Πρώτοι που ερεύνησαν τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά κατανοούν το φαινόμενο της επίπλευσης και της βύθισης των σωμάτων ήταν οι Inhelder και Piaget (1958) οι οποίοι συμπέραναν ότι η διαμόρφωση κανόνων για την πρόβλεψη της επίπλευσης ή όχι ενός αντικειμένου απαιτεί δεξιότητες προηγμένου συλλογισμού όπου οι μαθητές/ριες πρέπει να απομονώσουν τις σχετικές μεταβλητές… (read more)
Μέχρι τα μέσα του προηγούμενου αιώνα κυρίαρχη θεωρία μάθησης που επηρέασε όλα τα γνωστικά αντικείμενα, καθώς και τη διδασκαλία ? μάθηση των Φ.Ε. είναι αυτή του συμπεριφορισμού. Βασικά χαρακτηριστικά της θεωρίας αυτής είναι ότι ο/η μαθητής/ρια θεωρείται ότι έρχεται στο σχολείο σαν άγραφος χάρτης, χωρίς να έχει γνώσεις για τα θέματα που διδάσκονται ή ότι… (read more)
Καλωσήλθατε στο WordPress! Βλέπετε το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε να γράφετε!