Γ' Λυκείου Στατιστική - Ύλη 2014 - 2015
- Details
- Category: catlykeio
- Published on 05 July 2014
- Written by Super User
- Hits: 290
Περιεχόμενα |
Διδακτέα ύλη 2014 - 2015 | Διαχείριση Διδακτέας ύλης |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: Διαφορικός Λογισμός 1.1 Συναρτήσεις 1.2 Η Έννοια της Παραγώγου 1.3 Παράγωγος Συνάρτησης 1.4 Εφαρμογές των Παραγώγων ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο: Στατιστική 2.1 Βασικές Έννοιες 2.2 Παρουσίαση Στατιστικών 2.3 Μέτρα Θέσης και Διασποράς 2.4 Γραμμική Παλινδρόμηση 2.5 Γραμμική Συσχέτιση ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο: Πιθανότητες 3.1 Δειγματικός Χώρος -Ενδεχόμενα 3.2 Έννοια της Πιθανότητας 3.3 Συνδυαστική 3.4 Δεσμευμένη Πιθανότητα -Ανεξάρτητα Ενδεχόμενα ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: Διαφορικός Λογισμός 1.1 Συναρτήσεις 1.2 Η Έννοια της Παραγώγου 1.3 Παράγωγος Συνάρτησης 1.4 Εφαρμογές των Παραγώγων, χωρίς το κριτήριο της 2ης παραγώγου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο: Στατιστική 2.1 Βασικές Έννοιες 2.2 Παρουσίαση Στατιστικών Δεδομένων, χωρίς την υποπαράγραφο "Κλάσεις άνισου πλάτους" 2.3 Μέτρα Θέσης και Διασποράς,χωρίς τις υποπαραγράφους "Εκατοστημόρια", ?Επικρατούσα τιμή? και "Ενδοτεταρτημοριακό εύρος". ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο: Πιθανότητες 3.1 Δειγματικός Χώρος -Ενδεχόμενα 3.2 Έννοια της Πιθανότητας Παρατηρήσεις Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη θα διδαχτεί σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας. Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δε διδάσκονται και δεν εξετάζονται. Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων. Οι τύποι 2 και 4 των σελίδων 93 και 94 του βιβλίου «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής» θα δίνονται στους μαθητές τόσο κατά τη διδασκαλία όσο και κατά την εξέταση θεμάτων, των οποίων η αντιμετώπιση απαιτεί τη χρήση τους.
|
Κεφάλαιο 1ο (Προτείνεται να διατεθούν διδακτικές ώρες) Κεφάλαιο 2ο (Προτείνεται να διατεθούν διδακτικές ώρες) Κεφάλαιο 3ο (Προτείνεται να διατεθούν διδακτικές ώρες) ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ (Υπόλοιπες ώρες του έτους)
ΣύνολαΣΥΝΟΛΑ: ΩΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ: ΜΗΝΕΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ:
|
- << Prev
- Next