Τεχνολογία Γ΄Γυμνασίου
Σιάφης Άρης
Στην Γ΄ Τάξη το πρόγραμμα προβλέπει την εφαρμογή της μεθόδου «Έρευνα και Πειραματισμός» για τη διδασκαλία του μαθήματος
Στόχοι της μεθόδου Έρευνα και Πειραματισμός είναι:
- Oι μαθητές να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων ανακαλύψεων και της νοητικής ικανότητας του ανθρώπου να βελτιώνει τις υπάρχουσες τεχνολογίες καθώς και να αναπτύσσει νέες.
- Να συνεχίσουν να αναπτύσσουν υψηλότερου επιπέδου ικανότητες σκέψης, όπως είναι η διατύπωση ερωτήσεων, η εξερεύνηση και η έρευνα.
- Να κατανοήσουν ότι η τεχνολογία συνδέεται με τις ανθρώπινες δραστηριότητες, τις πολιτιστικές αξίες, την ασκούμενη πολιτική, και τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς.
- Να αναγνωρίζουν αυτές τις επιρροές και να αντιλαμβάνονται πώς οι παράμετροι αυτοί στο σύνολό τους επηρεάζουν την τεχνολογική ανάπτυξη.
Κατά την εφαρμογή της μεθόδου, οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και θα εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους.
Λιγότερα
Στην Γ΄ Τάξη το πρόγραμμα προβλέπει την εφαρμογή της μεθόδου «Έρευνα και Πειραματισμός» για τη διδασκαλία του μαθήματος
Στόχοι της μεθόδου Έρευνα και Πειραματισμός είναι:
- Oι μαθητές να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων ανακαλύψεων και της νοητικής ικανότητας του ανθρώπου να βελτιώνει τις υπάρχουσες τεχνολογίες καθώς και να αναπτύσσει νέες.
- Να συνεχίσουν να αναπτύσσουν υψηλότερου επιπέδου ικανότητες σκέψης, όπως είναι η διατύπωση ερωτήσεων, η εξερεύνηση και η έρευνα.
- Να κατανοήσουν ότι η τεχνολογία συνδέεται με τις ανθρώπινες δραστηριότητες, τις πολιτιστικές αξίες, την ασκούμενη πολιτική, και τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς.
- Να αναγνωρίζουν αυτές τις επιρροές και να αντιλαμβάνονται πώς οι παράμετροι αυτοί στο σύνολό τους επηρεάζουν την τεχνολογική ανάπτυξη.
Κατά την εφαρμογή της μεθόδου, οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και θα εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους.
Στην Γ΄ Τάξη το πρόγραμμα προβλέπει την εφαρμογή της μεθόδου «Έρευνα και Πειραματισμός» για τη διδασκαλία του μαθήματος
Στόχοι της μεθόδου Έρευνα και Πειραματισμός είναι:
- Oι μαθητές να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων ανακαλύψεων και της νοητικής ικανότητας του ανθρώπου να βελτιώνει τις υπάρχουσες τεχνολογίες καθώς και να αναπτύσσει νέες.
- Να συνεχίσουν να αναπτύσσουν υψηλότερου επιπέδου ικανότητες σκέψης, όπως είναι η διατύπωση ερωτήσεων, η εξερεύνηση και η έρευνα.
- Να κατανοήσουν ότι η τεχνολογία συνδέεται με τις ανθρώπινες δραστηριότητες, τις πολιτιστικές αξίες, την ασκούμενη πολιτική, και τους περιβαλλοντικούς περιορισμούς.
- Να αναγνωρίζουν αυτές τις επιρροές και να αντιλαμβάνονται πώς οι παράμετροι αυτοί στο σύνολό τους επηρεάζουν την τεχνολογική ανάπτυξη.
Κατά την εφαρμογή της μεθόδου, οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και θα εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους.
Θεματικές Ενότητες
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Νο.1 - Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Νο.2 - Σκοπός & Είδη Ερευνών
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Νο.3 - Μεταβλητές
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Νο.4 - Περιγραφή Σταδίων Έρευνας
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Νο.5 - Εικονικό Εργαστήριο
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας Νο.6 - Διεξαγωγή Έρευνας με Ερωτηματολόγιο
----------------------------------------------------------------------------------
Φύλλο Πληροφοριών - Παραδείγματα Πειραματικών Ερευνών
Παρουσίαση Τύπων Γραφημάτων στο Excel
Υπόδειγμα Εξώφυλλου Εργασίας Έρευνας
Υπόδειγμα Εξώφυλλου Εργασίας Έρευνας σε Word
Ενδεικτικός Πίνακας Περιεχομένων Γραπτής Εργασίας Έρευνας
Ενδεικτικός Πίνακας Περιεχομένων Γραπτής Εργασίας Έρευνας σε Word
Φύλλο Εφαρμογής Νο 1 - Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Φύλλο Εφαρμογής Νο 2α - Σκοπός & Είδη Ερευνών Μέρος Α
Φύλλο Εφαρμογής Νο 2β - Σκοπός & Είδη Ερευνών Μέρος Β
Φύλλο Εφαρμογής Νο 3α - Μεταβλητές Μέρος Α
Φύλλο Εφαρμογής Νο 3β - Μεταβλητές Μέρος Β
Φύλλο Εφαρμογής Νο 4α - Διατύπωση Ερευνητικών Ερωτημάτων
Φύλλο Εφαρμογής Νο 4β - Περιγραφή Σταδίων Έρευνας
Φύλλο Εφαρμογής Νο 5 - Εικονικό Εργαστήριο #1
Φύλλο Εφαρμογής Νο 6 - Εικονικό Εργαστήριο #2
Φύλλο Εφαρμογής Νο 7 - Διεξαγωγή Έρευνας με Ερωτηματολόγιο
Φύλλο Εφαρμογής Νο 8 - Παρουσίαση Δεδομένων Έρευνας
Φύλλο Εφαρμογής Νο 9 - Είδη Διαγραμμάτων
---------------------------------------------------------------------
Παράδειγμα Πειραματικής Έρευνας #1
Παράδειγμα Πειραματικής Έρευνας #2
Παράδειγμα Πειραματικής Έρευνας #3
Παράδειγμα Πειραματικής Έρευνας #4
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ
Επιλογή Καλύτερης Εκπαιδευτικής Μεθόδου - Ισμαϊλι Αμαλία - Τμήμα Γ1
Διάρκεια Ψωμιού & Είδος - Γεωργικόπουλος Λεωνίδας - Τμήμα Γ1
Το Ποδόσφαιρο, οι Νέοι και η Βία στα Γήπεδα - Γκιόκα Εσμεράλντα - Τμήμα Γ1
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στη Μεσόγειο - Κούρουπα Μαρουδιά - Τμήμα Γ1
Συσκευασία & Διατήρηση Φρούτων- Κουντούρης Γεώργιος- Τμήμα Γ1
Μόλυνση του Περιβάλλοντος - Πίτση Στεφανία - Τμήμα Γ1
Επίδραση των Ανθρώπων από το Χρήμα, τη Δόξα και την Επιτυχία - Ρίκο Σωτηρία - Τμήμα Γ1
Η Ανάπτυξη των Φυτών - Καρυδά Παναγιώτα - Τμήμα Γ3
Ο Ρόλος της Διαφήμισης στην Κατανάλωση Ειδών Διατροφής - Μακρίδη Ελένη - Τμήμα Γ3
Latin Χορός - Κατσούλη Άννα-Μαρία - Τμήμα Γ3
Οι Διατροφικές Συνήθειες των Νέων στη Σημερινή Εποχή - Καντούνια Ευσεβία - Τμήμα Γ3
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -
