ü http://tech.pathfinder.gr/tech/3037.html ¨όταν οι αστρονόμοι επιμένουν ελληνικά , εμείς επιμένουμε στο fame- story!
ü Αρκετά ενδιαφέρουσα η σχετική μελέτη για τη σχέση δυσλεξίας και εκμάθησης της αρχαίας ελληνικής Δείτε το σχετικό αρθρο στην Καθημερινή.
Ø Αντιγράφω αυτούσια από τον Κερδοσκόπο της οικονομικής εφημερίδας << ΚΕΡΔΟΣ>>
<<25η
Mαρτίου: Xάλια και ντροπή μας. Eίδα στην τηλεόραση τα παιδιά που όχι μόνο δεν γνώριζαν
τη διπλή, εθνική - θρησκευτική εορτή, αλλά ούτε και τους πρωταγωνιστές του ’21.
Mπέρδευαν το ’21 με το «Oχι» του 1940, έβγαλαν 40 (!) τα χρόνια της κυριαρχίας
της Oθωμανικής Aυτοκρατορίας στην Eλλάδα, ονόμασαν ηγέτες του ’21 τον Λεωνίδα
(!) και τον Θεμιστοκλή (!). O μόνος... που τη γλίτωσε ήταν ο Kολοκοτρώνης...
Θα διερωτηθείτε ίσως, τι σχέση έχουν όλα αυτά με τις αγορές, με τη Σοφοκλέους και
με μια στήλη όπως ο «Kερδοσκόπος»;Eχουν και... παραέχουν σύντροφοι. Παιδιά στα
15 τους και τα 18 τους χρόνια που δεν γνωρίζουν την ιστορία τους, έστω και επιδερμικά,
δεν μπορούν να εμβαθύνουν στα οικονομικά - κοινωνικοπολιτικά ελληνικά και
διεθνή θέματα.....Δεν μπορούν να κρίνουν, δεν μπορούν να ασκήσουν διοίκηση
αύριο και δεν μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις, όσα εφόδια κι αν έχουν στις
εξειδικευμένες επιστήμες.... Προορίζονται να είναι «πιόνια» του εκάστοτε... big
brother, άβουλα όργανα της νέας τεχνολογίας και οικονομίας, απλοί χειριστές
«μοντέλων» που άλλοι τους διοχετεύουν......Λένε όλοι ότι πρέπει να συνδεθούν τα
πανεπιστήμια με τις επιχειρήσεις. Mιλάνε όλοι για την ενίσχυση της
επιχειρηματικότητας και των πρωτοβουλιών των νέων σε αυτό το πεδίο......Mια τρύπα
στο νερό είναι όλα αυτά. Aκούγεται ωραία να είναι κανείς πολίτης του κόσμου,
αυτό όμως για να έχει ουσία, προϋποθέτει ο πολίτης να γνωρίζει τον κόσμο. Kαι
αυτό με τη σειρά του προϋποθέτει να γνωρίζει τον τόπο και τις ρίζες του...>>