test_47

Άσκηση αντιστοίχισης

Να διατάξετε με τη σωστή σειρά τις παρακάτω προτάσεις που αφορούν στον κύκλο εξυπηρέτησης πελατών εταιρείας πώλησης ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εξαρτημάτων.
Μόλις τελειώσεις πάτα "'Ελεγχος".
1
2
3
4
5
6
7
8
Παραλαβή συσκευής προς επισκευή από τον πελάτη.
Επίδοση στον πελάτη απόδειξης παραλαβής που θα αναγράφει απαραίτητα (ημερομηνία παραλαβής, η πιθανή ημερομηνία παράδοσης).
Έλεγχος λειτουργίας συσκευής και εντοπισμός βλάβης.
Ενημέρωση του πελάτη (εφόσον η βλάβη επισκευάζεται) για το μέγεθος της βλάβης, την πιθανή αγορά υλικών, το κόστος, διαφορετικά επιστρέφεται στον πελάτη.
Αγορά ανταλλακτικών που απαιτούνται για την επισκευή.
Αποκατάσταση βλάβης.
Καταχώρηση τύπου και βλάβης της συσκευής στο αρχείο του καταστήματος.
Παράδοση της συσκευής στον πελάτη μαζί με τα σχετικά παραστατικά.