Eξαγωγή αποτελεσμάτων μαθητών Γυμνασίου.

 

Ας δούμε αρχικά τις δύο ομάδες μαθημάτων……

Ομάδα Α’

Ομάδα Β

Θρησκευτικά

Αιαθητική Αγωγή (Μουσική-Καλλιτεχνικά)

Αρχαία Ελληνική Γραμματεία

Τεχνολογία-Πληροφορική(για Α’ @ Β’ Τάξεις)

Νεοελ. Γλώσσα και Γραμματεία

Φυσική Αγωγή

Ιστορία

Οικιακή Οικονομία

Μαθηματικά

 

Ξένες Γλώσσες

 

Φυσική-Χημεία

 

Γεωγραφία

 

Βιολογία

 

Πληροφορική (Γ’ Τάξης)

 

Κοινωνική Πολιτική Αγωγή

 

 

Σημείωση: Φυσική και Χημεία βγαίνει ένας ετήσιος βαθμός( ο μέσος όρος των δύο μαθημάτων). Το ίδιο συμβαίνει με τα Καλλιτεχνικά και τη Μουσική.

 

Ο μαθητής Γυμνασίου απολύεται ή προάγεται όταν……….

 

1.  Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α’ και Β’ γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα(10).

2. Όταν υστερεί σε ένα(1) μέχρι και τέσσερα(4) μαθήματα της Β’ Ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και των δύο ομάδων τουλάχιστον πλήρες δέκα(10).

3. Όταν υστερεί σε ένα(1) μέχρι και τέσσερα(4) μαθήματα της Α’ ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της Α’ Ομάδας τουλάχιστον 13 (όχι πλήρες, δηλ. 12,5 και άνω).

4. Όταν υστερεί από ένα μέχρι και τέσσερα μαθήματα των ομάδων Α’ και Β’ και ισχύουν οι διατάξεις των προηγουμένων εδαφίων για τα μαθήματα της κάθε ομάδας, δηλαδή: α. μέσο όρο όλων των μαθημάτων και των δύο ομάδων πλήρες δέκα(10) και β. μέσο όρο των μαθημάτων της Α’ Ομάδας τουλάχιστον δεκατρία(13) (όχι πλήρες).

Εδώ πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις εξής περιπτώσεις.

i.                    Στην προαγωγή ή απόλυση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σύμφωνα με το άρθρο 5 του Π.Δ. 191/92 οι μαθητές που εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 32 του Ν. 1566/85 των οποίων οι εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν πιστοποιηθεί  από το άρθρο 33 του ίδιου νόμου εφόσον δεν είναι προφανείς , προάγονται ή απολύονται με μειωμένα βαθμολογικά όρια. ‘ Ετσι η ανωτέρω περίπτωση(3) τροποποιείται ως εξής: «όταν υστερούν από ένα(1)  έως τέσσερα(4)  μαθήματα της ομάδας Α’ και έχουν μέσο όρο όλων των μαθημάτων της ομάδας Α’ τουλάχιστον δώδεκα (12) (όχι πλήρες)».

ii.                 Στην προαγωγή ή απόλυση μαθητών ξένων σχολείων του εξωτερικού που έχουν εγγραφεί σε Ελληνικό σχολείο του εσωτερικού. Η προαγωγή  ή απόλυση γίνεται με το άρθρο 3 του Π.Δ. 182/1984, που προβλέπει μειωμένα βαθμολογικά όρια.

iii.               Α. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δε διδάσκεται ο ένας από τους δύο κλάδους μαθήματος ή δε λαμβάνεται υπόψη η βαθμολογία του ενός κλάδου για εξαγωγή του αποτελέσματος ετήσιας προόδου ενός μαθητή, τότε ο άλλος κλάδος θεωρείται ως αυτοτελές μάθημα.

Β. Μαθητής που υστερεί σε κλάδους, όχι του ίδιου μαθήματος αλλά ανεξαρτήτων μαθημάτων και εξάγεται γι αυτό απορριπτικό αποτέλεσμα, τότε ανά δύο οι κλάδοι των ανεξαρτήτων μαθημάτων θα θεωρηθούν ως ένα μάθημα για τον υπολογισμό των τεσσάρων(4)  μαθημάτων.

 

 

 

Ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτικές εξετάσεις τον μήνα Σεπτέμβριο…..

Όταν υστερεί από ένα(1) έως τέσσερα(4) μαθήματα και δεν ισχύουν οι παραπάνω όροι προαγωγής ή απόλυσης.

Πρέπει να προσεχθεί  η περίπτωση του άρθρου 3 του Π.Δ. 447/1993 κατά την οποία αν ο ετήσιος βαθμός ενός μαθήματος που έχει κλάδους είναι απορριπτικός, ο μαθητής παραπέμπεται μόνο στον κλάδο που υστερεί.

 

Ο μαθητής απορρίπτεται….

1. Περίοδος Ιουνίου.

Όταν υστερεί σε περισσότερα από τέσσερα μαθήματα.

2. Περίοδος Σεπτεμβρίου

Όταν υστερεί σε ένα(1) ή περισσότερα μαθήματα και δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης.

 

Σημείωση: Φυσική και Χημεία βγαίνει ένας ετήσιος βαθμός( ο μέσος όρος των δύο μαθημάτων). Το ίδιο συμβαίνει με τα Καλλιτεχνικά και τη Μουσική.

Αρχική σελίδα