υπολογιστικά φύλλα;
Στα περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης και διερεύνησης.
Στα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας.
Στα συστήματα πληροφόρησης και καθοδηγούμενης διδασκαλίας.
Ποιες από τις παρακάτω θεωρούνται διδακτικές προσεγγίσεις;
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα μάθησης μέσω (καθοδηγούμενης ή όχι) ανακάλυψης και διερεύνησης;
Με τι συνδέεται η Ψηφιακή Υποστήριξη της Διδασκαλίας;
Τα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας έχουν ιδιαίτερη σημασία για ...
...τη γλωσσική εκπαίδευση.
...το μάθημα των φυσικών επιστημών.
...το μάθημα των μαθηματικών.
...την περιβαλλοντική εκπαίδευση.
Τα εκπαιδευτικά λογισμικά είναι έννοια ευρύτερη των εκπαιδευτικών περιβαλλόντων.
Λάθος
Σωστό
Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS)...
...διανέμουν εκπαιδευτικούς πόρους και διαχειρίζονται επιμέρους μαθησιακές ανάγκες.
...υποστηρίζουν εφαρμογές που επιτρέπουν τη δημιουργία, αποθήκευση, διαχείριση και διανομή πληροφοριών.
Τι είναι το λογισμικό Scratch;
Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης.
Λογισμικό προσομοίωσης.
Γλώσσα προγραμματισμού.
Λογισμικό πρακτικής και εκγύμνασης.
Με τι συνδέεται η Υπολογιστική Υποστήριξη της Μάθησης;
Στην Ψηφιακή Υποστήριξη της Διδασκαλίας οι ΤΠΕ...
...έχουν εργαλειακή μορφή (φυσική και γνωστική).
...αποτελούν ένα σύγχρονο εποπτικό μέσο διδασκαλίας στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα.
Τα λογισμικά εννοιολογικής χαρτογράφησης χρησιμοποιούνται, μεταξύ άλλων, ...
...για την οργάνωση και την αναπαράσταση των ιδεών.
...για την καλύτερη προγύμναση και εξάσκηση των σπουδαστών.
...ως εργαλεία αναζήτησης πληροφοριών.
...για να προσομοιώσουν περιβάλλοντα που δεν υφίστανται.
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα συμβολικής έκφρασης, αναζήτησης πληροφορίας, επικοινωνίας και συνεργασίας;
Σε πόσες κύριες κατηγορίες ταξινομούνται τα εκπαιδευτικά ψηφιακά περιβάλλοντα με βάση την ακολουθούμενη διδακτική προσέγγιση;
5
3
2
4
Τα περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης και διερεύνησης στηρίζονται κυρίως σε...
...εποικοδομιστικές και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες.
...εποικοδομιστικές και κοινωνικογνωστικές θεωρίες.
...συμπεριφοριστικές θεωρίες και ενίοτε σε γνωστικές θεωρίες.
...γνωστικές και εποικοδομιστικές θεωρίες.
Σε ποια κατηγορία λογισμικών εντάσσονται τα λογισμικά Δυναμικής Γεωμετρίας Cabri, Άλγεβρας Geogebra και Φυσικής Interactive Physics;
Στα εργαλεία γενικής χρήσης.
Στα λογισμικά προσομοίωσης.
Στα περιβάλλοντα ανάπτυξης εφαρμογών.
Στους ανοιχτούς μικρόκοσμους.
Ποια λογισμικά ανήκουν στα περιβάλλοντα μάθησης μέσω (καθοδηγούμενης ή όχι) ανακάλυψης και διερεύνησης;