6) ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ

Στοχοθεσία :

ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

ΓΝΩΣΗ

Να απαριθμούν τους παράγοντες που επηρεάζουν την περίοδο του εκκρεμούς

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Να προβλέπουν την περίοδο του εκκρεμούς αλλάζοντας το μήκος του

ΑΝΑΛΥΣΗ

 

ΣΥΝΘΕΣΗ

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΗ

 

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ

 

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

 

ΑΞΙΕΣ – ΠΛΕΓΜΑ ΑΞΙΩΝ

 

 

Θεωρία Μάθησης  - Μεθοδολογία

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΜΟΣ

SKINNER

 

 

Ο μαθητής αποκτάει μια μάλλον επιστημονικοφανή αλλά νέα δεξιότητα. Εισάγοντας και αλλάζοντας δεδομένα  και συνθήκες  (μήκος εκκρεμούς)προβλέπει και καθορίζει φαινόμενα (περίοδος ταλάντωσης)

ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ

ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ

(AUSUBEL)

 

KOΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟ

(BANDURA)I

 

ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΣ

ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΣ

(PIAGET, BRUNER)

Επειδή υπάρχει πιθανότητα γνωστικής σύγκρουσης, καθοδηγούμενη ανακάλυψη

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΣ

(VIGOTSKY)

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

ΘΕΩΡΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

(VIGOTSKYLEOTNIEV)

 

 

Προστιθέμενη αξία λογισμικού: το ίδιο πείραμα αν εξελιχθεί μόνο στο εργαστήριο με πραγματικό χρονόμετρο δεν μπορούν να αποφευχθούν τα σφάλματα στη μέτρηση της διάρκειας της περιόδου. Οι αποκλίσεις που θα αντιμετωπίσει ο μαθητής θα του προκαλέσουν σύγχυση και θα δυσκολευτεί να ερμηνεύσει αν οφείλονται σε αλλαγές παραμέτρων που εξετάζονται (μήκος, βάρος) ή σε κάτι άλλο.