Η διδακτική προσέγγιση βασίζεται στην καθοδηγούμενη ανακάλυψη σε ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού. Η Προστιθέμενη Διδακτική Αξία της προτεινόμενης διδακτικής προσέγγισης έγκειται στη αυξημένη διαδραστικότητα και στη χρήση πολλαπλών αναπαραστάσεων που έχουμε με την χρήση video, προσομοιώσεων, ήχου αλλά και πραγματικά πειραματικά δεδομένα με χρήση Η/Υ και απλών πειραματικών συσκευών όπως το διαπασών.
Η προτεινόμενη οργάνωση της διδασκαλίας έχει ως πυρήνα τρία τμήματα Α-Β-Γ.
Το τμήμα Α πραγματεύεται πως δημιουργείται ο ήχος με την βοήθεια ενός βίντεο ο μαθητής μπορεί να βρει τις ομοιότητες στην δημιουργία του ήχου. Με την βοήθεια προσομοίωσης να δημιουργήσει πυκνώματα και αραιώματα και να ανακαλύψει πως ο ήχος είναι ένα διαμήκες κύμα. Με την βοήθεια προσομοιώσεων μπορεί να "μετρήσει" την ταχύτητα του ήχου στον αέρα και να την εξάρτησή του από την θερμοκρασία και την συχνότητα.
Το τμήμα Β πραγματεύεται τα υποκειμενικά γνωρίσματα του ήχου. Ο μαθητής έχει την δυνατότητα με την βοήθεια προσομοίωσης να ακούσει και να δει την κυματομορφή ενός απλού ήχου. Να δημιουργήσει ήχους διαφορετικής συχνότητας και να τους ακούει ταυτόχρονα. Να ανακαλύψει ότι η συχνότητα είναι αιτία του υποκειμενικού γνωρίσματος "ύψος" του ήχου. Να μετρήσει πως συνδέεται το φυσικό μέγεθος ένταση με την ακουστότητα ενός ήχου. Να ανακαλύψει πως ο διπλασιασμός της έντασης ενός ήχου οδηγεί μόλις κατά 3db αύξηση στην ακουστότητα ενός ήχου. Τέλος να ακούσει διαφορετικά όργανα να παίζουν το ίδιο μουσικό κομμάτι. Να δει τις κυματομορφές ήχων ίδιας θεμελιώδης συχνότητας αλλά διαφορετικών αρμονικών.
Στο τμήμα Γ με την βοήθεια λογισμικού (audacity) ενός μικροφώνου και ενός υπολογιστή μπορεί να καταγραφεί ένας απλός ήχος από ένα διαπασών καθώς και ένας σύνθετος ήχος όπως πχ η φωνή του. Να αναλυθεί ένας οποιοδήποτε ήχος όπως τις μελωδίες από τα διάφορα μουσικά όργανα και τέλος να μετρήσει την συχνότητα του ήχου που παράγεται από το διαπασών. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω παλαιότερα χρειαζόταν μια συσκευή που ονομάζεται παλμογράφος μια συσκευή ιδιαίτερα ακριβή αλλά και πολύπλοκη στον χειρισμό της.
Το σενάριο γράφηκε σε html και όχι σαν ένα απλό κείμενο ενός κειμενογράφου (πχ word). Η μορφή html είναι φορέας (container) όπου μπορούν να ενσωματωθούν πολλά και διαφορετικά είδη αρχείων όπως αρχεία video, ήχου, αρχεία flash (όλα τα παραπάνω είναι άμεσα εκτελέσιμα) αλλά και φόρμες όπου μπορούν να περιέχουν ερωτήσεις μέσα στις οποίες ο μαθητής μπορεί να δώσει τις απαντήσεις του. Στην συνέχεια με την χρήση της JavaScript να συγκεντρωθούν οι απαντήσεις για να μπορούν να εκτυπωθούν ή να κρατηθούν σε ηλεκτρονική μορφή.