6) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ
Στοχοθεσία :
ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ |
ΓΝΩΣΗ |
Να απαριθμούν τους παράγοντες που επηρεάζουν την περίοδο του εκκρεμούς |
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ |
|
|
ΕΦΑΡΜΟΓΗ |
Να προβλέπουν την περίοδο του εκκρεμούς αλλάζοντας το μήκος του |
|
ΑΝΑΛΥΣΗ |
|
|
ΣΥΝΘΕΣΗ |
|
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|
|
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ |
ΠΡΟΣΛΗΨΗ |
|
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ |
|
|
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ |
|
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ |
|
|
ΑΞΙΕΣ – ΠΛΕΓΜΑ ΑΞΙΩΝ |
|
Θεωρία
Μάθησης
- Μεθοδολογία
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΜΟΣ SKINNER |
|
Ο μαθητής αποκτάει μια μάλλον επιστημονικοφανή αλλά νέα δεξιότητα. Εισάγοντας και αλλάζοντας δεδομένα και συνθήκες (μήκος εκκρεμούς)προβλέπει και καθορίζει φαινόμενα (περίοδος ταλάντωσης) |
ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ |
ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ (AUSUBEL) |
|
KOΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟ (BANDURA)I |
|
|
ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΣ |
ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΣ (PIAGET, BRUNER) |
Επειδή υπάρχει πιθανότητα γνωστικής σύγκρουσης, καθοδηγούμενη ανακάλυψη |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΟΣ
ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΣ (VIGOTSKY) |
|
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ |
ΘΕΩΡΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (VIGOTSKY – LEOTNIEV) |
|
Προστιθέμενη αξία λογισμικού: το ίδιο πείραμα αν εξελιχθεί μόνο στο εργαστήριο με πραγματικό χρονόμετρο δεν μπορούν να αποφευχθούν τα σφάλματα στη μέτρηση της διάρκειας της περιόδου. Οι αποκλίσεις που θα αντιμετωπίσει ο μαθητής θα του προκαλέσουν σύγχυση και θα δυσκολευτεί να ερμηνεύσει αν οφείλονται σε αλλαγές παραμέτρων που εξετάζονται (μήκος, βάρος) ή σε κάτι άλλο.