P.S.Kechagias

Mathematician

ΠΑΙΔΕΙΑ...ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

ΑΛΥΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Δήλιο Πρόβλημα Τα Μαθηματικά Προβλήματα που παρέμειναν ή παραμένουν άλυτα για χρόνια και προκαλούν τους νους των Μαθηματικών και όχι μόνο...

τα επτά μεγαλύτερα άλυτα μαθηματικά προβλήματα

Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.in2life.gr/features/notes/article/187720/alytoi-mathhmatikoi-grifoi-o-evron-amoifthhsetai.html
Πηγή: www.in2life.gr
τα επτά μεγαλύτερα άλυτα μαθηματικά προβλήματα

Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.in2life.gr/features/notes/article/187720/alytoi-mathhmatikoi-grifoi-o-evron-amoifthhsetai.html
Πηγή: www.in2life.gr

ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

Αρχιμήδης Οι σημαντικότεροι και επιφανέστεροι Μαθηματικοί όλων των εποχών. Η συμβολή τους υπήρξε καθοριστική σε όλες τις Επιστήμες...

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΓΡΙΦΟΙ

Einstein Τα Μαθηματικά μπορούν να μας διασκεδάσουν, να κάνουν το νού πιό διερευνητικό και το τρόπο σκέψης δημιουργικότερο...

 

Νέα διεύθυνση ιστοτόπου   https://sites.google.com/site/pskechagias/

Ονομάζομαι Παναγιώτης Κεχαγιάς. Είμαι πτυχιούχος Μαθηματικός του Τμήματος Μαθηματικών της Φυσικομαθηματικής Σχολής (νυν Σχολή Θετικών Επιστημών) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α) και Διδάκτορας του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών, της Πολυτεχνικής Σχολής Ξάνθης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ). Διορίστηκα στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατόπιν επιτυχίας στο γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ έτους 1998, εργαζόμενος πριν περίπου για μια δεκαετία στη Φροντιστηριακη Εκπαίδευση. Η παρούσα θέση μου είναι εκπαιδευτικός ειδικότητας ΠΕ03 Μαθηματικών στο 4ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης.

Κατασκεύασα αυτόν τον ιστότοπο ελπίζοντας να βοηθήσω στην καλύτερη ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων περί της επιστήμης των Μαθηματικών και κυρίως στη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πρωταρχικός στόχος μου είναι η στήριξη και ενθάρρυνση των μαθητών και μαθητριών, η όσο το δυνατόν καλύτερη και πληρέστερη ενημέρωση των μαθητών, των μαθητριών, των γονέων και κηδεμόνων για τα θέματα εκπαίδευσης στα Μαθηματικά, η μέγιστη αξιοποίηση των προϋπαρχουσών γνώσεων και δεξιοτήτων που κατέχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες,, η κάλυψη των γνωστικών κενών στην ύλη προηγούμενων ετών έχοντας ως ζητούμενο τη βαθύτερη κατανόηση της ύλης των Μαθηματικών και την ανάπτυξη κριτικής, διερευνητικής και δημιουργικής μαθηματικής σκέψης αυξάνοντας έτσι την αυτοεκτίμηση και θέτοντας ισχυρά εσωτερικά κίνητρα ενασχόλησης με την επιστήμη των Μαθηματικών.

Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕ ΜΑΧΙΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.


ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ΜΟΥ (ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ)

  aristotelis  ?ριστοτέλης 384 - 322 π.Χ. Πολιτικά

 Ότι λοιπόν ο άνθρωπος είναι ζώο κοινωνικό περισσότερο από τη μέλισσα και κάθε άλλο αγελαίο  ζώο είναι φανερό. ?ιότι η φύση, κατά τη γνώμη μας, δεν κάνει τίποτα άσκοπα. Και απ' όλα τα ζώα  μόνον ο  άνθρωπος έχει το χάρισμα του έναρθρου λόγου. Ο άναρθρος λόγος φανερώνει το  λυπηρό   και το ηδονικό. Γι' αυτό τον διαθέτουν και τα άλλα ζώα (αυτή είναι η δυνατότητα της  φύσης τους, να  έχουν δηλαδή την αίσθηση του λυπηρού και του ηδονικού και αυτά τα αισθήματα  να τα  δηλώνουν το ένα στο άλλο). Όμως ο έναρθρος λόγος υπάρχει για να εκφράσει το  συμφέρον   και το βλαβερό και συνακόλουθα το δίκαιο και το άδικο επίσης.

Διαβάστε περισσότερα...


apofaseis

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (DECISION MAKING)

Τα πάντα στη ζωή όλων μας  είναι αποτελέσματα αποφάσεων δικών μας  ή άλλων. Η γέννησή μας (απόφαση των φυσικών γονέων μας), η εκπαίδευση, η διαμόρφωση του χαρακτήρα, η επαγγελματική εξέλιξη, η ευημερία, η οικογένεια, η ευτυχία μας ή η δυστυχία μας, τα όνειρά μας, τα συναισθήματα, η υγεία, οι κυβερνήσεις, οι νόμοι, η ανθρώπινη δικαιοσύνη, οι πόλεμοι, οι οικονομικές κρίσεις, το πεπερασμένο της υλικής μας ζωής (θεωρούμενο ως απόφαση του Δημιουργού των Πάντων), ο εσκεμμένος θάνατος και οτιδήποτε άλλο,

ΟΛΑ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ή ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ή ΑΛΛΩΝ.

Διαβάστε περισσότερα...

 



 

   

ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΙΩΘΕΙ

ΤΟΣΟ "ΜΕΓΑΛΟΣ" 

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ...

 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΞΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Διαβάστε περισσότερα...
   

 

© 2013 P.S.KECHAGIAS :: Δημιουργία - Υποστήριξη: Παναγιώτης Κεχαγιάς ΠΕ03 :: Hosted by SCH