Home
Φωτογραφία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Uncategorised
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 07 Απριλίου 2014 22:50
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 54
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Η διδασκαλία του φαινομένου της επαγωγής
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Uncategorised
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 09 Φεβρουαρίου 2014 20:09
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 54
Μία ολοκληρωμένη πρόταση για τη διδασκαλία του φαινομένου πρέπει να συνδυάζει γεγονότα της άμεσης εργαστηριακής εμπειρίας και μεθοδική οικοδόμηση των θεωρητικών στοιχείων, ανάμεσα στα οποία πρωταγωνιστούν οι εικόνες των δυναμικών γραμμών. Η δυνατότητα του διδασκόμενου να εξοικειωθεί με τον αόρατο κόσμο των δυναμικών γραμμών μπορεί να ενθαρρυνθεί με τη βοήθεια ειδικών λογισμικών.
Η ηλεκτρομαγνητική επαγωγή ως διδακτικό αντικείμενο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Uncategorised
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 09 Φεβρουαρίου 2014 20:05
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 55
Ως διδακτικό αντικείμενο η ηλεκτρομαγνητική επαγωγή θεωρείται ένα από τα πλέον «σκληρά» κάθε Προγράμματος για τη διδασκαλία της Φυσικής στο Λύκειο. Και αυτό είναι δικαιολογημένο. Απαιτεί από τον διδασκόμενο να είναι σε θέση να κατανοεί μετασχηματισμούς των εμπειρικών δεδομένων σε θεωρητικό υλικό, και σχέσεις αιτίας και αποτελέσματος να είναι σε θέση να φαντάζεται τα αόρατα γεωμετρικά αντικείμενα ? γραμμές και επιφάνειες- και να χειρίζεται φυσικές έννοιες όπως η ηλεκτρεγερτική δύναμη και η μαγνητική ροή.
Εκατομμύρια μαθητές στην προσπάθειά τους να το κατανοήσουν είτε απελπίζονται -συνήθως ανομολόγητα- και το εγκαταλείπουν είτε οδηγούνται στη «λύση» της αποστήθιση, σε μία δηλαδή -«δραματική» για την Ιστορία της εκπαίδευσης- εκφορά και γραφή λέξεων-σημαινόντων από ανθρώπους οι οποίοι από ελάχιστα έως καθόλου κατανοούν τα αντίστοιχα σημαινόμενα. Παρόλα αυτά διατηρείται σε όλα τα ευρωπαϊκά Προγράμματα Σπουδών ?και όχι μόνο σε αυτά- αν και με διάφορους τρόπους παρουσίασης.
Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους διατηρείται ως διδακτικό αντικείμενο είναι δύο. Ο ένας είναι ότι προσφέρεται για τον γενικό διδακτικό σκοπό «κατανόηση της διαπλοκής ανάμεσα σε ανθρώπινη εμπειρία και σε ανθρώπινη σκέψη, η οποία οδηγεί στην οικοδόμηση της Επιστήμης». Ο άλλος είναι η βαρύνουσα σημασία του για την επιστήμη και για την παραγωγή.
Η ηλεκτρομαγνητική επαγωγή ως επιστημονικό αντικείμενο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Uncategorised
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 09 Φεβρουαρίου 2014 20:03
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 48
Το φαινόμενο ανακαλύφθηκε το 1831. Πρόκειται για ένα «γίγνεσθαι» με αιτία και αποτέλεσμα το οποίο κυριολεκτικά ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ, παρατηρήθηκε δηλαδή για πρώτη φορά στο εργαστήριο, αφού προηγουμένως και επί αρκετά χρόνια κυοφορήθηκε ως έμμονη ιδέα στη σκέψη δύο ανθρώπων που δεν είχαν ποτέ συναντηθεί. Και η έμμονη ιδέα ήταν ότι «θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ηλεκτρικό ρεύμα είτε με ένα άλλο ηλεκτρικό ρεύμα είτε με μαγνητισμό». Η πορεία προς τη μεγάλη ανακάλυψη, ήταν μακρόχρονη βασανιστική. Το τέλος της, έτος 1831, σήμαινε ότι οι άνθρωποι βρήκαν επιτέλους τον τρόπο να παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα άφθονο, αλλά και να μεταφέρουν το αγαθό με καλώδια από τον τόπο της παραγωγής στην περιοχή της κατανάλωσης. Ήταν η μεγαλύτερη ίσως ανακάλυψη του 19ου αιώνα, ένα γεγονός που έβαλε τον θεμέλιο λίθο της ηλεκτρικής βιομηχανίας του μέλλοντος και πέτυχε να αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων και να επηρεάσει ακόμα και τη νοοτροπία τους.
Σελίδα 2 από 2
- Έναρξη
- Προηγούμενο
- 1
- 2
- Επόμενο
- Τέλος