- Οδηγίες ΥΠΑΙΘ-ΙΕΠ για την ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, σχολ. έτ. 2022-23.
Οδηγίες ΥΠΑΙΘ-ΙΕΠ για τη ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, σχολ. έτ. 2022-23.
- Β. Καλοκύρη. Προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στο Γυμνάσιο, σχ. έτος 2021-22. α. Τρόπος εξέτασης φιλολογικών μαθημάτων και υποστηρικτικό υλικό-παραδείγματα (Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, Ιστορίας) β. Παιδαγωγικές επισημάνσεις σχετικά με την περίοδο των εξετάσεων στο Γυμνάσιο.
- ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ 3ΩΡΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ (ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ) ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ---ΣΕΕ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Β. ΚΑΛΟΚΥΡΗ
- Β. Καλοκύρη. «Υλικό προς Φιλολόγους: Ωρολόγιο Πρόγραμμα (ΩΠ), Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας, Αξιολόγηση μαθητών/μαθητριών στα φιλολογικά μαθήματα του Γυμνασίου, σχ. έτ. 2021-2022. Βοηθητικό Υλικό – Παραδείγματα για κριτήρια/ασκήσεις αξιολόγησης στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γυμνασίου».
- Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής των Ημερησίων Εσπερινών Μουσικών και Καλλιτεχνικών Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021_2022
- ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Α΄, Β΄ και Γ΄ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
- ΦΕΚ Β 3791. ΩΠ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡ.ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ, ΤΟ ΣΧ. ΕΤ. 2021-22
- Β. Καλοκύρη. Διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων κατά την επάνοδο στο σχολείο έως το τέλος του διδακτικού έτους 2020-21: Οδηγίες ΙΕΠ-ΥΠΑΙΘ, υποστηρικτικό υλικό, παιδαγωγικές επισημάνσεις και ζητήματα αξιολόγησης και βαθμολογίας.
- Β. Καλοκύρη. Για τα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης παιδαγωγικής αρμοδιότητας της ΣΕΕ Καλοκύρη. Επάνοδος στο σχολείο - τέλος του διδακτικού έτους: Οδηγίες ΙΕΠ-ΥΠΑΙΘ, υποστηρικτικό υλικό, παιδαγωγικές επισημάνσεις και ζητήματα αξιολόγησης και βαθμολογίας.
- «ΥΠΑΙΘ, Αρ. πρ. 44310/ΓΔΕ/16-4-21 ΔΙΑΧΕΙΡ ΥΛΗΣ» με τίτλο: «Οδηγίες αναφορικά με τον προγραμματισμό της εκπαιδευτικής λειτουργίας και τη διαχείριση της ύλης διαρκούσης της πανδημίας (Covid-19). [ΓΙΑ Δ/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ]»
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
- Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο την περίοδο της πανδημίας COVID-19 [ΕΚΠΑ-ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ. Απρίλ. 2021]
- Β. Καλοκύρη. «Ανατροφοδότηση με επιμορφωτικό ψηφιακό υλικό για εξ αποστάσεως διδασκαλία: Καλές πρακτικές για κινητοποίηση ενδιαφέροντος και ενεργοποίηση της συμμετοχής των μαθητών/τριών στη “σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία”. Λειτουργικές λύσεις και χρήσιμο υλικό.»
- Β. Καλοκύρη. «Επιμορφωτικό ψηφιακό υλικό για εξ αποστάσεως διδασκαλία (διαχείριση παιδαγωγικών και διδακτικών ζητημάτων στην ΕξΑΕ διαμέσου Webex κ.ά.) Ανατροφοδότηση μετά τα διαδικτυακά σεμινάρια (13 και 19-11-20).»
- ΦΕΚ 111 Α΄/ NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4692. Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις. [ανάρτηση όλου του νόμου/όλου του ΦΕΚ]
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΦΕΚ 111 Α΄/12-6-20, ΚΕΦ. Α΄, άρθρο 4 και ΚΕΦ. Ε΄, άρθρο 61 παράγραφος 2
- ΦΕΚ 2539 Β΄ /24-6-20. Εφαρμογή της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
- ΠΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ισχύει για σχ. έτος 2020-21_ΦΕΚ 303Β/13-3-2003
- 2020 Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2020_2021
- ΦΕΚ 3029 Β΄ 21-7-20. Τρόπος διεξαγωγής και περιεχόμενο της τρίωρης εξέτασης του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο, τρόπος διατύπωσης των θεμάτων και τρόπος βαθμολόγησης των δοκιμίων
- ΦΕΚ 3971 Β΄/17-9-20. Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα Ιστορίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
- 2020-2021_Οδηγίες αναπλήρωσης μη διδαχθείσας ύλης ΑΡΧΑΙΩΝ-ΝΕΓ-ΙΣΤΟΡΙΑΣ, σε ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ
- ΦΕΚ Β 3523. ΩΠ Μουσικού, Καλλιτεχνικού Σχολείου και διδασκαλία ξένης γλώσσας στο ΓΕΛ.
- Γνωστοποίηση Δημοσίευσης Νόμου και Υπουργικών Αποφάσεων στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου και «Τρόπος διεξαγωγής και περιεχόμενο της τρίωρης εξέτασης του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο, τρόπος διατύπωσης των θεμάτων και τρόπος βαθμολόγησης των δοκιμίων».
- (ΦΕΚ 2686/τΒ΄/12-06-2020) «2020-21_Ωρολόγια Προγράμματα των Γυμνασίων Ε.Α.Ε. και των Λυκείων Ε.Α.Ε.»
- 2020-21. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου-ΕΝΕΕΓΥ-Λ
- 2020-21. ΩΠ ΗΜΕΡ και ΕΣΠΕΡ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΦΕΚ2265Β/2020)
- ΙΕΠ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ με διαβ. ΥΠΑΙΘ 22-5-20. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕ
- ΙΕΠ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ με διαβ. ΥΠΑΙΘ 22-5-20. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_Ν_ΓΛΩΣΣΑ_ΑΡΧΑΙΑ_ΔΕ
- «Προτάσεις βασικών ενοτήτων ανά τάξη για μαθήματα αρμοδιότητας των Μονάδων Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας, Μαθηματικών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας και Κοινωνικών Επιστημών»
- ΣΕΕ Β. Καλοκύρη. Διευκρίνιση για τα Αρχαία Β΄ Γυμνασίου (στη συνέχεια των προτάσεων του ΙΕΠ)
- ΥΠΑΙΘ. Συμπληρωματικές Οδηγίες στην Ιστορία Α-Β-Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2019-20
- Παράρτημα Ι. Ιστορία Α΄ Γυμνασίου. Θεματικός Φάκελος
- Παράρτημα ΙΙ. Β΄ Γυμνασίου. Θεματικός Φάκελος
- Παράρτημα ΙΙΙ. Γ΄ Γυμνασίου. Θεματικός Φάκελος
- Οδηγίες φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου, σχ. έτους 2019-20, για συμπλήρωση «φακέλου οργάνωσης».
- Οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2019– 2020
- Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών (ΙΣΤΟΡΙΑ) στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2019 – 2020
- 2019- Προγραμματισμός εξετάσεων των Γυμνασίων για το σχολ. έτος 2018-19
- Αποστολή ενδεικτικών κριτηρίων και δελτίων περιγραφικής αξιολόγησης στο πλαίσιο του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια κατά το σχολικό έτος 2018-2019
- Οδηγίες για την Ιστορία, ΚΠΑ κ.ά. ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- 2018-19. Οδηγίες Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- Σχολ. Σύμβ. Β. Καλοκύρη. Αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων του Γυμνασίου στις εξετάσεις του σχολ. έτους 2017-18.
- 2018-19 Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου
- ΥΠΠΕΘ, 5-12-17. Ενημέρωση για την εκπόνηση των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2017-2018
- Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή στη Γ΄ τάξη Ημερήσιου Γυμνασίου και Γ΄ τάξη Εσπερινού Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2017-2018
- Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ιστορίας στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2017- 2018
- Οδηγίες για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2017 ? 2018
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ
- Ζητούμενα εξέτασης και παραδείγματα στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο, σύμφωνα με το ισχύον ΠΔ 126/ ΦΕΚ 211 Α/11-11-2016
- ΥΠΠΕΘ 23-12-16. Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων κατά το Σχολικό Έτος 2016-2017.
- ΥΠΠΕΘ_Σχέδιο υλοποίησης θεματικής εβδομάδας
- Οδηγίες για την εκπόνηση των συνθετικών δημιουργικών εργασιών στο Γυμνάσιο
- Ενδεικτικό παράδειγμα Συνθετικής Δημιουργικής Εργασίας στο Γυμνάσιο (Αρχαία Γ΄ Γυμνασίου)
- Σχ. Σ. Β. Καλοκύρη. Σύνοψη Οδηγιών και ΦΕΚ για τη διδασκαλία, τις εξετάσεις και τα φιλολογικά μαθήματα στο Γυμνάσιο, σχολ. έτ. 2016-17. Υλικό ΙΕΠ - κριτήρια αξιολόγησης με θέματα για Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία. Επισημάνσεις για εφαρμογή οδηγιών διδασκαλίας και εξέτασης.
Προώθηση από Σχ. Σ. Β. Καλοκύρη. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ?ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΕΠ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΝΕΟΕΛΛ. ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
- ΦΕΚ 211/11-11-16. ΠΔ 126. Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου
- 7-10-16_Επικαιροποίηση ενημέρωσης για τις αλλαγές στο Γυμνάσιο βάσει προεδρικού διατάγματος που προωθείται
- Σύνδεσμοι για τα σχολικά Βιβλία 2016-17 (νέα υπηρεσία - ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ)
- 13-9-16. ΥΠΠΕΘ. Οδηγίες για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016 ? 2017
- 13-9-16. ΥΠΠΕΘ. Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ιστορίας στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016 ? 2017
- Αρ. Πρωτ.145329/Δ2/08-09-2016. Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο βάσει προεδρικού διατάγματος που προωθείται.
- ΦΕΚ 2758 Β΄ Τροποποίηση-συμπλήρωση της με αριθ. 94588/Δ2/09-06-2016 υπουργικής απόφασης με θέμα:«Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β? 1670).
- ΦΕΚ 2449/9-8-16, Αριθμ. 121072/Δ2 (2) Τροποποίηση της αριθμ. 93381/Δ2/07-06-2016 υπουργικής απόφασης (Β΄ 1640) με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου»
- ΦΕΚ 2078/6-7-16. Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Εσπερινού Γυμνασίου
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α', Β' και Γ' τάξεων Καλλιτεχνικού Γυμνασίου και των Α', Β' και Γ' τάξεων Γενικού Καλλιτεχνικού Λυκείου
- 10-06-2016 Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου
- 13-06-2016 Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου
- ΦΕΚ 1342 Β/13-5-16 Λειτουργία Καλλιτεχνικού Γυμνασίου
- «Προετοιμασία μαθητών και οδηγίες για τις εξετάσεις περιόδου Μαΐου-Ιουνίου 2016 στα φιλολογικά μαθήματα του Γυμνασίου.»
- Πρόγραμμα προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων σε Γυμνάσιο και Λύκειο 2015-16
- 12-11-15. Συμπληρωματικές οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016
- ΦΕΚ 2499/19 Νοεμβρίου 2015. Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ.
- Οδηγίες θεωρητικών μαθημάτων Γυμνασίου 2015-16.
- Οδηγίες Βιωματικών δράσεων 2015-16.
- Σχ.Σ. Καλοκύρη. «Οδηγίες για τις εξετάσεις περιόδου Μαΐου-Ιουνίου 2015 στα φιλολογικά μαθήματα του Γυμνασίου.»
- ΦΕΚ 2380/5-9-2014 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
- (16-9-14) Οδηγίες θεωρητικών μαθημάτων 2014-15
- (16-9-14) Συμπληρωματικές οδηγίες Βιωματικών Δράσεων Γυμνασίου 2014-15
- (8-9-14) Οδηγίες για τις Βιωματικές δράσεις, σχολ. έτος 2014-15
- Υ.ΠΑΙ.Θ. (16-01-2014, Αρ. Πρ. 5503/Γ2). Οδηγίες για την αξιολόγηση των μαθητών της Α΄ τάξης Γυμνασίου για το σχ. έτος 2013-2014
- Συμπληρωματικές οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις της Α΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχολ. έτος 2013-2014
- Οδηγίες Μαθημάτων Γυμνασίου, σχολ. έτος 2013-14
- ΝΟΜΟΣ ΥΠ? ΑΡΙΘ. 4186 Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις.
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Μουσικού Γυμνασίου
- Οδηγίες για Βιωματικές Δράσεις Α΄ Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου 2013-2014
- ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΥΑ 6-9-13)
- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ-ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ)_ΦΕΚ 2121 / 28-8- 2013 [ΓΙΑ ΤΟ 2013-14 ισχύει μόνο για την Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ]
- Οι Υπουργικές αποφάσεις και τα ΦΕΚ των ωρολογίων προγραμμάτων Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου 2013-14
- «Ενημέρωση ? διευκρίνιση: έως τρεις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ανά εβδομάδα στο Γυμνάσιο. Νοέμβριος 2012»
- Π.Δ. 319 (ΦΕΚ 261/2000).Τρόπος εξέτασης των μαθητών Γυμνασίου στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Ιστορία.
|
|