ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- 1. Επαναληπτικό έντυπο
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... Επανάλαβε αριθμός_επαναλήψεων [λίστα εντολών] Π.χ. για να κατασκευάσουμε τετράγωνο στκ Επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] Για οποιοδήποτε σχήμα ν-πλευρών με μήκος π.χ.100 Επανάλαβε ν [μπ 100 δε( ...
- Created on 18 November 2014
- 2. Μάθημα 9ο: Διαδικασίες με Μεταβολέα
- (Γ' Γυμνασίου)
- ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Όταν θέλουμε να σχεδιάσουμε ένα σχήμα με μεταβλητό το μήκος της πλευράς του, γράφουμε την διαδικασία με μεταβλητές στην Καρτέλα Διαδικασίες και στην συνέχεια πρέπει στο κέντρο ...
- Created on 18 November 2014
- 3. Μάθημα 8ο: Διαδικασίες με Μεταβλητές
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... Δείξε :Χ Το όνομά μου είναι Μαρία 4) Να γραφτεί διαδικασία που θα σχεδιάζει τετράγωνο με μεταβλητή το μήκος, το οποίο θα ορίζει ο χρήστης. Στην καρτέλα Διαδικασίες γράφουμε: για τετράγωνο ...
- Created on 18 November 2014
- 4. Μάθημα 7ο: Διαδικασίες
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... ένα τετράγωνο με μήκος πλευράς 100 εικονοστοιχεία. ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ...
- Created on 18 November 2014
- 5. Μάθημα 6ο: Σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων- Δομή Επανάληψης
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... Πως μπορούμε να φτιάξουμε τετράγωνο με την εντολή επανάλαβε? στκ Επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] Σχεδιασμός γωμετρικών σχημάτων Για οποιοδήποτε σχήμα ν-πλευρών με μήκος π.χ.100 εφαρμόζουμε ...
- Created on 06 October 2014
- 6. Κεφάλαιο 3: Εργονομία
- (Α' Γυμνασίου)
- ... το μήκος της διαγωνίου της οθόνης σε ίντσες. ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Α. Προσεκτική μελέτη θεωρίας από το Βιβλίο Σελ. 21 ? 23. Β. Να μπορείτε να απαντήσετε προφορικά ...
- Created on 26 September 2014