ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Bήμα 1: Εντοπίζουμε και περιγράφουμε το πρόβλημα
Δραστηριότητα

Διατυπώνουμε τις απόψεις μας για τα προβλήματα που σχετίζονται με το γλυκό νερό της γης. Τι γνωρίζουμε; Πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα;

Δραστηριότητα

 

Πλοηγούμαστε στο λογισμικό Google Earth και αναζητούμε σε όλες τις ηπείρους, χώρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με το γλυκό νερό.

Ηπειρος
  Ευρώπη Αφρική Ασία Ωκεανία Αμερική Ανταρκτική
χώρα            
πρόβλημα            
Δραστηριότητα
Εντοπίζουμε πληροφορίες για τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν πρόσβαση σε καθαρό και πόσιμο νερό στην Αιθιοπία:
http://www.wateraid.org/ documents/plugin_documents/ethiopia_1.pdf (αποθηκευμένη σελίδα)
Δραστηριότητα
Αναζητούμε πληροφορίες για να δημιουργήσουμε στο λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης Inspiration έναν εννοιολογικό χάρτη («χάρτη λέξεων») με τίτλο «Το παγκόσμιο πρόβλημα του γλυκού νερού της γης».
Α1: Πλοηγούμαστε στις διευθύνσεις που ακολουθούν:
http://www.watersave.gr/site/images/stories/PDFs/07ekp.pdf (αποθηκευμένη σελίδα)
http://ec.europa.eu/environment/news/efe/theme_17_el.htm
http://www.wateraid.org/uk/what_we_do/statistics/default.asp
Α2: Αναζητούμε και άλλες πληροφορίες στο διαδίκτυο για το πρόβλημα. Αποθηκεύουμε σε φάκελο που ονομάζουμε κατάλληλα κείμενα, εικόνες και αποσπάσματα ταινιών.

 

Ανακοινώνουμε στην ολομέλεια τους «χάρτες μας» και τα αποτελέσματα της εργασίας μας.