Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Εκτύπωση
Κατηγορία: Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

 Βιβλίο, cd, MicroWorlds Pro 1.1 

Εικόνες

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
(Παρουσίαση 1.1,1.2,1.3,1.4, Συμπλήρωση κενών 1.1,1.2, Συμπλήρωση κενών 1.3,1.4)
(Αρνί-Λύκος-Χόρτο, Πύργοι του Ανόϊ)
(Παρουσίαση 1.5, ΑΕΠΠ ΚΕΦ-6, Συμπλήρωση κενών 1.5) (test)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη                                             Εντολές Microworlds Pro
Μάθημα 1 - Βασικές Εντολές Γραφικών Χελώνας (video)
(ΜΠΡΟΣΤΑ,ΠΙΣΩ,ΔΕΞΙΑ,ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ΣΤΥΛΟΚΑΤΩ,ΣΤΥΛΟΑΝΩ,ΣΒΗΣΕ,ΣΒΗΣΕΓΡΑΦΙΚΑ)
Μάθημα 2 - Παρουσίαση 2.1-2.3, Αριθμητικές Πράξεις (video)
Μάθημα 3 - Εντολή Επανάλαβε (video)
Μάθημα 4 - Διαδικασίες (video)
Μάθημα 5 - Μεταβλητές (video)
Μάθημα 6 - Παρουσίαση 2.7 Επιλέγοντας, Δομή Επιλογής (video)
Μάθημα 7 - Κίνηση Χελώνας (video)
Οι καθηγητές Πληροφορικής του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου Γιάννης Δασκαλάκης και Δημήτρης Γαϊτανίδης έχουν δημιουργήσει μία σειρά video - μαθημάτων για το Microworlds Pro που διδάσκεται στην Γ' Γυμνασίου.
 

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Μεγάλες Δραστηριότητες

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

 

Scratch - Βιβλίο
Οδηγός για Αρχάριους
Οδηγός χρήσης

Scratch.exe
Scratch online

Minecraft

1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Scratch Game

http://scratch.mit.edu/users/2gymdidy/

 

ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

·        Σελ: 177
Τι είναι πρόβλημα; Τι είναι δεδομένα προβλήματος; Τι είναι ζητούμενο και τι επίλυση προβλήματος;
Επίλυση σύνθετου προβλήματος και ανάλυση σε απλούστερα (με παράδειγμα όπως σχήμα 1.1 σελ: 178)

·        Σελ: 178
Τι είναι Αλγόριθμος;

·        Σελ: 179,180
Ποιες είναι οι ιδιότητες ενός Αλγορίθμου;

·        Σελ: 183
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των γλωσσών προγραμματισμού (σύντομη περιγραφή)

·        Σελ: 184
Περιγράψτε τι είναι το συντακτικό λάθος και τι το λογικό λάθος.
Πως λειτουργούν οι μεταγλωττιστές και πως οι διερμηνείς σε ένα πρόγραμμα;
Ποια είναι τα στάδια εκτέλεσης ενός αλγορίθμου από την Κ.Μ.Ε. του υπολογιστή (σχήμα 1.3).

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

·         Ασκήσειςστο Scratch.
Σελ: 17-26
Scratch - Βιβλίο