Αγία Τριάδα - Ντράσιζα - Μαυρόρεμα - Αγία Μαρίνα - Αυλώνα

ΓΕΝΙΚΑ
Η διαδρομή αυτή είναι μια εναλλακτική πρόταση για διάσχιση από την Αγία Τριάδα προς Αυλώνα. Μας δίνει την ευκαιρία να επισκεφθούμε τοποθεσίες μοναδικής ομορφιάς εντελώς άγνωστες στους περισσότερους: το φαράγγι του Μαυρορέματος και την εκκλησία της Αγίας Μαρίνας. Επιπλέον, περνά από τον εγκαταλειμμένο κτηνοτροφικό συνοικισμό της Ντράσιζας. Έχει συνολικό μήκος περίπου 27 χλμ, συνολική κατάβαση περίπου 800μ. ενώ στα τελευταία 5 χιλιόμετρα ανεβαίνουμε 250 μ και τα κατεβαίνουμε, ξανά οδεύοντας σε χωματόδρομους. Το μειονέκτημά της είναι ότι οδεύει για περισσότερα από 5 χλμ στα καμμένα του 2007. Στην περιγραφή που ακολουθεί αναγράφονται σε παρένθεση τα ονόματα των waypoints του αρχείου για GPS.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Το ξεκίνημα της διαδρομής γίνεται από το εκκλησάκι της Αγίας Τριάδας. Εκεί μπορούμε να φτάσουμε με το αστικό λεωφορείο 714 (στάση 19η Πάρνηθος) που έχει αφετηρία την πλατεία Βάθη.
  • Μετά από 1500 μ πορείας στο χωματόδρομο καταλήγουμε σε διακλάδωση όπου ακολουθούμε τον δεξιό χωματόδρομο (DIAKDEX2).
  • Μετά από 1250 μ, φτάνουμε σε διακλάδωση όπου ένας μικρός εγκαταλειμμένος χωματόδρομος φεύγει δεξιά μας (DIAKARI1) . Εμείς δεν τον ακολουθούμε. Οδεύουμε στον αριστερό χωματόδρομο και κατευθυνόμαστε προς ένα ξέφωτο με λάκκες και μια πλαστική δεξαμενή. Πάνω από το ξέφωτο υπάρχει με ένα πυροφυλάκιο.
  • Για να βρούμε τη συνέχεια της διαδρομής μας, ακολουθούμε στο ξέφωτο πορεία περίπου 250. Βγαίνουμε από το ξέφωτο ακολουθώντας εγκαταλειμμένο χωματόδρομο που κάνει μια αριστερή στροφή (XEFARI).
  • Ο χωματόδρομος στενεύει, στρίβει αριστερά σε πορεία 3150 και περνά μέσα από τον εγκαταλειμμένο κτηνοτροφικό συνοικισμό της Ντράσιζας (OIKISMOS).
  • Μετά από 120 μ, ο χωματόδρομος στενεύει και γίνεται μονοπάτι, το οποίο κάνει μια απότομη δεξιά στροφή (STRDEXIA).
  • Από την Ντράσιζα, υπάρχουν δύο μονοπάτια που μας οδηγούν στο Μαυρόρεμα. Το ένα οδεύει αρχικά βόρεια ενώ το δεύτερο ακολουθεί πορεία περίπου 300 αρχικά ενώ έχει γενικότερο προσανατολισμό ΒΑ. Αυτό το δεύτερο ακολουθούμε. Είναι στην αρχή λίγο δύσκολο να το εντοπίσουμε καθώς τα σημάδια είναι αραιά.
  • Ακολουθούμε το φαρδύ αυτό χωματόδρομο για περίπου 4500 μ, μέχρι να συναντήσουμε στα δεξιά μας το οροπέδιο Βούντημα. Εκεί υπάρχουν και κάποιες ξύλινες ταμπέλες του δασαρχείου.
  • Μετά τις ταμπέλες, συναντάμε χωματόδρομο λοξά δεξιά μας τον οποίο και ακολουθούμε (007).
  • Μετά από 480 μ, συναντάμε στα αριστερά μας χωματόδρομο τον οποίο και ακολουθούμε.
  • Μετά από 600 μ, ένας μικρός εγκαταλειμμένος χωματόδρομος φεύγει στα αριστερά μας και οδεύει προς την εκκλησούλα του Αγ. Νικολάου, την οποία και βλέπουμε. Οδεύουμε προς την εκκλησούλα περνώντας δίπλα από μια λιμνούλα. Εκεί χρειάζεται προσοχή καθώς τα νερά του ρέματος λιμνάζουν και δημιουργείται λάσπη που μπορεί να φτάσει ως το γόνατο...
  • Μετά την εκκλησούλα, ο δρόμος στενεύει και γίνεται μονοπάτι, το οποίο οδεύει βόρεια και είναι σηματοδοτημένο με κόκκινα σημάδια στις πέτρες.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: η πορεία που έχουμε καταγράψει στο GPS είναι ελαφρώς διαφορετική από αυτή που περιγράφουμε. Στην πορεία μας περιτρέξαμε το Βούντημα και πιάσαμε το μονοπάτι από πιο βόρεια. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τις λάσπες (LASPES) και κάτι τζιπάτους "φυσιολάτρες", αλλά μάλλον τελικά ταλαιπωρηθήκαμε περισσότερο...

• Μετά από 170 μ, ένας άλλος δρόμος ενώνεται από τα δεξιά με το δρόμο που ακολουθούμε (DROMDEX).
  • Μετά από άλλα 1500 μ πορείας στο χωματόδρομο, φτάνουμε σε διασταύρωση όπου ακολουθούμε χωματόδρομο δεξιά.
  • Μετά από 300 μ περνάμε δίπλα από το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία (ILIAS). Εκει ο χωματόδρομος κάνει μια απότομη δεξιά στροφή.
  • Μετά από 490 μ διασχίζουμε ξανά, και για τελευταία φορά, το Μαυρόρεμα (REMA2).
  • Μετά από 2000μ διασχίζουμε ένα ρυάκι.
  • Μετά από 550 μ φτάνουμε σε διακλάδωση όπου κάνουμε αριστερά. Ο χωματόδρομος που ακολουθούμε ανηφορίζει και βλέπουμε στα δεξιά μας τη μονή Νέου Στουδίου.
  • Μετά από 300 μ καταλήγουμε σε διασταύρωση όπου πηγαίνουμε ευθεία.
  • Μετά από 250 μ, και αφού έχουμε αφήσει στα αριστερά μας ένα εγκαταλειμμένο οίκημα, φτάνουμε σε ένα ρέμα (REMARI).
ΔΕΔΟΜΕΝΑ GPS

Τα παρακάτω αρχεία είναι σε μορφή συμβατή με το πρόγραμμα ψηφιακού χάρτη OziExplorer. Μπορούν να απεικονιστούν σε ψηφιακό χάρτη καθώς και να φορτωθούν σε συσκευή δέκτη GPS.

• Αρχείο σημείων προορισμού (waypoints): agia_marina.wpt
  • Πλήρες αρχείο διαδρομής: agia_marina.plt (1174 σημεία)
Αρχείο με τις διαδρομές και τα waypoints για το Google Earth: agia_marina.kmz