ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΜΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ

Περιγραφή

Αίθουσα Πληροφορικής. Υπολογιστές 12. Στην έδρα υπάρχουν βιβλία τα οποία περιέχουν κεφάλαια σχετικά με τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα. Κάποια τμήματα των βιβλίων μπορούν να έχουν φωτοτυπηθεί ώστε να διευκολυνθεί η χρήση τους από πολλές ομάδες ταυτόχρονα,

Το τμήμα της Α΄ Λυκείου χωρίζεται σε 5-6 4μελείς ομάδες. Κάθε ομάδα καταλαμβάνει δύο συνεχόμενες θέσεις εργασίας στο εργαστήριο.

Σκοπός της κάθε ομάδας είναι να αντλήσει πληροφορίες από το διαδίκτυο και τα βιβλία για το σεξουαλικό νόσημα που της έχουν ανατεθεί και να γράψει δοκίμιο το οποίο θα το παρουσιάσει στο επόμενο μάθημα στην τάξη.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Το όνομα της ομάδας μας είναι: ______________________

Η ομάδα μας αποτελείται από:

1)_________________________________

2)_________________________________

3)_________________________________

4)_________________________________

Γράψτε το νόσημα το οποίο σας ανατέθηκε για να ασχοληθεί η ομάδα σας

_______________________________________
  1. Κάποιος από την ομάδα σας ανακοινώνει στους άλλους τα παρακάτω ερωτήματα, που πρέπει να απαντήσετε για το νόσημα που σας ανατέθηκε.
    1. Α) Τι είδους οργανισμός προκαλεί το νόσημα και πώς μεταδίδεται;
    2. Β) Ποια τα συνήθη συμπτώματα της νόσου στον άνδρα και ποια στην γυναίκα;
    3. Γ) Με ποιο τρόπο αντιμετωπίζεται το νόσημα;
    4. Δ) Ποιες προφυλάξεις μας αποτρέπουν από την προβολή από την ασθένεια;
  2. Χωριστείτε σε ομάδες των δύο, η μία ομάδα θα αναζητήσει πληροφορίες για το νόσημα στο διαδίκτυο και η δεύτερη από τα βιβλία που βρίσκονται στην έδρα.
  3. Όσοι ερευνούν στο διαδίκτυο να φροντίσουν:

    Όσοι ερευνούν στα βιβλία να φροντίσουν:

    Χρόνος εργασίας: 20'

  4. Συζητήστε κατόπιν αυτά που βρήκατε και γράψτε ένα κείμενο 200 λέξεων που να απαντά στα ερωτήματα. Το κείμενο θα πρέπει να είναι πρωτότυπο, προϊόν σύνθεσης και συζήτησης των κειμένων που έχουν προσκομίσει οι μαθητές της ομάδας από την ερευνά τους. Χρόνος εργασίας: 20'
  5. Τα κείμενα θα παραδοθούν στον καθηγητή στο τέλος της ώρας και θα παρουσιαστούν στην ολομέλεια από την κάθε ομάδα στο επόμενο μάθημα. Τα κείμενα και η παρουσίασή τους θα αξιολογηθούν για την σαφήνειά τους, την πρωτοτυπία τους και την πληρότητά τους ως προς τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν.