^Επιστροφή στην κορυφή
Στο εργαστήριο ολοκληρώσαμε το έργο " Το φαντασματάκι ", δημιουργώντας πολύ εύκολα ένα μικρό παιχνίδι
Από εσάς θα ήθελα να κάνετε κάποιες τροποποιήσεις ώστε :
1. Το φαντασματάκι καθώς θα κινείται τυχαία στο χώρο του σκηνικού μια θα εμφανίζεται και μια θα εξαφανίζεται
2. Ο πόντος θα προστίθεται κάθε φορά που θα γίνεται κλικ πάνω στο φαντασματάκι και όχι κάθε φορά που απλά το ποντίκι θα αγγίζει το φαντασματάκι.
3. Όταν ο πόντος θα κερδίζεται το φαντασματάκι δεν θα εξαφανίζεται.
Το έργο σας θα το αποθηκεύσετε ως Επώνυμο (το δικό σας εννοώ) φαντασματάκι τμήμα (το τμήμα σας)
Το αρχείο σας θα το στείλετε στο γνωστο φαντάζομαι ύστερα από τρια χρόνια Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Y.Γ
Θέλω να το ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΕΤΕ ....είναι ευκαιρία να δημιουργήσετε
Με βαθιά αγάπη η καθηγήτρια της Πληροφορικής
κα .Βαμβακίδου Ιωάννα
Καλή Επιτυχία
Μπάγκαβος Νικηφόρος - Γκόγκογλου Κωνσταντίνος
ΜΠΑΓΚΑΒΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ - ΓΚΟΓΚΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΑΡΑΝΤΟΥΛΑΜΑ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ- ΛΟΥΚΑΚΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ
ΚΑΠΛΑΝΤΖΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ- ΤΣΟΥΛΙΟΓΙΑΝΝΗ ΑΝΘΗ
ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ
ΚΑΒΟΥΚΗ ΑΓΑΠΗ - ΜΩΥΣΙΑΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ - ΖΗΛΦΙΔΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΧΡΥΣΑΦΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ - ΛΑΚΕΡΙΔΟΥ ΝΕΦΕΛΗ
ΣΑΡΑΚΑΝΙΔΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ - ΜΟΧΩΡΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ - ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
σ
Η διοργάνωση των σχολικών πρωταθλημάτων έχει σκοπό τη δημιουργία ευκαιριών για την ανάδειξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων των μαθητών στον αθλητισμό, τη συνολική καλλιέργεια της προσωπικότητάς τους, τη συνέχιση της αθλητικής παράδοσης της χώρας μας καθώς και την εκπροσώπησή της σε διεθνείς μαθητικές αθλητικές συναντήσεις.
Μετά από πρόσκληση του γραφείου Φυσικής Αγωγής, το σχολείο μας συμμετείχε στη διοργάνωση Σχολικών Αγώνων Αθλοπαιδειάς Πετοσφαίρισης με επιτυχία.
Η απλότητα είναι η απόλυτη εξειδίκευση.
H μόρφωση είναι το κλειδί για την ελευθερία
“Hardware: The parts of a computer system that can be kicked.”
"Talk is cheap. Show me the code."
“First, solve the problem. Then, write the code.”