Items filtered by date: Μάρτιος 2014

Πέμπτη, 13 Μάρτιος 2014 10:55

οι πόνοι της παναγίας

{youtube}mHrs690JRaI{/youtube}
Published in Ειδήσεις
Πέμπτη, 13 Μάρτιος 2014 10:29

Εθισμός στο διαδίκτυο

Εθισμός στο διαδίκτυο, ένας ύπουλος εχθρός

Ο εθισμός στο διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης. Αναφέρεται στην υπερβολική χρήση του διαδικτύου, τον εκνευρισμό που μας προκαλεί και τις συνέπειες στην κοινωνική και σχολική μας ζωή. Αν και αυτός έχει αναγνωριστεί  ως ασθένεια μόνο σε χώρες όπως η Κίνα και η Νότια Κορέα, σε χώρες όπως η ΗΠΑ και σε εκείνες της Ευρώπης έχει παρατηρηθεί συχνά  περιπτώσεις εφήβων που δαπανούν υπερβολικά πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή παίζοντας ηλεκτρονικά-διαδικτυακά παιχνίδια, μιλώντας διαδικτυακά σε δωμάτια συνομιλιών ή σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. facebook), ενώ ξεχνούν ή παραμελούν άλλες σημαντικές δραστηριότητες. 

Κάποια σημάδια ? συμπτώματα που μπορεί να παρουσιάσει ο έφηβος ή ο νέος είναι τα παρακάτω:
 
Για παράδειγμα, μπορεί να παρατηρηθεί:


  • Αδυναμία του ατόμου να σταματήσει τη δραστηριότητα, ή ανεπιτυχείς προσπάθειες να μειώσει ή να ελέγξει το χρόνο ενασχόλησης με το διαδίκτυο.
  • Επιθυμία να περνά ολοένα και περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο και περισσότερο από αυτό που είχε αρχικά προγραμματιστεί.
  • Σκέψεις για προηγούμενες online δραστηριότητες ή αναμονή της επόμενης δραστηριότητας online.
  • Χρήση του Διαδικτύου για όλο και περισσότερο χρονικό διάστημα προκειμένου να ικανοποιηθεί.
  • Συναισθηματικό κενό, ανία, ανησυχία, άσχημη διάθεση, επιθετικότητα,  όταν δεν είναι online, ή όταν προσπαθεί να περιορίσει τη χρήση.  
  • Επανάπαυση στην οικογένεια και τους φίλους ή αδιαφορία σχετικά με τις δραστηριότητες και τις ευθύνες που του αναλογούν.
  • Αίσθηση ευεξίας, ευτυχίας και ευφορίας όταν βρίσκεσαι στον υπολογιστή.
  • Αισθήματα ενοχής ή αμυντική συμπεριφορά σχετικά με τη χρήση του Διαδικτύου που μπορούν να εκδηλωθούν και με ψέματα προς τα μέλη της οικογένειας ή φίλους, προκειμένου να αποκρύψει το χρόνο παραμονής στο Διαδίκτυο.
  • Χρήση του Διαδικτύου σαν ένα τρόπο για να ξεφύγει από τα προβλήματα η να απαλλαγεί από  ένα αίσθημα δυσφορίας και κακής διάθεσης.


Μπορούν όμως να παρατηρηθούν και διάφορα σωματικά συμπτώματα όπως: 


  • Το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα.
  • Ξηροφθαλμία.
  • Ημικρανίες και σοβαροί πονοκέφαλοι.
  • Προβλήματα και πόνοι στη μέση.
  • Διατροφικές ατασθαλίες, όπως, για παράδειγμα, η παράλειψη γευμάτων.
  • Παραμέληση της προσωπικής υγιεινής.
  • Διαταραχές του ύπνου και  αλλαγές στις ώρες του ύπνου, όπως υπνηλία τις πρωινές ώρες εξαιτίας της χρήσης του Διαδικτύου τη νύχτα.

 

Για να διαβάσουμε  λοιπόν κάποιες συμβουλές- μικρά βήματα για το πώς μπορούμε να αντισταθούμε και να αντιμετωπίσουμε τον εθισμό σε εμάς ή στους φίλους μας.

 

 

  • Συμβουλές για παιδιά/εφήβους
    Ενώ το Διαδίκτυο και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μπορούν να αποτελούν απεριόριστες πηγές διασκέδασης, επικοινωνίας και χαράς. Είναι πολύ σημαντικό να ενημερωνόμαστε και να γνωρίζουμε για την ύπαρξη του «εθισμού», ώστε: 


  • Να βάλουμε τα απαραίτητα ΟΡΙΑ και να απολαμβάνουμε τα θετικά της τεχνολογίας χωρίς αρνητικές συνέπειες.
  • Να αναζητήσουμε βοήθεια, εάν χρειαστεί.
  • Να ενημερώσουμε τους φίλους μας εάν ΔΕΝ βάζουν όρια ή χρειάζονται βοήθεια.
  • Να μην παραμελούμε τις δραστηριότητές μας, τον ύπνο μας, τους φίλους μας και την οικογένειά μας προς χάρη του Διαδικτύου.

  • Ας έχουμε υπόψη μας ότι:

  • Εάν το πρόβλημα αναγνωριστεί σε αρχικό στάδιο, είναι πολύ πιο εύκολο να αντιμετωπισθεί.
  • Όταν παίζουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια μετά την επιστροφή μας από το σχολείο, η απόδοσή μας στις άλλες δραστηριότητες (διάβασμα, αθλητισμός κλπ) είναι σαφώς περιορισμένη.

 

(πηγή www.saferinternet.gr)

Published in Ειδήσεις
Πέμπτη, 13 Μάρτιος 2014 10:21

Συμβουλές για τη χρήση διαδικτύου

Συμβουλές για ασφαλέστερη χρήση του διαδικτύου.

Το διαδίκτυο έχει μπει στη ζωή μας για τα καλά και είναι πολύ χρήσιμο για την πληροφόρηση και για την προσωπική μας κατάρτιση. Ωστόσο, το φάρμακο δεν πρέπει να γίνει φαρμάκι. Το διαδίκτυο πρέπει να μας κάνει καλό και όχι να μας βλάπτει. Αυτό θα μπορούσαμε να το πετύχουμε με κάποιες απλές, έξυπνες κινήσεις.

  • Ποτέ μη δεχτείς να συναντήσεις αγνώστους που γνώρισες στο Διαδίκτυο. Εάν θελήσεις να συναντήσεις κάποιον, φρόντισε αυτό να γίνεται πάντα σε δημόσιο χώρο και με τη συνοδεία του γονιού σου ή ενός ενήλικα τον οποίο εμπιστεύεσαι.
  • Όταν συνομιλείς σε κάποιο chatroom να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός/ή και μη δίνεις τα προσωπικά σου στοιχεία, όπως την ηλεκτρονική σου διεύθυνση, τη διεύθυνση του σπιτιού ή του σχολείου σου ή τον αριθμό του τηλεφώνου σου.
  • Να αποφεύγεις τις ιστοσελίδες για τους «άνω των 18 ετών». Οι προειδοποιήσεις είναι για να μας προστατεύουν. Είναι προτιμότερο να ανακαλύψεις ιστοσελίδες με επιμορφωτικό, ψυχαγωγικό και ενημερωτικό περιεχόμενο ανάλογο με την ηλικία και τα ενδιαφέροντά σου.
  • Είναι σημαντικό να μην ανοίγεις ηλεκτρονικά μηνύματα που έλαβες από αγνώστους. Ποτέ μην ανοίξεις συνημμένα αρχεία που έλαβες από τέτοια  ηλεκτρονικά μηνύματα γιατί μπορεί να μεταδώσουν ιούς στον υπολογιστή σου. Ζήτησε από τους γονείς σου να σου εγκαταστήσουν σύστημα φιλτραρίσματος της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας για να λαμβάνεις μόνο τα μηνύματα που επιθυμείς.

(πηγή safeline.gr)

Επίσης, δεν δημοσιεύουμε προσωπικές μας φωτογραφίες που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει και να μας ντροπιάσει.

Τέλος, κλείνουμε συχνά τον υπολογιστή και βγαίνουμε έξω. Μην ξεχνάμε, η αληθινή ζωή, η αληθινή χαρά, ο έρωτας, είναι εκεί έξω!!!!

 

Published in Ειδήσεις
Πέμπτη, 13 Μάρτιος 2014 10:21

Συμβουλές για τη χρήση διαδικτύου

Συμβουλές για ασφαλέστερη χρήση του διαδικτύου.

Το διαδίκτυο έχει μπει στη ζωή μας για τα καλά και είναι πολύ χρήσιμο για την πληροφόρηση και για την προσωπική μας κατάρτιση. Ωστόσο, το φάρμακο δεν πρέπει να γίνει φαρμάκι. Το διαδίκτυο πρέπει να μας κάνει καλό και όχι να μας βλάπτει. Αυτό θα μπορούσαμε να το πετύχουμε με κάποιες απλές, έξυπνες κινήσεις.

  • Ποτέ μη δεχτείς να συναντήσεις αγνώστους που γνώρισες στο Διαδίκτυο. Εάν θελήσεις να συναντήσεις κάποιον, φρόντισε αυτό να γίνεται πάντα σε δημόσιο χώρο και με τη συνοδεία του γονιού σου ή ενός ενήλικα τον οποίο εμπιστεύεσαι.
  • Όταν συνομιλείς σε κάποιο chatroom να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός/ή και μη δίνεις τα προσωπικά σου στοιχεία, όπως την ηλεκτρονική σου διεύθυνση, τη διεύθυνση του σπιτιού ή του σχολείου σου ή τον αριθμό του τηλεφώνου σου.
  • Να αποφεύγεις τις ιστοσελίδες για τους «άνω των 18 ετών». Οι προειδοποιήσεις είναι για να μας προστατεύουν. Είναι προτιμότερο να ανακαλύψεις ιστοσελίδες με επιμορφωτικό, ψυχαγωγικό και ενημερωτικό περιεχόμενο ανάλογο με την ηλικία και τα ενδιαφέροντά σου.
  • Είναι σημαντικό να μην ανοίγεις ηλεκτρονικά μηνύματα που έλαβες από αγνώστους. Ποτέ μην ανοίξεις συνημμένα αρχεία που έλαβες από τέτοια  ηλεκτρονικά μηνύματα γιατί μπορεί να μεταδώσουν ιούς στον υπολογιστή σου. Ζήτησε από τους γονείς σου να σου εγκαταστήσουν σύστημα φιλτραρίσματος της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας για να λαμβάνεις μόνο τα μηνύματα που επιθυμείς.

(πηγή safeline.gr)

Επίσης, δεν δημοσιεύουμε προσωπικές μας φωτογραφίες που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει και να μας ντροπιάσει.

Τέλος, κλείνουμε συχνά τον υπολογιστή και βγαίνουμε έξω. Μην ξεχνάμε, η αληθινή ζωή, η αληθινή χαρά, ο έρωτας, είναι εκεί έξω!!!!

 

Published in Ειδήσεις
Πέμπτη, 06 Μάρτιος 2014 16:20

my wall

Published in Ειδήσεις
Πέμπτη, 06 Μάρτιος 2014 10:22

πρόγραμμα καλημέρα

Γέφυρα επαφής και επικοινωνίας με τους ομογενείς μαθητές, αλλά και τους αλλοδαπούς που μαθαίνουν ελληνικά, ρίχνει η ελληνική πολιτεία με τον μαθητικό διαγωνισμό παιδικής και νεανικής δημιουργίας βίντεο, με θέμα «Καλημέρα -Μια μέρα στην πόλη σου- Η Ελλάδα κι εσύ» που παρουσιάστηκε σήμερα σε εκδήλωση στο υπουργείο Παιδείας.Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που σπουδάζουν σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, σε ιδιωτικά σχολεία τα οποία λειτουργούν υπό την αιγίδα της Εκκλησίας, σε charter schools ή σε σχολικές μονάδες στις οποίες με ιδιωτική χρηματοδότηση λειτουργούν τμήματα ελληνικής γλώσσας και παιδείας. Επιπλέον, σε μαθητές ομογενειακών δίγλωσσων σχολείων που λειτουργούν βάσει Διεθνών Συνθηκών, καθώς και σε μαθητές των σχολείων της Κάτω Ιταλίας που μιλούν τη διάλεκτο γκρίκο. Οι αιτήσεις συμμετοχής και η ανάρτηση των βίντεο μπορεί να γίνει από τις 10 Μαρτίου έως τις 30 Μαΐου του 2014 στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της εκπαιδευτικής ραδιοτηλεόρασης www.i-create.gr. Τα βίντεο θα αξιολογηθούν από επιτροπή, η οποία απαρτίζεται από εκπαιδευτικούς και από προσωπικότητες των γραμμάτων και των τεχνών, ενώ δικαίωμα ψήφου θα έχουν και όσοι επισκεφθούν την ιστοσελίδα. Τα βίντεο που θα διακριθούν θα προβληθούν από την εκπαιδευτική τηλεόραση αλλά και σε διάφορα φεστιβάλ. Στη διάρκεια της εκδήλωσης ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής έκανε γνωστό, ότι θα δώσει στους διακριθέντες ένα αντίγραφο από την ταινία του El Greco, η οποία αναφέρεται στη ζωή του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου. Στην εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε σύνδεση μέσω Skype με σχολείο του χωριού "Καλημέρα" στην Κάτω Ιταλία, οι μαθητές και οι μαθήτριες του οποίου είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για την Ελλάδα και να μιλήσουν για τους δεσμούς που τους συνδέουν μαζί της. Παράλληλα προβλήθηκαν βίντεο με χαιρετισμούς από ελληνικά σχολεία της Αλεξάνδρειας, του Λονδίνου, του Μαϊάμι και της Μελβούρνης αλλά και το έργο μαθητών από τους Παξούς που κέρδισαν το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό του υπουργείου Παιδείας της Αυστρίας.
Published in Ειδήσεις
Θρησκευτικά Η γραπτή προαγωγική εξέταση στα «Θρησκευτικά» περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων: α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται τόσο η κατοχή των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων όσο και η κατανόησή τους. Κάθε ένα από τα δύο θέματα περιέχει ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας. Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5?5=25). Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις σύντομης απάντησης και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δεκατρείς (13) μονάδες και η δεύτερη με δώδεκα (12) μονάδες. β) Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει δύο θέματα με αντίστοιχες ερωτήσεις ευρύτερης ανάπτυξης, με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης αλλά και διασύνδεσης γνώσεων, γεγονότων και διαδικασιών που απέκτησαν οι μαθητές. Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει μία (1) ερώτηση και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει επίσης μία (1) ερώτηση και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Τα θέματα ορίζονται κατά 50% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων και κατά 50% από τον διδάσκοντα. Συγκεκριμένα: το πρώτο θέμα από την πρώτη ομάδα και το πρώτο θέμα από τη δεύτερη ομάδα ορίζονται από την τράπεζα θεμάτων. Το δεύτερο θέμα από την πρώτη ομάδα και το δεύτερο θέμα από τη δεύτερη ομάδα ορίζονται από τον εκπαιδευτικό της τάξης.
Published in Ειδήσεις

Εορτολόγιο

Ρολόι