ΣΠΟΥΔΕΣ
- Απόφοιτος του εξαταξίου Γυμνασίου Ξυλοκάστρου το 1977
- Πτυχιούχος του Χημικού τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών το 1982
- Μεταπτυχιακό στην "Εκπαίδευση Ενηλίκων" ΕΑΠ το 2011
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
Πιστοποιημένες επαγγελματικές δεξιότητες
- Αδειούχος οινολόγος Α΄ τάξεως, λήψη άδειας μετά τρίμηνη απασχόληση σε οινοποιείο και μετά από εξετάσεις σε πενταμελή επιτροπή καθηγητών Πανεπιστημίου.
- Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης, ενταγμένος στο μητρώο του ΕΚΕΠΙΣ, από το 2006
Μεγάλης διάρκειας
- Εκπαίδευση στελεχών εκπαίδευσης. 400 ώρες,2015. Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο - Ένωση Ελλήνων Φυσικών
- Εισαγωγική επιμόρφωση καθηγητών. 300 ώρε,1993 Υπουργείο Παιδείας (Π.Ε.Κ. Πειραιά)
- Εκπαίδευση εκπαιδευτών θεωρητικού μέρους, 300 ώρες, 2006. ΕΚΕΠΙΣ - ΚΕΚ ΓΣΕΕΒΕ
- Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ΦΕ, 200 ώρες, 2011. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Σεμινάριο με θέμα: Πληροφορική Τεχνολογία. 140 ώρες, 1990. ΕΛΚΕΠΑ -Νομαρχία Κορινθίας.
- Εκπαίδευση Ενηλίκων 135 ώρες, 2008-09, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
- Ανοικτή εξ αποστάσεως εκπαίδευση. 135 ώρες, 2008-09, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
- Σχεδιασμός, διοίκηση, αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. 135 ώρες, 2009-10, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
- Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη. 135 ώρες, 2009-10, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
- Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. 96 ώρες. 2011-12. ΙΤΥ
- Παιδαγωγική αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, (69 ώρες - Eνδοσχολική επιμόρφωση), 2002-2003. Υπουργείο Παιδείας
Μικρής διάρκειας
- Σπηλαιολογία. 40 ώρες. Διοργάνωση: Ελληνική Σπηλαιολογική Εταιρεία για ένταξή μου ως μέλος της, Μάρτιος- Μάιος 1978.
- Σεξουαλική αγωγή. 42 ώρες. Διοργάνωση: Π.Ε.Κ. Πειραιά, Νοέμβριος - Δεκέμβριος 1995.
- Διδακτική Χημείας. 41 ώρες. Διοργάνωση: Π.Ε.Κ. Πειραιά, Φεβρουάριος- Μάρτιος 1997.
- Διδακτική Βιολογίας. 42 ώρες. Διοργάνωση Π.Ε.Κ. Πειραιά, Απρίλιος- Μάιος 1997.
- Νέες διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Χημείας στη Β/βάθμια εκπαίδευση που απορρέουν από τη λειτουργία των νέων αναλυτικών προγραμμάτων και βιβλίων 39 ώρες. Διοργάνωση: Π.Ε.Κ. Πειραιά, Νοέμβριος - Δεκέμβριος 1997.
- Εφαρμογή των εκπαιδευτικών αλλαγών του 1997 στο Λύκειο. 25 ώρες. Διοργάνωση: Π.Ε.Κ. Πειραιά, Σεπτέμβριος 1997.
- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στα σχολεία. 20 ώρες. Διοργάνωση: ΥΠ.Ε.Π.Θ./ Ελ. Εταιρεία Σεξολογίας, Αθήνα, 7 και 8 Φεβρουαρίου 1998.
- Υποδοχή και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αλλαγών για εκπαιδευτικούς που υπηρετούν και διδάσκουν στην Α΄ και Β΄ Λυκείου. 20 ώρες. Διοργάνωση: Π.Ε.Κ. Πειραιά, Σεπτέμβριος 1998.
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. 36 ώρες το Νοέμβριο έως Δεκέμβριο 1998. Διοργάνωση: Π.Ε.Κ. Πειραιά σε συνεργασία με το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πειραιά. Κύριο αντικείμενο του σεμιναρίου ήταν η οργάνωση ομάδων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και θέματα γύρω από το Περιβάλλον.
- Θεωρητική και Βιωματική προσέγγιση της Αγωγής Υγείας στα σχολεία. 40 ώρες. Διοργάνωση: Γραφείο Αγωγής Υγείας Πειραιά, χρηματοδότηση ΕΠΕΑΕΚ, Μάρτιος 1999.
- Θέματα Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας. 10 ώρες. Διοργάνωση Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Εκπαιδευτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλ ΠΕ4, Πειραιάς 14 και 15 Ιανουαρίου 2000
- Πρόγραμμα Κατάρτισης Αξιολογητών Οργάνων Χημείας. 20 ώρες. Σεμινάριο κατάρτισης στελεχών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη του έργου «Ανάπτυξη των Εργαστηρίων του Ενιαίου Λυκείου». Διοργάνωση: Διεύθυνση Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Σχεδίων (ΔΙ.ΕΦ.Ε.Σ.) του ΥΠΕΠΘ, Ρόδος 15 και 16/11/1999
- Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών και Παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της Ισότητας των φύλων, (18 ώρες) , 2003, ΥΠΕΠΘ και ΚΕΘΙ
- Τεχνολογίες αιχμής στις Βιοεπιστήμες (18 ώρες), 2006. Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ
- Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Λυκείων στο αντικείμενο: ερευνητικές εργασίες Projects. (16 ώρες), 2011, Π.Ε.Κ. Πειραιά
- Σεμινάριο με θέμα: Πρώτες Βοήθειες. 12 ώρες. Διοργάνωση Ομάδα Αγωγής Υγείας 2ου Λυκείου Σαλαμίνας και Υπηρεσία Αγωγής Υγείας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Μάρτιος 2000.
- Εκπαιδευτικό σεμινάριο (10 ώρες) με θέμα: Θέματα Μοριακής Βιολογία και Βιοτεχνολογίας (10 ώρες), 2000, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο