Να διατάξετε με τη σωστή σειρά τις παρακάτω προτάσεις που αφορούν στη δομή που θα πρέπει ακολουθηθεί προκειμένου να αναπτυχθεί και να διαμορφωθεί ένα σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) Μόλις τελειώσετε πατήστε "'Ελεγχος".
1
2
3
4
5
6
Σκοπός και αποστολή του Marketing Plan.
Ανάλυση παρούσας κατάστασης (SWOT Analysis).
Προσδιορισμός της Στρατηγικής και των Στόχων του Marketing.
Τακτικές του Marketing (προσδιορισμός σχεδιαζόμενων αλλαγών, μέθοδος).
Προϋπολογισμοί, ανάλυση απόδοσης και εφαρμογή.
Προσδιορισμός πρόσθετων ζητημάτων (κρίσιμοι παράγοντες διαφοροποίησης του τελικού σχεδίου).